Wat je even kwijt wil #32

Ik werd opeens uitgelogd van het forum :upside_down_face:

2 likes

Ja hij is overbelast las ik net in het beutyblog topic.

1 like

Power of Nikkie.

14 likes

Dit was een oude, die nu worden uitgezonden

1 like

Ik was gisteren voor het eerst in de sauna en dacht altijd dat ik het zou haten omdat ik een ginger ben en niet tegen warmte kan, maar ik vond het best wel relaxed?? Who dis

2 likes

Oeh vertel! Ik kan ook slecht tegen warmte. Is het een benauwd soort warmte? Wat voor warmte is het?

Had vandaag zo’n chille dag op mijn werk! Was vanmorgen al best fit wakker geworden,iedereen op de afdeling was vrolijk en ik voelde echt dat iedereen in dezelfde flow zat.En ook niet geheel onbelangrijk: de tijd vloog daardoor voorbij.En dat op een maandag,echt heerlijk.

3 likes

Het is een soort van tropische warmte maar ik ( long problemen ) krijg het er niet benauwd. Sterker nog sommige saunas openen je luchtwegen.

Die reacties op o.a. Twitter op het nieuws dat Nikkie (Nikkie Tutorials) transgender is. Hoe kunnen mensen zo denken? Ik weet dat er vrijheid van meningsuiting is maar ik voel me zo ontzettend machteloos. Laat mensen zichzelf zijn. Ze doen niemand er kwaad mee, in tegendeel :cry: Ik word zelden boos maar dit maakt me woest.

6 likes

Ughh ja erg hè! Maakt me ook echt verdrietig, maar Facebook en Twitter zitten helaas vol met bekrompen mensen :frowning:

Weg

1 like

Sterkte (ook je vriendin) :heart:

1 like

@anon66313343 :heart::heart:

1 like

Volgens mij doe ik hetzelfde spelletje en ik ben vanmiddag uit mn buurt gegooid for no reason. Ben echt boos haha.

Heel veel sterkte voor jou en je vriendin @anon66313343 <3

1 like

Mijn auto moet morgen naar de garage en ben nu al zenuwachtig voor de rekening, heb ook het gevoel dat ie niet door de apk komt dus dan moet ik afscheid nemen van mijn koekblikje. :frowning:

Ik vond de sauna minder fijn, vind dat meer benauwd, maar het Turkse stoombad daarentegen wel prettig! Voelde alsof ik daar meer zuurstof uit de lucht kon halen haha. Denk wel dat het heel persoonlijk is, mijn vriend vond de sauna fijner haha!

Whaha ja begrijp ik! Deed je wel fanatiek mee met de derby? :joy:

Bah bah ik had het kunnen weten. Ik kreeg een zakje chips van een client die me 2 minuten daarvoor nog beschuldigde van het stelen van haar afwasborstel(S!!) maar vond het toch wel heel aardig dat ze dat gaf. Dus ik at het net op. Is het 2 maanden over datum :call_me_hand:t3:

16 likes

Herman Koch haha. Deze foto stond in volkskrant magazine dit weekend. Ik krijg er zelf ook een beetje jeuk van.

11 likes