@HvO oei dat is schrikken, niks aan de hand verder?
Ik heb geen zinnnn vandaag en ik heb ook weinig te doen dus dit gaat een lange dag worden. Kijk wel uit naar vanavond want dan kan ik m’n pakjes van H&M en Zalando ophalennn.
@HvO oei dat is schrikken, niks aan de hand verder?
Ik heb geen zinnnn vandaag en ik heb ook weinig te doen dus dit gaat een lange dag worden. Kijk wel uit naar vanavond want dan kan ik m’n pakjes van H&M en Zalando ophalennn.
Ja dit had ik ook! Dacht dat het weer eens aan mijn zoek kunsten lag of dat ik dat topic gedroomd had.
Vanochtend om 5 uur begonnen met werken en ik ben nu alweer thuis, omdat er niks meer te doen was en er geen plek was ook. En al mijn collega’s moedigden me aan om het er een keertje van te nemen dan haha. Voel me vet schuldig, dus ik ga ter compensatie maar even de ballen uit mijn broek sporten zo.
Neeee de koffieautomaat is kapot
Gedsie, net naar de huisarts geweest en moet straks een longfunctietest doen. Had bedacht dat ik na de huisarts door zou gaan naar werk, jammer joh.
Ik woon al meer dan 1 jaar in mijn huis. En toch krijg ik post van de vorige bewoners over een ziekenhuis bezoek van haar. Euhh heb je zaakjes eens op orde.
Ik ga die brief maar retour afzender doen. Kost me net te veel moeite het in hun bus te gooien.
Komt ook mede doordat ze nog 1 maand (!!!) Op het adres stonden ingeschreven bij de gemeente toen ze al weg waren. Wij 4 maanden later nog steeds veel post van hun kregen.
Ben er wel beetje klaar mee. Liever gooi ik de post weg. Maar dat mag niet. Dus doe het straks wel netjes in de brievenbus met retour afzender.
Heb gelukkig goed geslapen en niet naar gedroomd, dus hoop dat vandaag een betere dag wordt. Lief dat je het vraagt! Tsja het heet niet echt een reden, meer een nare gedachte die ineens op komt en dan niet meer uit mijn hoofd gaat en alleen maar groter en realistischer wordt, echt stom.
Geniet van je koekjes vandaag
Al twee nachten op rij slecht geslapen, voel me nu zo beroerd. Ook echt een slechte timing want ik moet echt nog veel voor de studie doen. En word er ook meteen heel down van, terwijl ik gisteren een hele fijne avond met mijn date heb gehad en vanavond ook leuke plannen heb?
Ik wil een weekend weg met een vriendin en ik zoek daarvoor een luxe hotel in Nijmegen of Arnhem, in (de buurt van) het centrum.
We willen cocktails drinken, shoppen en dagje naar die sauna berendonck.
Wie heeft er tips :D?
Ik heb 11.5 uur geslapen en dat is niet de eerste keer dit jaar, lijkt wel alsof ik een halve winterslaap hou
Aah gesprek net ging super goed. Nu hopen dat het snel allemaal rond is en dat ik weer bezig kan.
Dacht dus dat er een paar vrienden van mij daar werken maar blijken er een stuk of 10 te zijn, vet gezellig hahaha. Mensen daar zijn sowieso lief hoor… Als ik daar buiten zit te roken dan doet iedereen ook alsof ik daar allang werk enz, voel me helemaal geen nieuweling.
Oh en… we beginnen pas om 09:00.
Ik was afgelopen week aan het werk en een meneer kon iets niet kopen wat hij eigenlijk wilde. Hij werd heel boos en deed zo irritant neerbuigend. Nu heeft hij gemaild en krijgt hij het uiteindelijk toch nog voor elkaar.
Bah, waarom krijgen de grootste schreeuwers toch vaak hun zin
Ugh, ik ben zo gigantisch verkouden. Hele hoofd vol snot en slijm. Iemand tips om er zo snel mogelijk van af te komen? Ik drink al thee met citroen/gember/honing maar jeeezus het is echt niet normaal.
Schoonzusje kan ook elk moment bevallen dus liever gister dan vandaag er vanaf want ik wil de baby wel gelijk zien
Stomen? Met zon potje Vicks of een kruidenmix van de Tuinen oid.
Naar is dat… Ik gebruik in zo’n geval de Rhino horn (ja ja, moet je van houden), maar dat is meer symptoombestrijding dan dat het helpt om er eerder vanaf te komen.
Misschien de baby gaan zien met een kapje voor je mond en neus? Geen idee of dit goed is, maar heb dit mensen wel eens zien doen.
Werkt stomen niet alleen als je luchtwegen echt dicht zitten? Er zit namelijk niks verstopt, eerder het tegenovergestelde haha. Weet niet of het ook daar voor werkt? Anders toch maar eens proberen!
Ik heb dit ook gehad. Bij ons lag het probleem dat zij een verkeerd emailadres hadden, dit was buiten onze schuld om want de makelaar had wel de goede adressen. Uiteindelijk heb ik een juridische mail gestuurd met een aantal verwijzingen naar artikelen in het BW. Toen hebben ze het kwijtgescholden en een nieuwe mail gestuurd met huurverhoging met ingang over twee maanden. Volgende stap zou trouwens huurcommissie zijn. Als je wilt kan ik je wel wat sturen.
misschien is ze wel helemaal niet heel erg lief en doet ze helemaal niet haar best of hebben jullie dezelfde huisbaas?
Heb net een spiraal laten zetten. Was helemaal niet gepland en in 1 minuut besloten. Was doodsbang na alle horrorverhalen en vond het een beetje naar dat je dit moet doen tijdens je menstruatie, maar het viel zo mee en hoefde ook niet ongesteld te zijn (ben ik ook niet). Voelde het amper.