Is deze dag al voorbij? Helemaal geen zin erin
Sinds ik een fluwelen broek heb draag ik echt niks anders meer waarom zijn niet al mijn broeken van fluweel
Wat is groene thee mango & kokos van Ah goor zeg echt
Kan ik in een dag een bijdrage van 4000 woorden schrijven voor mijn werk? Vandaag de proef op de som
Ik heb een Spotify Playlist voor mijn vogel gemaakt Nu moest ik alleen aangeven of hij energiek is (dat is hij) nu krijgt ie allemaal up-tempo nummers wat volgens mij voor veel geschreeuw extra gaat zorgen.
Voor wie ook een gepersonaliseerde Playlist voor zijn /haar huisdier wil: https://pets.byspotify.com/us/
Wow geweldjg
Net gemaakt voor mān vogels en ze zijn meteen klaarwakker aan het tjilpen.
Ik wou dit even testen maar ik heb gee huisdieren. Dus ik heb een playlist gemaakt voor een kat. En daar staan zoveel nummers op die ik leuk vind. Ik heb nu een indentiteits crisis, wie ben ik nou⦠soy.peor of mijn niet bestaande kat freek.
Mehhhhh mijn kaakfysio is met pensioen gegaan nu moet ik weer opnieuw een band opbouwen met iemand anders, en ook was hij DE kaakguy, gvd ik baal zo hard haha
Ik heb zo mijn tweede sollicitatiegesprek deze week. Ben superblij dat ik al zo snel bij twee bedrijven ben uitgenodigd, maar vind het ook altijd zo spannend dat ik er echt ontzettend zenuwachtig ben nu.
Moet zo met onze poes naar de dierenarts en ik ben zo bang dat het helemaal mis is. Ze reageert amper en is slap. Kan wel janken
Ooo wat naar! Heel veel sterkte!
Succes!!
Ik zit bij de kapper en het gaat me echt 3 ribben en een nier kosten maar ik ben ZO EXCITED.
Oeee wat ga je laten doen? En post je een foto van het resultaat ?
Ik heb nu al medelijden met mijn hond. Hij gaat het niet waarderen dat hij naar One Direction moet luisteren
Ja ik heb hem ook afgezet, eerst was het nog wel leuke muziek. Tot er allemaal Duitse schlager nummers voorbij kwamen
Wat bizar
Ik vind het zo lachwekkend dat rappers stoer doen over de grootte van hun piemel door een vergelijking te maken met groente zoals komkommer of aubergine. Sorry maar ik hoef geen komkommer- of auberginepiemel hoor. Daar maak je me niet blij mee.
Aww veel sterkte en succes!
Balayage, babylights en knippen Als ik mān gezicht goed kan verbergen deel ik een foto haha!