Wat je even kwijt wil #32

Ik had gedacht dat je onderweg was om je hypotheekzaken te regelen.

3 likes

Wat is Aldith Hunkar toch een prachtige vrouw hè :heart: Ze zit echt te shinen in De Slimste Mens

4 likes

Ik voel me echt goed en zelfverzekerd en put together de laatste tijd. Wel ironisch want ben juist net werkloos en eind 20 en al 100 jaar aan het studeren en nog zowat van die dingen die op papier niet zo put together zijn maar het kan me eigenlijk geen reet schelen eerlijk gezegd. Heb me nog nooit beter gevoeld. En ik heb er niet eens een prei in m’n boodschappentas voor nodig, ik haat prei.

42 likes

Ik had laatste een man met een zak met 8 preien aan de kassa en ik dacht: kerel wie houdt jij nou voor de gek. Dus een prei zegt heus niet alles!

18 likes

Ja ik dus ook. Denk nu echt heb jaren geleden al flink wat stress kunnen voorkomen als ik mijn pil was vergeten te slikken.

Heb wel wat kramp gehad vandaag, ben gewoon gaan werken en ter compensatie net maar chocolade gegeten. Dus laat je daar niet door tegenhouden.

1 like

Ik ben net gevraagd om meter te worden van het kindje van mijn beste vriendin :smiling_face_with_three_hearts:

36 likes

Ik heb een vermoeden dat ik morgen mijn functioneringsgesprek heb (die zijn altijd in januari).Mijn vervangster is vandaag op gesprek geweest en ze waren zó positief over haar,dat ze meer kan dan ze nu doet en vroegen haar of ze niet meer uren zou willen.En dan ben ik meteen angstig dat ik het niet goed doe? Dat ze mij willen vervangen door haar? Slaat helemaal nergens op dat ik dan ineens in doemscenario’s ga denken? Waarom ben ik ineens zo onzeker en bang dat iemand mijn plek in gaat nemen? Echt doe normaal,hou hiermee op brein.

Maar krijg je dan niet van tevoren te horen wanneer je je gesprek hebt en welke punten ze willen bespreken zodat je je op het gesprek kunt voorbereiden? Ik dacht dat dat gangbaar was? Dan weet je beter wat je kunt verwachten

1 like

Vorig jaar heb ik dat niet van te voren te horen gekregen! En dit jaar ook alleen een berichtje met een vrij algemene mededeling dat je in dezer dagen een gesprek kon verwachten.Heb voor mezelf wel wat punten opgeschreven maar verder heb ik dus geen idee wat ik kan verwachten.En daar kan ik echt heel slecht tegen,maar ben ook echt een zenuwpees hoor.

Dit heb ik ook nooit begrepen. Ik heb hier helaas zelf last van (gelukkig al veel minder dan vroeger) en het is echt zo kut als mensen dat zeggen. Voelen zij zichzelf daar beter door ofzo? Nooit begrepen. Sorry zit nog steeds hoog haha

Bestel een pony pruikje op Ali, kan je zien of het leuk staat of niet.

1 like

Er zat een sok vast in mn stofzuiger slang en dat begon toch wel een probleem te worden na 2 dagen niet stofzuigen. Ik heb echt een goede tactiek bedacht en hij werkte ook nog! Ik vanaf een kant water in de stofzuiger slang laten lopen en toen zakte de sok naar beneden :ok_hand:t3::clap:t3:

6 likes

Wow ik vind dit even heel apart om te lezen want ik had exact hetzelfde met mijn oma dit jaar en die is ook de elfde overleden :frowning: Ik had zelfs een droom over haar vannacht, dat ze ineens verhuisd was, wat ik niet wist, en dat we haar allemaal waren vergeten wat ze niet leuk vond. En dat terwijl ik het vandaag pas door had dat ik het vergeten was, omdat mijn zus het zei.

Heb afgelopen nacht zo kut en onrustig geslapen dat ik nu gewoon geen zin heb om weer te gaan slapen omdat ik bang ben dat het weer zo wordt :sob:

Het is gebeurt.

Ik heb gesport

34 likes

Ik was vroeger vooral onder de indruk van haar haar. :heart_eyes:

Sterkte :heart:

Ik heb de kerstboom opgeruimd en mijn huis is zo saaaaaaai.

5 likes

Bedankt. Heb het nodig :heart::heart:

Volgende onderwerp: is er een storing van videoland/netflix/npo??

Mn tv is verbonden met internet trouwens haha

1 like

Npo doet het bij mij as we speak toppie