Wat je even kwijt wil #32

Ik heb toevallig vandaag ook voor t eerst (naast verwerkt in een sieraad) edelstenen gekocht.
Ik voel me blijkbaar (qua energie) aangetrokken tot donkere stenen.

2 likes

Vanmiddag bij de fysio geweest en ik ben nu opeens zo moe, denk dat ik gewoon naar bed ga :sweat_smile:

Onder stromend water kun je hem ook reinigen, maar dan het liefst in een riviertje

Je kunt het beste even Googelen, er zijn meer mogelijkheden

2 likes

Net even bij opa geweest en vind t zo sneu hoe hij de hele dag in die kamer zit. Hij heeft niet echt hobbies of dat ie van lezen houdt, dus zit ie maar een beetje.

1 like

Hier kun je wel goede info vinden

2 likes

Ik vind het zo mooi dat mijn opa en oma die al jaren een stel waren precies tussen mijn geboortedatum zijn gestorven. De datum ervoor is mn oma overleden, de dag/datum erna ben ik geboren/is mijn verjaardag/de dag/datum erna is mijn opa overleden. Zij waren een stel. Het voelt een beetje alsof ik veilig tussen ze in zit. Het is misschien raar om zoiets mooi te vinden maar ik vind dat echt en ik ben er ook echt blij om. Ik vind het zo lief. Omdat ze beide als het ware min of meer konden bepalen destijds wanneer ze zouden overlijden. Oh moet zo huilen. Echt lief.

Edit: ik ben nog niet jarig hoor maar wel deze maand en ik moest er ff aan denken.

42 likes

Ahh ja zo triest, maar ook zo mooi gefilmd! (Seven Worlds, One Planet toevallig?) kijk 't nu ook

1 like

Hoe merk je of een steen bij je past of niet?

Er is ook een spiritualiteitstopic toch? Volgens mij is daar veel kennis over dit soort zaken.

Ik heb ooit eens een tijgeroog van iemand gekregen voor in mijn portemonnee. Heb ik bij het vernieuwen van portemonnee dat ding weggeflikkerd zo van “ alleen maar ruimte en wat een bullshit”, heb er nu soms spijt van want het was ook gewoon een lief gebaar

Late reactie, ben nu pas aan 't bijlezen.

Maar ik heb precies hetzelfde met twee vriendinnen, ook na mijn zwangerschap. Elke keer zeg ik heel stoer dat ik beter af ben zonder ze, maar zag ze gister weer samen nou dat was thuis ff potje janken. Zo stom.

Als je hem bij je houdt en er positieve gevoelens bij krijgt.

Als het goed voelt is het goed, voelt het niet prettig, wordt je onrustig of sip, dan past hij niet bij je.

Ik heb me net 25 minuten bezig gehouden met een bromvlieg die opeens naar binnen vloog. Ik kreeg 'm niet meer via de ramen naar buiten en ik was echt de wanhoop nabij. Toen deed ik alle lampen uit en m’n voordeur open en binnen 1 minuut was ie weg. Sorry ganggenoten als ie nu naar binnen vliegt.

Of bij mezelf morgen, dat is dan wel karma :upside_down_face:

2 likes

Is zonnebrillen .com een legit website? De rayban die ik wil hebben ze niet meer op de officiële website en is al een wat ouder model. Ik zag dat ze hem op deze website verkopen maar ik wil niet geflasht worden.

Ik wil morgen popcorn als lunch nemen in de bios, maar ik ben alleen en wil voor de film begint nog even plassen. Hoe en waar bewaar ik mijn popcorn? Halp! :joy:

Eerst plassen en dan nog net voor de film begint popcorn halen?

1 like

De wc is in de bios en het eten voor de bios :persevere:

Zal toch niet druk zijn in de middag? Gewoon je jas op je stoel leggen en de popcorn daarop zetten. Ofja ik zeg nu ‘gewoon’ maar ik zou hier ook over na denken 24 uur van te voren

1 like

Op 1 in vergelijking met Jinek/Pauw is net Freeway Cola vs Coca Cola

2 likes

Ja heel raar ms, maar gewoon hokje in meenemen?

1 like

Ik voel je! Ik ben overgestapt naar moderna, dat kan ik wel volgen, misschien is het iets voor jou? Dominican is echt heel moeilijk met het voetenwerk dus het is niet zo gek dat het overweldigend kan zijn.

1 like