Wat je even kwijt wil #32

Ik ga nou even opkomen voor @brum, ik vind haar reactie(s) echt heel normaal. En de post van @Monstertruck onnodig onaardig en fel… En om dan te zeggen dat Brum er maar rekening mee moet houden dat zij hard en direct is in haar communicatie en dat de zij dat er zelf maar bij moet bedenken? Lijkt me logischer als de zender in dit geval rekening houdt met hoe direct of hard iets over kan komen… :woman_shrugging:t3:

44 likes

Ik weet ook niks over het onderwerp of dat topic, maar eens met @Wally Waarom zou je zelf moeten denken ‘Aah ja het is forummer die en die. Ach ja, die reageert nou eenmaal fel en onaardig, kunnen we ook niks aan doen’.

12 likes

Ik ben nog steeds met Better Call Saul bezig (jezus komt geen einde aan als je 1 week doet over 1 aflevering) maar nu is Jimmy weer iets enorm onnozels aan het doen en ik kan het niet aanzien joh. S2E8 Hij is nu contracten aan het vervalsen. Vast om Kim te helpen. En ik denk nu al van omggg dit gaat weer fout. Ze wil niet op deze manier geholpen worden, wanneer ga je het onthouden .
Bijna ga ik er van roepen naar mijn laptop, lijk wel op mijn moeder die vroeger dan tegen de tv praatte.

5 likes

Ik studeer deze week af en ben nu bezig aan m’n allerlaatste opdracht die me ‘dwingt’ om na te denken over mijn hele studieperiode. Nu zit ik een potje te janken omdat het zo ontzettend moeilijk is geweest (burnout, meerdere depressies) en ik heel lang niet had gedacht dat ik ooit nog zou afstuderen

25 likes

Hahaha ik leef voor dit soort facebookpagina’s. Als je nog meer van deze categorie weet, hit me up :stuck_out_tongue:

Dat ligt denk ik in de lijn hoe je hierover denkt.
Waar het laatst over ging met de VIVAficatie van het forum waarbij iedereen zich constant aangesproken en aangevallen voelt.

Het is maar een forum. Niet elkaar te serieus nemen, maakt het allemaal een stuk leuker.

7 likes

haha het eerste wat ik dacht is dat kut een goed klankzuiver woord is :joy:

2 likes

46 likes

Of gewoon iets vriendelijker naar elkaar zijn? Maakt volgens mij ook alles leuker… but Lets agree to disagree…

1 like

Haha ja dan klinkt het misschien meer alsof ze allemaal even achter het stuur wilden zitten om te doen alsof ze de chauffeur zijn ofzo? Was het een dikke bak?

2 likes

Dit is er een om in te lijsten :heart:

Als de action ooit mijn glitterplaatjes verkoopt kan ik gelukkig sterven :wink:

6 likes

Ik werk bij de action, dus ik zal eens een balletje opgooien :smirk:

3 likes

Het had me heel leuk geleken maar ik kan nog niet eens normaal een ui snijden; dus denk dat ik even pas, haha

1 like

Bah fuck volgens mij heb ik echt een domme fout gemaakt op mijn werk :weary: niet heel ernstig maar heb net de nachtdienst erover geappt en schaam me gewoon.

Prima tijdstip wel dit om broodjes knakworst te maken/eten. :+1:t2:

5 likes

Oeh ook lekker. :heart_eyes: Jij ook!

1 like

Ik zag net ineens zwart spul aan mn wasmachineknop. En aan mn hand. En op mn gezicht. Waar komt dat nou weer vandaan :thinking:

Amerikanen: Europa heeft zulke oude mooie gebouwen en een rijke history. Jelly!11111
Ook Amerikanen: kopen ‘oud’ huis, halen alle oorspronkelijke details weg en verven alles wit. Welkom in onze bunker.

7 likes

Ik zat al tijden er tegenaan te hikken om iets aan mijn vriend te vertellen. Het is iets waar ik echt enorm mee zit. Gister heb ik het eindelijk gedaan en hij reageerde positief en heel erg lief. En nu voel ik me alsof ik 10 kg lichter ben.

55 likes