Mn zus heeft dit ook gehad, járen geleden (ook keihard met haar billen van de trap gevallen).Bij haar is de deuk niet meer weggaan. De zwelling wel! Maar volgens mij heeft zij nooit gekoeld, dus dat is wel een goede tip denk ik…
JA!!
Oh meh. Oké ik doe even een schietgebedje voor je billen.
Inge marieke?
Leuk! Wat voor opleiding doe je?
Omg! Ik kon net ook kiezen tussen sour Ceram& onion en original! Heb gekozen voor de eerste, lekkerrrr.
haha nou, omdat je het vraagt, ik heb toevallig net een lijstje gemaakt.
to do
Uitslapen, hardlopen, (verlaat) kerstcadeautje voor de schoonmaakster kopen, bestelling retour zenden, uitzoeken waar ik het cheapst skispullen kan bestellen, foto’s van vakantie uitzoeken en met mijn reisgenoten delen, melding doen van beschadigde oordoppen (die ik overigens gratis gekregen heb), was opvouwen, alpro soya in bulk inkopen
Haha ik zit te balen, had toch hot & spicy moeten halen denk ik. Nostalgie.
Maar gaat wel op hoor
(Heb dezelfde gekozen)
Ik vind dit dus ook echt nostalgie. Op mijn 14e begon ik met vreten kopen van mijn eigen geld en dat waren destijds Pringles sour Ceram and onion. Die waren toen groter dan nu, weet je dat
Als die schoonzus de waterpokken niet van haar eigen kinderen heeft gekregen heeft ze ze al gehad, is ze bijna uitgerekend? Ik kan me nog voorstellen dat je wil voorkomen dat de nieuwe baby meteen z’n eerste dag waterpokken oploopt omdat het nog in huis rondwaart, maar als ze niet op springen staat lijkt me dat risico vrij klein.
Ik kan niet kiezen voor de ouders van dat andere kindje of ze wel of niet willen dat hun kind blootgesteld wordt nu, het zal vanzelf een keer gaan gebeuren.
Thanks! Nu denk ik ook weer aan het pakketje dat terug moet.
Haha ja de chips? Vind er ook echt veel lege ruimte inzitten nu.
Denk dat ik dit weekend in de bonus nog even hot & spicy haal voor het echte sentiment
Nee ze is nog niet eens op de helft. Maar goed, het nieuws is nu al bij hun bekend (en advies van huisarts van zus was hetzelfde als jouwe) en ze willen niet dat ze komt dus helaasss.
Ja de diameter! Volgens mij laatste 17 jaar sowieso al 2x verkleind. Weet nog dat zus en ik toen een keer echt verbaasd waren dat ze kleiner waren
Edit: hot en spicy had ik ook een keer gekocht destijds maar vond ik te heet dus had die chips in een plastic bakje laten weken in water :’)
Ja je kan er inderdaad veel makkelijker een Donald duck mond mee maken ook!
Edit: ik vind alles te heet maar in mijn herinnering vond ik deze lekker. We gaan het zien
ik werk nu in een F.A.CT team en daar worden mensen behandeld en begeleid met in het geval van ons team psychoses en waanstoornissen icm vaak ernstig trauma, en mensen met ernstige psychiatrie zoals chronisch suïcidaal, zorgmijdend, persoonlijkheidsproblematiek waardoor ze op vrijwel alle levensdomeinen uitvallen
3 weken geleden had ik een proefdag bij het bedrijf waar ik nu werk. En toen kwam er een hete boy de zaak in en ik dacht ‘zozo’. Heeft hij een eigen naaiatelier in de stad en kwam kleding ophalen en toen hebben we elkaar een hand gegeven
Nou nu kwam die boy vandaag de winkel weer in en hij zei heel smooth ‘Trenchcoat toch’. En ik ‘Pieter toch’. Wij . Ik voel dit al weer helemaal ‘verkeerd’ gaan. Mijn collega Zei ook gelijk ‘wow oke ja Trenchcoat is vrijgezel hoor’. Maargoed gelukkig hebben we ruime paskamers. Nee grapje. Nou was weer een enig verhaal dit
Ik moet echt op cursus bij jou, momenteel heb ik het seksappeal van een klapstoel.
Ik kijk nu al uit naar de Pieter Penis verhalen.
Gefeliciteerd!
Ik vind de salarisonderhandeling verhalen van de laatste tijd zo inspirerend! Naast jullie 2 zijn er nog een paar geweest, ik weet niet meer wie het waren, sorry, maar elke keer denk ik: yes girl, trots!!!
En dat als jullie het kunnen, ik dit de volgende keer ook gewoon moet kunnen aan gaan
Eerlijk is eerlijk, ik weet niet of ik het ook echt zou durven, maar deze verhalen zijn zo tof en helpen wel om het in m’n hoofd te krijgen.