Mijn vriend heeft drie weken vakantie gehad en ik heb gewerkt en gestudeerd. Vandaag is hij weer naar werk en ik vind het nu al jammer. Was zo fijn dat hij gewoon thuis was als ik thuis was haha
Wakker worden na een vervelende droom. Ik weer dat het niet echt is, en toch moet ik er steeds over nadenken. Nu maar laat ontbijten en positief denken.
Haha ja wel uitgekookt, maar als een nummer appt met jouw profielfoto zou het wel lijken alsof je al een nieuwe telefoon had! Dan was het geld niet meer nodig geweest.
En addendum: ik bedenk ineens: als ze het geld zou overmaken, dan komt het op jouw rekening (want je moeder heeft je rekeningnummer toch) dus dat lijkt me helemaal niet zo makkelijk? of via een tikkie, maar dan krijg je aan het eind toch -NIETJOUWNAAM- is superblij met het geld. Of misschien is het dan al te laat? Zo veel vragen nu.
Oh jaaa! Die zijn ook zo erg
Hier zat ik ook aan te denken. Ik denk dat als iemand mijn moeder een berichtje zou sturen van hey ik heb geld nodig. Dat mn moeder dan via internet bankieren geld naar mij overmaakt.
Tenzij ze dus een tikkie sturen maar ik denk dat als dat niet via mijn bank gebeurt dat ze dan wel denkt que??
Maar aan de andere kant. Stel iemand zou mijn moeder appen met zon vraag. Krijgt diegene eerst een heel interview met hoezo ?? En dan van Breng je dan wel iets lekkers mee?? ( Doet ze altijd als ik haar iets vraag)
Dus ik denk dat die scammers snel klaar zijn met haar .
Ja idd, de scammer die op deze manier geld loskrijgt van mn moeder wil ik graag leren kennen.
Een deel of alles selecteren en dan staat er citeren. Als je daar op klikt dan staat het ook in jouw reactie vakje en dan kun je er onder jouw deel schrijven.
Bedankt voor jullie reacties @anon44204370 @Bunnyslippers en andere. Ik heb mijn stiefmoeder gezegd dat het waarschijnlijk aan haar nummer ligt dat ze die ergens openbaar heeft staan en ze zei dat dat wel kon kloppen dus daar gaat ze op letten en haar Facebook privé zetten. Ze had het nummer meteen geblokkeerd gelukkig. En ik kreeg inderdaad een Lebara voicemail toen ik het nummer belde.
Ik vraag het hier ook nog even haha. Is het mogelijk om voedsel te inhaleren zonder dat je ervan moet hoesten of iets? Ik zat vanmorgen cornflakes te eten en ik ben echt bang dat het in het verkeerde keelgat is geschoten, maar ik moest er niet van hoesten. Ik heb nu wel een continue raar gevoel in mijn borst en het voelt gewoon niet goed. Ik heb verder geen problemen met ademen ofzo, dus denk ook dat het misschien psychologisch is, maar ik weet niet, het voelt toch vreemd. Ik ga vandaag ook weg voor een lang weekend, dus ben echt weet bang dat ik mezelf weer iets heb aangedaan ofzo haha
Je hebt jezelf niks aangedaan hoor. Als het in je luchtpijp is geschoten en je hoefde niet te hoesten en hebt ook geen andere verslikkingsklachten, zal het iig niet veel zijn geweest. Kan je lichaam wel tegen, je zal niet direct een longontsteking oplopen
Aaah ik weet niet hoe jullie situatie is, maar ik hoop dat het jullie even rust geeft.
Iig sterkte
Ik werk al 4 jaar dagelijks met briefpost en postNL, maar mijn meest bezochte Google opdracht: âhoeveel postzegelsâ
Ik leer het noooooooit.
Dank je wel voor je antwoord! Je hebt me echt een beetje gerustgesteld want ik werd er echt een beetje nerveus van Ik zie mezelf een beetje gek te maken denk ik
Ik ga dit weekend met mijn vriend naar Antwerpen, heeft iemand tips voor leuke plekjes? Dingen om te doen, eten en drinken, mag allemaal
En? Waren het ook echt goede ideeën?
Ik dacht ook eens 's nachts dat ik een geniale ingeving had. Alles opgeschreven en de volgende ochtend ging ik het lezen: het sloeg echt nergens op hahaha.
Omg waarom heb ik weer zoân zieke spierpijn in mijn nek. Maar ik ga straks wel een reservefiets halen. Lijkt me zonder auto wel handig om 2 fietsen te hebben (vooral nu ik mijn fiets vaker een weekendje op station laat staan).
@tuula woont in Antwerpen. Op haar blogs ( last days of spring en gids voor het zuiden) staan volgens mij veel tips!