Wat je even kwijt wil #32

Oh wat top! Bedankt, ga daar even kijken!

1 like

Volgens mij is er ‘iets’ mijn CV ketel maar ik negeer dit probleem gewoon.

Tot je onder de ijskoude douche staat :thumbsup:

3 likes

Ik ging net een stukje wandelen en de wind voelde als een lekker warm duwtje in mijn rug.

2 likes

Het smaakt niet naar zeep, maar het is wel ranzig

1 like

Ik ben er zo een keer achtergekomen dat ik 's nachts word bezighouden door de vraag ‘hoe interpreteren pinguïns de dresscode casual-chique’

25 likes

:heart::heart::heart::heart:

Hoop snel op betere tijden.

1 like

Yes, been there, done that.

Mijn douche werd wel eens ineens lauw en gewoon geen consistente warmte. Maar was wel mee te leven en ik ben een lui loeder dus daar ging ik geen moeite insteken. En toen liet mn cv ketel het helemaal afweten. In de enige week in de winter dat het -10 was. En ik had ook geen verwarming. En mijn huis is niet erg goed geĂŻsoleerd. En de installateur vond het geen echte levensbedreigende situatie (daarover hadden we een meningsverschil) en toen moest ik twee dagen wachten voordat ie kwam en toen had ie een bepaald onderdeel niet en uiteindelijk heb ik vier dagen in een huis van 6 graden gezeten. Nouja, ik was zoveel mogelijk bij anderen, sliep er alleen maar maar het was hoogst oncomfortabel en kut, volgende keer hang ik bij het vaagste vermoeden op malfunctie aan de lijn.

2 likes

Ja maar dat moment komt pas vanavond dus het is een zorg voor later

Geniet van je laatste dag op aard :wilted_flower:

2 likes

Net gebeld. Monteur komt straks :weary:

2 likes

Hahaha vielen niet tegen!

Ik woon ook in Antwerpen, wat voor dingen vinden jullie leuk?

Nu heb ik ook nog een bekeuring gekregen voor rijden zonder gordel :weary::+1:t3::clap:t3::ok_hand:t3:

Help!

Ik heb een verspakket gekocht om soep te maken, maar ik moet dan officieel gezien eerst alles koken en daarna pureren met de staafmixer.
Ik heb alleen geen staafmixer maar wel een blender
 maar daarin mag niks warms.

Zou ik het niet gewoon eerst kunnen pureren in de blender en daarna koken? Anders moet het eerst na het koken weer afkoelen en ik zit in tijdgebrek. :face_with_monocle:

Lijkt me niet. Die groenten veranderen door het koken van structuur en smaak en vaak moet je ze ook eerst aanbakken. Als er aardappel inzit laat die z’n zetmeel nog niet zo los rauw. Ik denk dat je een heel andere soep krijgt als je alles blendert van tevoren. Qua smaak maar vooral qua structuur. Heb t nooit geprobeerd maar dit vermoed ik.

Als hij niks meer doet. Als je hem bijvoorbeeld bij je draagt tegen zenuwen en je merkt dat je evengoed zenuwen hebt.

Sommige (zoals bergkristal) worden zwart of krijgen barsten als ze teveel negatieve energie opnemen.

1 like

Rijden mensen van onze generatie nog zonder gordel :sweat_smile:
Of was het voor inparkeren ofzo?

8 likes

Mijn vriend vond dit een keer een superlogisch plan, maar de soep smaakte er echt heel anders door, beetje vreemd. Ik zou hem gewoon koken en dan je wasbak met koud water (en evt ijsblokjes) vullen, daar je pan inzetten en dan blijven roeren, dan is het vrij snel afgekoeld.

Voel me vandaag zo rot maar geen idee hoe het komt :tired_face:

1 like