Je moet ook maar net genoeg tijd hebben om naar die AH te lopen.
Heb ik meestal wel en ben ook al aan de goede kant van het station
Nu ben ik echt in twijfel of je gewoon je moeder bedoelt, of dat je praat in de derde persoon.
Ik heb veel te veel koffie op en dan word ik altijd een beetje hysterisch in mijn hoofd, ik moest net echt overdreven lachen omdat mijn werkmail van “vriendelijke groet” “grenadelike groet” maakte
Wat verdrietig… Sterkte ermee.
Pizza is onderweg
shitttt er breekt net gewoon een stuk kies af langs mijn vulling? fck… Poets 2x per dag mijn tanden en ben er altijd zo voorzicht op… Dacht dat dit iets voor oude mensen was of mensendie hun tanden nooit poetsen (netbals gaatjes, maar daar ontkwam ik ook al niet aan)
Hopelijk kunnen ze het nog mooi repareren… Tandarts was uiteraard ook net dicht toen het gebeurde…
Iemand geruststellende woorden voor me?
@Lula jij had een website toch? Ik ben de naam vergeten, maar was benieuwd naar jouw shopstrategie/visie en ik dacht dat ik die daar misschien kon vinden. Ik vroeg me dus af waar jij op selecteert, want ik heb het idee dat je altijd stijlvol gekleed bent en soort van weloverdachte aankopen doet:P
Ik zit op de trein en kon mijn abonnement niet vinden toen de conducteur (60+) bij me stond. Toen ik hem na heel wat gegraaf had gevonden zei hij heel enthousiast: Jeeeey!!
Haha ik houd er echt van als conducteurs vrolijk zijn, maken echt altijd mijn dag
Ik zit dus echt bijna nooit meer in een lijnbus maar nu wel en het is zooo heet?! Serieus er wordt volop gestookt ofzo, sinds wanneer is dit. Bleh echt goor er komt nog net geen stoom uit die roosters.
Ik weet niet of dit al gedeeld is, maar Paris Hilton heeft een kookvideo op YouTube geplaatst en het is magisch. Van ‘cooking gloves’ tot ‘tanning the meat’. Lange losse blonde haren, geen seasoning niks, het is gewoon wow.
You snij the worst in little stukjes and then you drizzle a beetje kethup dr up.
Ik vind kinderlogica zo heerlijk♥️ We hebben de poes net begraven en ik stond keihard te janken waarop mijn dochter zegt: ‘mam, je kan nu wel heel hard huilen, maar Krieltje blijft gewoon dood. En je kan toch ook gewoon met mij kroelen?’
Ze komt ook de hele tijd doekjes brengen om m’n tranen mee te drogen en aait dan over mijn wang. Ik heb echt de liefste dochter ooit♥️
Aw wat lief
Heel veel sterkte met het verlies van je lieve poezenbeest
Ik vind ‘Everyday Life’ van Coldplay echt zo’n nummer waar je hele goede MSN handtekeningen uit kan halen. En nu heb ik een beetje heimwee
Ik voel me echt zo rot en wil het liefst langs de appie fietsen en vanavond een fles wijn leegtrekken. Maar ik wil niet dubbel falen.
Pffff ik voel me klote na slecht nieuws vandaag en nu is de afl van Grey’s waarin George doodgaat en er gebeurt zo veel, ik kan het niet aan
Godver loop ik net met de hond door het park aan de lijn. Staat daar een vrouw met twee honden (los) en zodra ik langs loop begint ze al hysterisch hierrrrr te roepen dus ik dacht al oh fuck no. Maar ik heb altijd geleerd rustig te blijven anders nemen die honden dat opgefokte over. Dus mijn hond dacht hey leuk spelen (bleef gewoon staan met zn enthousiaste oortjes). Hoor ik haar zeggen: oh neee. Dus ik probeer mn hond nog naar me toe te slepen en ja hoor dat klote beest springt er direct boven op en grijpt em in zn nek. En die van mij lag alleen maar te piepen en doet niks is maar goed dat zij dat beest er (voor mn gevoel na 5min) vanaf trok anders had ik em er heel hardhandig vanaf getrokken. Dus ik zeg tegen haar wtf waarom ze haar hond los doet als ze dit al ziet aankomen. Maar ze reageert niet eens? Vervolgens loopt die andere hond meters mee en zij weer hysterisch roepen hier hier hier (echt hysterisch) en ik dacht alleen maar lekker doorlopen (normaal wacht ik even tot iemand zn hond heeft).
En het kutte is toen ik nog in een dorp woonde is dit zo vaak gebeurt (met van die erfhonden). Onze hond heeft VEEL haar en dat heeft em al minstens 10x gered, dit keer ook (gelukkig). Maarja dan verhuis je naar de stad denk je dat dat klaar is gebeurd het weer. En het beestje heeft al zo’n trauma. Nu weer die bevestiging voor hem (oftewel naar elke hond blaffen die voorbij komt) godver
Facebook melding van maken! Of via de buurt app.
Zou wel iets melden aangezien die hond zomaar andere honden aanvalt!
Als het een klein hondje is dan bijt ie hem nog dood🤬
Kan dit ook met mayonaise ipv ketchup? En met rookworst ipv hotdog?