Wat je even kwijt wil #32

Nee volgens mij moet je hem sowieso ieder jaar een keertje laten controleren, eventueel water bijvullen enz… mja dat is iets wat je makkelijk vergeet. Althans ik heb ook pas iemand gebeld toen ik geen verwarming meer had :joy:

1 like

Hahaha toestemming van de vvd ook echt :joy:

1 like

Ja dat is ook altijd wel beetje mijn angst… Voor beide vrouwen eigenlijk wel.

Bij ons is onderhoud om de 2 jaar, wordt door de woningbouw geregeld, maar mijn ouders (koophuis) doen het jaarlijks. Als je er niet gerust op bent zou ik contact opnemen met je verhuurder en anders zelf een bedrijf bellen voor controle.

1 like

Ik zit met vrienden te overleggen naar welke IFFR films we willen maar echt keuzestress joh :triumph: en niemand kan op de zelfde momenten

2 likes

Welke vega spekjes smaken hetzelfde als die van de vega slager? Vind die zo duur :flushed: maar wel lekker

Van de appie zelf dacht ik.

1 like

Nee die van de appie smaken heel anders, veel beter! @Karl_Lagerfeld

1 like

Ligt er aan hoe oud de ketel is. Op mijn werk word geadviseerd ketel jonger dan 10 jaar 1 x per 2 jaar en ouder ieder jaar.

Ik vind die van Vivera heeel chill
(Weet niet of die winkel in je buurt is maar alle vleesvervangers zijn nu 3 voor €5 bij Coop)

14 likes

Dat zal haar leren :rage:

Samenvatting

51YuazIe8nL.AC_SY200_ML3

2 likes

Ik moet studeren dus ik kijk een livestream van at5 over een verdacht pakketje voor een restaurant in Amsterdam. Staat er ineens een agent in beeld van een jaar of 50 en zn telefoon gaat af. Zn beltoon was alors on danse.

56 likes

Al sinds zaterdag ziek en ben er zo klaar mee. Vandaag wel naar werk gegaan, maar ga zo weer naar huis. Voelt alleen zo stom om te zeggen.

Super leuk!!! Dat heb ik ook meerdere keren gedaan (toen ik op de middelbare school zat dus alweer lang geleden haha) krijg je nog steeds een passe-partout? Ik ging toen naar 3 a 4 films per dag :joy: En aanraders nee geen idee haha :hot_face: ik wil the lighthouse en muidhond zien maar die zullen daarna ook in de normale bios draaien dus dan is het ook “zonde”, het wordt waarschijnlijk in ieder geval een taiwanese horror maar ik ben alweer vergeten hoe die heet :+1:t2:

Er worden nu grapjes gemaakt in de comments over een kale agent. ‘mijn rechterbal is weg, oh kijk eens aan!’

Moet er een retoursticker op de bestelling van Wehkamp? Als je hem retour doet bij een DHL punt bedoel ik. Ik zie het nergens staan…

Nee, die plakken ze op je pakketje bij het DHL-punt!

1 like

Top! Dankjewel!

1 like

Ja dat zei mn vriend ook maar wilde ze net kopen maar mijn ah heeft ze niet. Echt stom