Wat je even kwijt wil #32

Dit is sowieso tienduizend keer beter dan een dekentje

ik ook bijna net tijdens de muziek :broken_heart:

1 like

Ik ook! Bij mij zorgt combi muziek en dood sowieso snel voor tranen en dan hierbij helemaal.

2 likes

Shit Grey’s Anatomy is echt too real, every damn time.

1 like

ik vind deze recensent bij dwdd nu wel een engerd

1 like

Even serieus, elke maand als ik ongesteld ben wordt m’n lintworm weer wakker. Net echt een beslagkom pasta met pompoen weggewerkt en nu heb ik zin in emping blado.

4 likes
Gat in trui

Huh ik vind opeens dit gat in m’n (zo goed als) nieuwe trui. Alsof ik er in hebt geknipt??? Aan beide kanten van het knoopje.
Kut dit. Was van de Esprit outlet, verwacht weinig service als ik terug ga. Maar dit kan ik niet met naald en draad naaien toch :sweat_smile: ‘t is geen naad of zo.
Vond het nog zo’n “chique” trui.
Volgens mij zat het kaartje ook niet aan de mouw (anders kan het daar nog van komen).

Ik moet vanaf zometeen 2 weken bij mijn vriend gaan wonen met kat op 30 m2 ivm een verbouwing bij mij en ik ben een beetje bang haha. Eigenlijk met name hoe mijn kat het gaat doen. Hoop zo dat ze het oké doet en niet de boel op stelten gaat zeggen of extreem bang is of ze hele nacht gaat miauwen. Gelukkig heb ik een backup plan bij een vriendin :sweat_smile: maar wou haar in eerste instantie bij mij houden en niet bij 2 vreemde katten, vreemd huis en onbekend mens (voor haar dan).

1 like

Welke aflevering is het naar aanleiding waarvan je dit post? Ik zat voor de winterstop ook weer keihard te huilen bij een aflevering dus ben benieuwd

ik moet zsm weer naar Duitsland voor de TeeGschwender

1 like

Ik heb vandaag een vast contract gekregen op mijn werk!

97 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Dit heb ik ook. Ga ook ineens bakken want ik moet perse iets vreten.

@Andreya, gefeliciteerd!!

1 like

@TantePollewop hoe ging je gesprek vandaag?

Ik werd opeens uitgelogd van het forum :upside_down_face:

2 likes

Ja hij is overbelast las ik net in het beutyblog topic.

1 like

Power of Nikkie.

14 likes

Dit was een oude, die nu worden uitgezonden

1 like

Ik was gisteren voor het eerst in de sauna en dacht altijd dat ik het zou haten omdat ik een ginger ben en niet tegen warmte kan, maar ik vond het best wel relaxed?? Who dis

2 likes

Oeh vertel! Ik kan ook slecht tegen warmte. Is het een benauwd soort warmte? Wat voor warmte is het?