Wat je even kwijt wil #32

Er zat een sok vast in mn stofzuiger slang en dat begon toch wel een probleem te worden na 2 dagen niet stofzuigen. Ik heb echt een goede tactiek bedacht en hij werkte ook nog! Ik vanaf een kant water in de stofzuiger slang laten lopen en toen zakte de sok naar beneden :ok_hand:t3::clap:t3:

6 likes

Wow ik vind dit even heel apart om te lezen want ik had exact hetzelfde met mijn oma dit jaar en die is ook de elfde overleden :frowning: Ik had zelfs een droom over haar vannacht, dat ze ineens verhuisd was, wat ik niet wist, en dat we haar allemaal waren vergeten wat ze niet leuk vond. En dat terwijl ik het vandaag pas door had dat ik het vergeten was, omdat mijn zus het zei.

Het is gebeurt.

Ik heb gesport

34 likes

Ik was vroeger vooral onder de indruk van haar haar. :heart_eyes:

Sterkte :heart:

Ik heb de kerstboom opgeruimd en mijn huis is zo saaaaaaai.

5 likes

Bedankt. Heb het nodig :heart::heart:

Volgende onderwerp: is er een storing van videoland/netflix/npo??

Mn tv is verbonden met internet trouwens haha

1 like

Npo doet het bij mij as we speak toppie

Snel een paastak halen in huis. Bij de action verkochten ze volgens mij al paasmeuk scarcasm. Of gewoon een extra leuke grote plant :wink:

1 like

Doe je dit wel in overleg met je arts? :heart: sterkte

Nou krijg de pleuris dan maar kut tv

Nog geen twee weken oud

Moet je niet naar de dierenarts dan of heeft ze geen pijn? Weet niet of je dat bij hamsters ziet

1 like

Ik heb kanye maar even een berichtje gestuurd of hij samen een plussize kledinglijn wilt opzetten.
Ben benieuwd :slightly_smiling_face:

21 likes

10/10 would buy

1 like

Ohh zo! Ja dat lijkt me inderdaad ook dat ze zich dan anders zou gedragen. Verwen haar nog maar lekker met hamster snacks :two_hearts::carrot:

1 like

Omg kraantje pappie in pak :heart_eyes:

2 likes

Honey you donโ€™t have to buy. Gewoon ff op insta zeggen hoe geweldig je de kleren vind. En ze verschijnen magisch in je brievenbus.

8 likes

Ik had vanavond onder de douche opeens een motivatiekick. Dat ik dacht; ik wil dit jaar een taal zoals Frans of Spaans leren, ik wil beginnen met schrijven; artikelen, een boek, ik wil online cursussen volgen over van alles en nog wat.

Jammer dat A) ik maar voor wellicht 10% van al mijn plannen tijd heb en B) de motivatie vaak van korte duur is en ik snel alweer doelloos aan het Instagrammen ben :nerd_face:.
Maar voelde wel ff goed. #newyearnewme

9 likes

Ik zag net de reclame voor die docu van B.ontgirl voor het eerst voorbij komen en mijn hart brak echt van dat zwart witte vosje(?) die aan zijn staart wordt getrokken en dan zo zielig krijst. Ben er echt gewoon verdrietig van.