Wat je even kwijt wil #32

Dat is dan 30 euro

3 likes

Haha. Ja dat declareer je maar ff bij Ditzo @Krabsalade

2 likes

Haha pfieuw

Online consult. Vergoeden ze dat ook? :face_with_raised_eyebrow::yum:

1 like

Ben ik eindelijk van de - omg 2019 was zon saai jaar laat me mijn saaie stories trowbacken- bullshit heen. Moet ik nu door de wie ben ik bullshit heen. Je kan dat spelletje ook gewoon spelen zonder het te plaatsen he mensen.

6 likes

Ik ga jou nu alvast eventjes blokkeren.

1 like

Oh die liggen toch zo afschuwelijk :flushed:

1 like

Heb jij die in je kist?

5 likes

Godver ik kan ook nooit eens op tijd naar huis na een borrel of feestje he :sweat_smile: om 9 uur gaat mm wekker weer. Kut man hahabab

Een vriend van mij/buurman belt net om half 5 stomdronken aan bij m’n voordeur, ik negeerde hem eerst maar hij bleef maar bellen en m’n naam roepen, staat ie daar met z’n beste vriend die een tijd mijn fwb is geweest :sweat_smile: Toen kreeg ik allemaal knuffels van hem en ze zijn hier nog geen 20 minuten of ze liggen al weer te slapen op mijn bank :+1:

3 likes

Wie weet een goede webshop met gouden minimalistische sieraden?

Ik ken wel wat leuke webshops maar die hebben allemaal verguld goud en ik wil de real deal #want dathebikverdiend #pushpresent

2 likes

Ik vind het prima dat mijn ritme er super goed in zit maar nu ben ik al een half uur wakker. De kat is wel blij want nu heeft ze al eten gehad hahaha. Eigenlijk is het enige wat ik vandaag wil naar het tuincentrum maar dat duurt nog drie uur voor die open is.

Hahah hier hetzelfde. Alleen jammer dat ik gisteren avond niet volgens ritme in bed lag. Oftewel veel te kort geslapen :joy:. Veel plezier in het tuincentrum alvast

Haha ja dat is vervelend, ik lag wel al om half 10 in bed. Ben alvast begonnen om te leven als oma. Moet alleen vanavond ook nog naar een feestje herinner ik mij nu net dus dat is wel iets minder handig. Misschien moeten we beide een dutje doen vanmiddag. En thanks, naar het tuincentrum gaan is mijn favoriet, past ook goed bij een oma denk ik.

Dat is wel beter dan! Vanmiddag even een discodutje doen :wink: hahah lekker toch. Gewoon doen wat je leuk vindt.

1 like

Ik ben nu nog even snel mijn huiswerk aan het afmaken voor mijn premasterles van straks. Voelt weer net als de middelbare school. Ik werd recalcitrant en wilde het eigenlijk niet doen, maar toen bedacht ik dat ik niet voor niks les volg op zaterdagen, in Nederland terwijl ik in België woon. Jammer.

Wij zijn nu onderweg naar Duitsland voor familiebezoek en wow, wat een mooie zonsopkomst zeg!

7 likes

Echt heel mooi roze :heart_eyes:

Jaaaaaaaaa

43 likes

Hier was het eerst zo. Nu ook meer oranjeachtig.

7 likes