Wow dit is een geruststellend bericht! Ik zit al jaren te twijfelen door alle horrorverhalen.
En weer verder solliciteren. Wat is afgewezen worden toch fijn! Misschien moet ik er mn fetisch van maken.
Ik heb echt een vriend die de beste knuffels ooit geeft. Als ik ooit een vriend krijg die niet op zijn minst even goede knuffels geeft, ben ik echt teleurgesteld.
Sommige mensen kunnen gewoon zo goed knuffelen! Is echt een underrated talent
Ik was / ben echt een ābedrijfsleven leekā.
Het hele kantoor wandelt in de pauze? Er liggen overal bekerhouders om koffie te halen?
En nog meer openbaringen.
Ja echt herkenbaar! Als ik weet dat ik hem weer zie, zie ik ook echt uit naar die knuffel haha. Niks romantisch verder, het is gewoon net zoals dat sommige mensen heel goed kunnen masseren.
Het is vooral als iemand iets langer is en echt een goeie dikke knuffel geeft. Niet zoān snelle ongemakkelijke dat alleen je schouders elkaar raken en dan zoān naar klopje op je rug. Maar echt een goede.
Als je hele dag binnen zit ga je vanzelf mee wandelen en het wandelingetje waarderen. Ga soms zelfs alleen haha
Wacht maar tot er snacks zijn, dan is dat kantoor hoogtepunt van de dag sommige staan dan te stuiteren.
Laatst met collegaās hele kantoorcultuur belachelijk gemaakt maar doen er zelf net zo goed aan mee .
Jazeker! Zijn al op uiteraard
Ah nee, wat rot voor je!
Ahw lief! Ik ga gewoon weer verder. Desnoods even tussendoor iets wat ik niet helemaal geweldig vind maar waar ik wel geld mee verdien haha.
Heb je nog iemand nodig in je kerk? Ik heb mode gestudeert kan je daar iets mee?
Je mag mijn toga wel ontwerpen!
Van die personen die vragen of ze je morgen mogen bellen tussen 11 en 14, en je dan eigenlijk denkt nee wat irritant. Nu is het 13:22 en ik heb het gevoel dat diegene of niet meer belt of na 14.
Vraag dan niet zelf.
Wanneer leer ik nou eens dat ik bij het uitpakken van pakketjes met kleding in plastic goed moet bijhouden welk kledingstuk uit welk zakje kwam Nu wil ik 1 ding terugsturen, maar geen idee waar hij in zat en elk zakje heeft een eigen barcode dus nu probeer ik het te ontcijferen samen met de factuurā¦
https://www.goodreads.com/book/show/29231764-de-verwarde-cavia Boekentip voor jou (en andere mensen die zich graag verwonderen over het kantoorleven)!
Er wordt zo hard gepraat in de pauze ruimte. Ik wil rust
Ik heb facings vandaag laten zetten en ik vind het tot nu toe alleen maar kut.
Waar heb je iets besteld? Als ik het goede zakje niet kan vinden dan prop ik het gewoon in een ander zakje en heb eigenlijk nog nooit een reactie erop gehad, volgens mij moeten ze het sowieso in een nieuw zakje doen want 9/10 mensen vouwt het kledingstuk niet op en scheurt het zakje kapot.
Kan je niet heel even een rondje lopen? Als dat niet kan, vlucht ik vaak naar de wc.
Haha herkenbaar. Bij H&M bijv. is het niet terug te herleiden, ik snap die nummers nooit. Maar volgens mij maakt het niet zoveel uit hoor!
Andere fout die ik vaak maak: de retourbon niet in het pakje doen. En laatst was ik vergeten de retoursticker op te plakken en daar kwam ik achter toen ik het pakket al had weggebracht. Gelukkig kwam ik er op tijd achter haha.
Ik heb eindelijk mijn vaste contract binnen! Het is al een tijdje geleden mondeling toegezegd, maar toch fijn als het letterlijk zwart op wit staat.
Gefeliciteerd!!