Wat je even kwijt wil #32

Ik was een beetje op haar verliefd toen ze jeugdjournaal presenteerde.

Ik werd net wakker door de wind een nu vuurt mijn hoofd allemaal vragen op me af op het niveau van de zin des levens :tired_face:

Ik heb nog geen oog dichtgedaan vannacht. Waarom maak ik me altijd zo druk om alles en heb ik gesprekken met mensen die er niet zijn op dit moment en kan ik het niet opzij zetten. Super onrustig :expressionless:

1 like

Pff geen zin om uit bed te gaan

1 like

Ik hebt weer zo onrustig geslapen, echt vervelend mannnn.

Ik oook en had al een half uur uit bed moeten zijn. Drukke dag, moet mijn wenkbrauwen nog een klein beetje bijwerken
 maar lig nog uiteraard

Na veel slechte nachten eindelijk weer eens goed geslapen!

4 likes

Jaaaaa vandaag krijgen we eindelijk de sleutels van ons appartement. Jammer alleen dat ik er zelf niet bij ben maar dat mag de pret niet drukken.

16 likes

Ik wil nu al een dutje doen.

5 likes

Mmm ik slaap sinds ik terug ben van vakantie weer zo fijn in m’n eigen bed! Al de derde nacht van 8,5 uurtjes aan 1 stuk doorslapen, echt top

3 likes

Ik ga het na 5 dagen ziekzijn weer proberen vandaag. Word daar altijd een beetje zenuwachtig/onzeker van: zal het wel gaan?:sweat_smile:

Mijn zachtaardige kat heeft me net voor het eerst gekrabd toen ze mijn hand vast had en hem niet los wilde laten.

Ben echt boos en ga haar nu nooit meer aaien :rage::rage::rage::rage:

1 like

Ik vond het ook erg fascinerend dat ze schippert tussen Jamaica en Amsterdam. Lekker en zo fijn dat ze een plek heeft gevonden waar ze het zo naar haar zin heeft. Ze is een soort vrije ziel ofzo.

1 like

Zo geen zin om te werken vandaag. Heb echt zin om mij ziek te melden, doe ik niet uiteraard. Maar wel behoefte aan gewoon een dagje niks.

De brandweer komt ook als iemand een hart aanval heeft.

1 like

Omschrijf even wat je aan hebt. Dan kunnen we makkelijker stukjes bij elkaar zoeken.

13 likes

Mijn stage loopt ten einde en ik zou volgende week een project hebben wat ik moet leiden, maar is nog de vraag of dat doorgaat. Nu kan ik daar niks voor doen en heb verder ook geen werk meer, dus verveel me de pleuris op kantoor. Hoe kom ik deze dagen door

Je bent al goed begonnen: forummen!

En daarnaast bij andere medewerkers vragen of ze hen ergens bij kan helpen?

2 likes

Haha ja forummen is mijn hoofdzakelijke bezigheid.

Ga inderdaad maar even rondvragen, maar vrees dat het dan klusjes zijn die snel gedaan zijn en ik me alsnog de halve dag verveel

Ik droomde vannacht dat ik een Tiny house had laten bouwen op een oud kerkhof met grafzerken uit 1900 en zo en dat dit de enige plaats was waar het mocht van de vvd. En dat ik er heel blij mee was maar dat ik wel een taak had gekregen en dat was de grafzerken poetsen. :joy:

7 likes