Wat je even kwijt wil #32

Ja dat dacht ik dus ook maar Tinus :yum:( heeft mijn zoontje bedacht) is nog leuk aan het vervellen en is ook nog redelijk actief.

Al begint z’n web wel erg gaar te worden, hij is niet meer zo secuur als in het begin haha

Naja ik laat hem lekker zitten, al vind ik wel dat hij een saai leven heeft gehad zo :joy:

6 likes

Ja wat de rest gezegd heeft denk ik ook! Veel te knus bij jou :blush: Ik meen wel eens gelezen te hebben dat ze in het in principe ook wel 2 jaar kunnen uithouden als ze de winter overleven maar durf het niet met zekerheid te zeggen

1 like

Aaah ben weer duizelig. Gelukkig nu weer lekker warm thuis zitten

Ik speel echt al jaren zo’n boerderij spelletje op mijn telefoon. Nu heb je daar ook een soort groep/club/clan of iets dergelijks op en kan je met elkaar daarop chatten. Daarin zitten dus ook een paar van die oma’s. Nou zo schattig!! Elke avond iedereen helemaal weltrusten wensen enzo. Nu ook weer zegt zo’n oma: "ik ben gek op pioenrozen, ik geniet er mateloos van en ik had mijn hele veld vol staan, het was prachtig. ik wilde iedereen een gratis bosje geven’.
Zoooo cute. Het gaat dan echt gewoon om die rozen in dat spelletje, maar dat ze gewoon geniet van die rozen in dat spel vind ik echt heel leuk. Ik zou willen dat ik ook van dat soort kleine dingen kan genieten.

41 likes

Aaah dit klinkt heel lief :smiling_face_with_three_hearts:

De conducteur in mijn trein praat precies zoals Piet Paulusma :joy:

2 likes

Dit klinkt als het begin van een gedicht. Zo schattig.

5 likes

Ik liep dit weekend met mijn vriend door een winkelstraat in Rotterdam en toen werden we ‘geprankt’ door iemand die gekleed was als paspop en ons liet schrikken (zwart pak, zwarte panty over zijn gezicht etc). Ik skreeuwde iets in de trant van: ‘ommegot schrik me de tyfus’, en lachte daarna als een geit. Mijn vriend was ook niet bepaald smooth. Werd ook gefilmd. Dus nu ben ik echt bang dat ik ergens op internet sta als een debiel.

Schijnt ook echt een ding te zijn: mannequin prank. Je hebt er ook 1 met iemand die verkleed is als struik.

16 likes

Wow ik zou echt boos zijn. Waar gebeurde het?

1 like

Na een half jaar uitstellen heb ik as do een proefles bij een sportschool. Ik heb ze zelf benaderd en teruggebeld, dus veel eigen initiatief

11 likes

Zwart-Janstraat, ze stonden vlak voor die winkel die pakken verkoopt, dus leek net echt. We liepen gewoon langs die winkel op straat en ze lieten zich naar voren vallen.

Later bedacht ik me, shit had moeten vragen wat ze ermee doen maar was zo van mijn apropos en omdat ik zag dat er gefilmd werd (wel gewoon met mobiel)wilde ik zo snel mogelijk doorlopen.

Maar blijkbaar stond die struik ooit vlak voor de Bijenkorf?

2 likes

Mijn fleecedekentje zit in de was dus lig nu op de bank met m’n dekbed :+1:t2:

6 likes

Haha ik las dit en dacht, hoe kan een peer doof zijn? :woman_facepalming:t3:

2 likes

Hahaha bedankt voor de verduidelijking

1 like

Dit is sowieso tienduizend keer beter dan een dekentje

ik ook bijna net tijdens de muziek :broken_heart:

1 like

Ik ook! Bij mij zorgt combi muziek en dood sowieso snel voor tranen en dan hierbij helemaal.

2 likes

Shit Grey’s Anatomy is echt too real, every damn time.

1 like

ik vind deze recensent bij dwdd nu wel een engerd

1 like

Even serieus, elke maand als ik ongesteld ben wordt m’n lintworm weer wakker. Net echt een beslagkom pasta met pompoen weggewerkt en nu heb ik zin in emping blado.

4 likes