Ja ik normaal ook, maar omdat ze met z’n 2e de folies deden ging het echt snel!
Ja echt heeeel blij!
Ja ik normaal ook, maar omdat ze met z’n 2e de folies deden ging het echt snel!
Ja echt heeeel blij!
Hahaha en als ze dan na 5 uur zeggen dat je op mag staan en naar de wasbak mag lopen, dan loop je echt als een stijve hork.
Dit was bij mijn kat ook zo. Heel heftig. Katten houden zich zolang sterk terwijl zoiets er insluipt. Pas als ze niet meer kunnen worden ze inneens heel ziek en is het te laat. Blijkt hoe sterk die beestjes zijn
Super veel sterkte toegewenst!
Wat verschrikkelijk, heel veel sterkte!
ooh wat verdrietig! sterkte… ook met de kinderen.
met zijn allen huilen mag hoor, voor kinderen is huilen een heel normale emotie.
Hahaha ja dat weten ze gelukkig wel, ik ben sowieso een jankerd sinds ik kinderen heb. Sta elke verjaardag te grienen
Heel veel sterkte en een dikke knuffel voor je dochter.
Dan wens ik er voor jullie extra knuffels bij
Heel veel sterkte
Ik heb volgende week mijn eerste eigen grote meeting. Ik vind het wel spannend en ben zeer benieuwd ook.
Wow deze skere meid heeft even geluk hoor haha. Ik ging bij een bekende supermarkt klagen dat mijn gekochte aanstekers de laatste tijd steeds kapot zijn of vrijwel meteen leeg… Krijg ik gewoon een tegoedbon van 5 euro. Netjes en ik kan het goed gebruiken zo voor de 20ste haha.
Ik denk dat ik toch de 6e spice girl ben. Ik ben echt weer verslaafd aan platforms.
Dat is soya yogurt toch? Ik hou zelf niet zo van soya zuivel producten maar kokos yogurt ben ik dan wel weer dol op. En de lidl verkoopt hele lekkere! Misschien kan je zoiets proberen.
Oeh dat is juist mijn favoriet van alpro! Vind hem eigenlijk juist wel lekker, lekker mild en niet zo’n kartonsmaak als bijvoorbeeld huismerk ah. Je zou trouwens ook nog die met kokos kunnen proberen, die vind ik ook lekker. De rest van de smaken vind ik eigenlijk allemaal te nep / te veel naar zoetstof smaken.
Ik las dit eerst alsof je bij boncolour die youtuber was geweest oven yogurt te lenen,
Sterkte
Je bent niet de enige hahaha.
Knul van de lidl kon niet tellen dus ik heb een pastel de nata gratis. Heujj orbigada
omg sinds wanneer verkopen deze & zijn ze lekker?
Echt al best wel lang en ze zijn heerlijk.