Ik voel me echt stom maar ik snap echt niet waar mensen op insta die filters vinden met “what … are you”?
Als iemand dat post staat er boven in deze filter is van “hoehoujedommemensenbezig” dan klik je daarop en dat kan je die uitproberen.
Het nieuwe liedje van kraantje pappie en guus meeuwis
Ik had het met mijn ouders over vroeger en als kind keek ik altijd naar Kloontje het Reuzenkind (van het Land van Ooit). Net ging ik die leader opzoeken en ik kan alles nog precies meezingen, na 23 jaar ofzo. Bizar.
Jemig wat een heftige reclame over die docu van Famke Louise. Ik kan/wil dat dus echt niet zien. Die arme dieren, moet er gewoon van huilen en tegelijkertijd word ik er heel boos van. Kutmensen.
Omg jaaaaaa kloontje is en blijft geweldig! Kan die intro volgens mij ook nog helemaal meezingen.
Haha doen wij thuis ook
Vind ik ook! Helaas dachten en denken mijn ouders en anders over die vonden het afgrijselijk
Vooral net zo vals meekrijsen als je het nummer laat horen
Yes!
Pff het was een heftige dag op het werk man, blijft echt in mijn hoofd zitten.
Oh wat kut! Lekker koelen eerste paar uur om de 10 min! Ik ben afgelopen jaar keihard van de fiets gevallen, zwelling op mijn knie (het leek net een tiet), was na een dag of drie bijna niks van te zien! Your butt is gonna be fine
Ik wil graag een vraag invoegen over welke pringles ik ga eten maar ik weet niet hoe dat werkt. pringles sour and cream of normaal??
Ik staat er op jullie to-do-list voor morgen? Heb zin in inspiratie
Mijn eerste werkweek bij mijn nieuwe werk was heel leuk en interessant, maar Holy shit wat een cultuurshock. Ik dacht wel psychiatrie gewend te zijn maar dit zijn wel echt de ernstige gevallen…
Ik begin een beetje een zwak te krijgen voor Khalid bij de Slimste Mens.
Echt he. Ben nu afleveringen aan het terugkijken haha
Wat bedoel je met ernstige gevallen? Wel tof dat je het naar je zin hebt.
Ik drink praktisch geen wijn maar nu ik ga verbouwen wil ik heel graag een wijnkoeler.
Oh en een tv in mijn badkamer.