Ik kijk Italiaanse YouTube-filmpjes om mn Italiaans te oefenen en ik ben nu op de chefs react to - filmpjes gekomen en het is zo mooi.
- ze doen allemaal alsof ze gemarteld worden als iemand bijvoorbeeld knoflook in de carbonara doet. Of de verkeerde kaas en in de reacties gaan dan de rest van de Italianen helemaal los over dat het toch verdomme godslastering is van die verdomde barbaren.
- en er is een mixer bij. Zijn gehele takenpakket lijkt te bestaan uit bij de pasta Alfredo (GEEN ROOM, GEEN ROOM) de boter en de kaas op de perfecte manier te mixen. Fulltime job. Hij kookt de pasta ook niet, hij mixt alleen de boter en de kaas en de pasta. En hij kijkt elitair en het is duidelijk dat iedereen hem super serieus neemt en hij kijkt steeds pijnlijk en maakt dismissive geluiden als iemand niet goed mixt.
Echt fascinerend.
Ja ik heb het weggehaald omdat ik het even van me af wilde schrijven, maar me daarna toch schuldig voelde om het hier te delen terwijl zoveel mensen het nog niet weten. Je hebt gelijk, het voelt een beetje vreemd, maar ik denk dat ik toch maar naar Italië ga, ook al heb ik weer zo’n angstig gevoel dat er misschien wat met hem gebeurt terwijl ik daar zit.
Ik hoop echt dat hij wat opknapt en dat het misschien toch niet hetgeen is wat de dokter denkt dat het is.
Ja we zouden eventueel het hotel nog kunnen cancellen, en ook de vlucht kunnen we gelukkig gedeeltelijk nog terug krijgen! Dus als er echt iets aan de hand mocht zijn kan dat gelukkig nog wel.