Wat je even kwijt wil #32

@Soy.peor krijgen we nog een shoplog te zien van al je Holland&Barrett goodies? #influenceme

Zal straks even alles vast leggen.

1 like

Ik heb een steen in mijn verlovingsring. Die ga ik natuurlijk niet begraven. Is dat de enige optie?

Ik wil voor het eerst iets bij Lush bestellen, maar wow 6 euro verzendkosten?? Dat is bijna duurder dan het product
:eek:

Is toch standaard verzending?

2 likes

Heel vaak zit ik de hele avond op het forum zonder iets te posten, maar wel heel veel te liken. Hoi ik ben een creep

33 likes

Ja staat er wel, maar tegenwoordig hebben webshops toch vaak gratis verzending of 3,95 ofzo maar niet 6 eurie?
Ik ga met ze chatten :glee:

Bussum… en inderdaad niet grappig?

1 like

Je kan ook gewoon naar de winkel toch om het zelf te halen. Postdiensten zijn nu eenmaal niet gratis :woman_shrugging:

8 likes

Haar kind was erbij.

Lush is best wel van de eerlijke prijzen, denk ik. Dus denk dat ze geen zin hebben in afspraken met PostNL. Siert ze wel

3 likes

Denk dat ze het in het verkeerde topic heeft gepost

Ja dat denk ik ook. Tot die tijd omg ik lekker want ik vind het nogal ongepast.

3 likes

Hilarisch inderdaad🤨

1 like

Als je vond dat het echt niet kon had je het niet gepost.

Ik begin die viva gehalte poll steeds beter te begrijpen :roll_eyes:

21 likes

Gelukkig lacht de rest nooit op een moment dat eigenlijk niet gepast is! Wat een helden zijn jullie.

28 likes

Dit inderdaad

1 like

Ik heb een nieuw dekbedovertrek met tijgerprint en mijn katten worden er helemaal dol van

5 likes

Omdat ik die post ongepast vind? Hahah oké so be it.

Om ongepaste dingen lachen moet je vooral doen, gaat vanzelf meestal. Maar ik vind het niet ok als het om een moeder gaat die is overleden waar haar kind bij was. Dat post je dan toch niet. Maar prima, ik houd m’n vivaklep wel.

6 likes