Wat je even kwijt wil #32

Ik heb dit ook gehad. Bij ons lag het probleem dat zij een verkeerd emailadres hadden, dit was buiten onze schuld om want de makelaar had wel de goede adressen. Uiteindelijk heb ik een juridische mail gestuurd met een aantal verwijzingen naar artikelen in het BW. Toen hebben ze het kwijtgescholden en een nieuwe mail gestuurd met huurverhoging met ingang over twee maanden. Volgende stap zou trouwens huurcommissie zijn. Als je wilt kan ik je wel wat sturen.

1 like

Uuugh ik ben weer een paar dagen thuis en nog helemaal in de vakantiemodus, maar moet nu weer bezig met het schrijven van m’n onderzoeksverslag. Zó geen zin in.

misschien is ze wel helemaal niet heel erg lief en doet ze helemaal niet haar best :joy: of hebben jullie dezelfde huisbaas?

1 like

Heb net een spiraal laten zetten. Was helemaal niet gepland en in 1 minuut besloten. Was doodsbang na alle horrorverhalen en vond het een beetje naar dat je dit moet doen tijdens je menstruatie, maar het viel zo mee en hoefde ook niet ongesteld te zijn (ben ik ook niet). Voelde het amper.

3 likes

Wow dit is een geruststellend bericht! Ik zit al jaren te twijfelen door alle horrorverhalen.

En weer verder solliciteren. Wat is afgewezen worden toch fijn! Misschien moet ik er mn fetisch van maken.

3 likes

Ik heb echt een vriend die de beste knuffels ooit geeft. Als ik ooit een vriend krijg die niet op zijn minst even goede knuffels geeft, ben ik echt teleurgesteld.
Sommige mensen kunnen gewoon zo goed knuffelen! Is echt een underrated talent

8 likes

Ja!!! Ik heb ook een vriend (niet mijn vriend-vriend, een vriend) die zó goed kan knuffelen! Dan zien we elkaar en zeggen we gedag met een knuffel en dat is zo’n goede knuffel altijd hahaha. Vind het inderdaad ook echt een underrated talent.

1 like

Ik was / ben echt een “bedrijfsleven leek”.
Het hele kantoor wandelt in de pauze? Er liggen overal bekerhouders om koffie te halen?
En nog meer openbaringen.

11 likes

Ja echt herkenbaar! Als ik weet dat ik hem weer zie, zie ik ook echt uit naar die knuffel haha. Niks romantisch verder, het is gewoon net zoals dat sommige mensen heel goed kunnen masseren.
Het is vooral als iemand iets langer is en echt een goeie dikke knuffel geeft. Niet zo’n snelle ongemakkelijke dat alleen je schouders elkaar raken en dan zo’n naar klopje op je rug. Maar echt een goede.

1 like

Als je hele dag binnen zit ga je vanzelf mee wandelen en het wandelingetje waarderen. Ga soms zelfs alleen haha

Wacht maar tot er snacks zijn, dan is dat kantoor hoogtepunt van de dag :joy: sommige staan dan te stuiteren.

Laatst met collega’s hele kantoorcultuur belachelijk gemaakt maar doen er zelf net zo goed aan mee :sweat_smile:.

4 likes

Jazeker! Zijn al op uiteraard :smile:

1 like

Ah nee, wat rot voor je!

1 like

Ahw lief! Ik ga gewoon weer verder. Desnoods even tussendoor iets wat ik niet helemaal geweldig vind maar waar ik wel geld mee verdien haha.
Heb je nog iemand nodig in je kerk? Ik heb mode gestudeert kan je daar iets mee?

Je mag mijn toga wel ontwerpen! :slight_smile:

5 likes

Van die personen die vragen of ze je morgen mogen bellen tussen 11 en 14, en je dan eigenlijk denkt nee wat irritant. Nu is het 13:22 en ik heb het gevoel dat diegene of niet meer belt of na 14.

Vraag dan niet zelf. :fu:

Wanneer leer ik nou eens dat ik bij het uitpakken van pakketjes met kleding in plastic goed moet bijhouden welk kledingstuk uit welk zakje kwam :triumph: Nu wil ik 1 ding terugsturen, maar geen idee waar hij in zat en elk zakje heeft een eigen barcode dus nu probeer ik het te ontcijferen samen met de factuur…

4 likes

https://www.goodreads.com/book/show/29231764-de-verwarde-cavia Boekentip voor jou (en andere mensen die zich graag verwonderen over het kantoorleven)!

2 likes

Er wordt zo hard gepraat in de pauze ruimte. Ik wil rust :sweat:

Ik heb facings vandaag laten zetten en ik vind het tot nu toe alleen maar kut.