Ik heb dus een zak vogelzaad voor mijn balkonvogels. Eten ze volgensmij alleen de zonnebloempitten op. Stelletje verwende mormels.
Ik moet eigenlijk een les van fitchannel doen maar neeā¦ik lig nog in bed.
Is dat wat, dat fitchannel? Ik zit er al langer over na te denken maar vind het moeilijk om er een voorstelling van te maken hoe het nu precies werkt en of ik het ook daadwerkelijk zal gaan doen.
Ja pas dan merk je echt wat lekker ligt natuurlijk
Ik blijf echt zeuren over het onderwerp maar tering die spierpijn? Ik ga vanavond uit en kan amper normaal een stap zetten. @Alpacamybags Jij had dit paar weken terug toch? Is het goed gegaan? Had hem of paracetamol genomen? Ik overweeg het
Ja was echt de ergste spierpijn ooit. Duurde dagen voor het weg was. Had niet het idee dat pijnstillers hielpen. Sorry.
Haha ojee ben benieuwd
Vandaag was mijn eerste les maar het beeld of de video bleef continue vasthangen. Dus na 10 min heb ik het opgegeven. Moet even gaan proberen of het aan mijn wifi ligt of dat het aan hun ligt.
De 3 oefeningen die ik heb gedaan, waren iig leuk, maar dat was de warming up.
Aii gelukkig niet op je buik terechtgekomen! En dat je alweer 40 weken bent wow, lijkt zo kort geleden dat je zei zwanger te zijn.
Oooh dit zou ook niks voor mij zijn. Wel de kans om e.e.a. op te meten? Erna een koffie en weg, haha.
In werkelijkheid zijn het 2 psychopaten en lokken ze je nu naar hun huis om jullie vervolgens voor altijd op te sluiten in de kelder.
Soms slaat mijn fantasie op hol.
Zou me niks verbazen als ze al een stapel A4-tjes voor jullie klaar hebben liggen met alle mogelijke maten van het huis
Hahaha ja dit is inderdaad erger
Waarschijnlijk valt dat allemaal bij niemand op. Super goed dat je een proefles neemt! Goed bezig.
Echte sportkleding is niet altijd nodig. Misschien vanmiddag jezelf lekker belonen door te gaan zoeken naar leuke en fijne sportkleding?
Als het goed is vinden mensen het alleen maar super goed van je dat gaat sporten.
Goed bezig! Hopelijk vind je het leuk! Ik ben altijd te druk met mān eigen workout overleven om op andere mensen te letten, dus geen zorgen
Ja leuk! Ben benieuwd wat je ervan vond en have fun!
Goed bezig! Niemand gaat op je letten, iedereen is met zān eigen work out bezig. Wat voor les ga je doen? Trek vandaag gewoon iets lekker zittende aan, sportkleding kopen kan altijd nog. Veel plezier!
Misschien moet je maar bedenken dat je na de proefles weet of je echt sportkleding nodig hebt en zo ja wat je prettig zou vinden.