Had vandaag zo’n chille dag op mijn werk! Was vanmorgen al best fit wakker geworden,iedereen op de afdeling was vrolijk en ik voelde echt dat iedereen in dezelfde flow zat.En ook niet geheel onbelangrijk: de tijd vloog daardoor voorbij.En dat op een maandag,echt heerlijk.
Het is een soort van tropische warmte maar ik ( long problemen ) krijg het er niet benauwd. Sterker nog sommige saunas openen je luchtwegen.
Die reacties op o.a. Twitter op het nieuws dat Nikkie (Nikkie Tutorials) transgender is. Hoe kunnen mensen zo denken? Ik weet dat er vrijheid van meningsuiting is maar ik voel me zo ontzettend machteloos. Laat mensen zichzelf zijn. Ze doen niemand er kwaad mee, in tegendeel Ik word zelden boos maar dit maakt me woest.
Ughh ja erg hè! Maakt me ook echt verdrietig, maar Facebook en Twitter zitten helaas vol met bekrompen mensen
Weg
Sterkte (ook je vriendin)
Volgens mij doe ik hetzelfde spelletje en ik ben vanmiddag uit mn buurt gegooid for no reason. Ben echt boos haha.
Mijn auto moet morgen naar de garage en ben nu al zenuwachtig voor de rekening, heb ook het gevoel dat ie niet door de apk komt dus dan moet ik afscheid nemen van mijn koekblikje.
Ik vond de sauna minder fijn, vind dat meer benauwd, maar het Turkse stoombad daarentegen wel prettig! Voelde alsof ik daar meer zuurstof uit de lucht kon halen haha. Denk wel dat het heel persoonlijk is, mijn vriend vond de sauna fijner haha!
Whaha ja begrijp ik! Deed je wel fanatiek mee met de derby?
Bah bah ik had het kunnen weten. Ik kreeg een zakje chips van een client die me 2 minuten daarvoor nog beschuldigde van het stelen van haar afwasborstel(S!!) maar vond het toch wel heel aardig dat ze dat gaf. Dus ik at het net op. Is het 2 maanden over datum
Herman Koch haha. Deze foto stond in volkskrant magazine dit weekend. Ik krijg er zelf ook een beetje jeuk van.
Haha ik dacht dat het Foppe de Haan was. Vond het al een beetje random. Niet dat Herman Koch minder random is btw.
Blegh was vandaag weer enorm angstig en nu durf ik niet te slapen omdat ik bang ben over m’n angsten te dromen en dat ik morgen weer kut wakker word. Heb het forum al volledig uitgelezen als afleiding.
Het waait hier zo hard dat ik er wakker van werd. Leek alsof er telkens iets bijna omwaaide en ben dus net naar buiten geweest om mijn container binnen te zetten. Nu lig ik weer in bed en het lawaai is er nog steeds. Morgen om 7 uur maar weer de container aan de weg zetten. Op mijn vrije dag👍
Ja nou poep. Ik kon lullen wat ik wil maar krijg geen loonsverhoging want er is geen geld zeggen ze.
Ik zit op het randje van een paniekaanval omdat ik moet werken/me ziek ga melden. Ik snap het niet ik vind mijn werk leuk en mijn collega’s ook dus kan niet duiden waarom ik al dagen met een knoop rondloop.
Ik zit me elke ochtend weer te ergeren aan die reclame van yellohvillage