Wat je even kwijt wil #32

Ik heb net een cliënt aan het huilen gemaakt maar het was echt ff nodig

10 likes

Haha jaaa! Had ik het toch goed :slight_smile:

Aaaah ik ben echt zo goed bezig aan m’n Adobe Indesign opdracht. Heb er gisteren 4 tot 5 uur nonstop aan gewerkt en ben nu ook alweer bijna 3 uur bezig. Begin het programma eindelijk een beetje te snappen en ondanks dat het nog super sloom gaat begint het ergens op te lijken :muscle:t2:

6 likes

Tegenover mijn kantoor zit een appartementencomplex en in het appartement recht tegenover mijn raam, zit iemand dag in dag uit echt stil achter de computer. Ik ben dan echt aan het bedenken wat diegene de hele dag doet (vermoed zzp-er) en waarom ze nooit opstaat ofzo.

4 likes

Zo irritant dat je een livestream niet kunt doorspoelen, nog steeds geen uitsluitsel over het verdachte pakketje.

2 likes

Is er iemand heel goed met Excel die ik kan pb’en? Echt goed haha, ben zelf ook wel handig en ken veel formules maar kom er nu niet uit of wat ik wil mogelijk is. Internet doesn’t help.

tenor

8 likes

Ik heb zo m’n theorie examen en ik heb er van de proefexamens welgeteld 1 gehaald :thumbsup: dus ik heb maar wat extra aandacht besteed aan m’n make up. Kan ik tenminste aantrekkelijk ten onder gaan.

Ben alleen nu al bang voor het egokwetsuur dat gaat volgen.

1 like

Succes!!

1 like

Ik zat net in de tram (want het regent) en er kwam een jongen met een hele grote hond aan de andere kant van het gangpad zitten. Zat rustig te lezen en niet op te letten, voel ik opeens iets warms tegen m’n bovenbeen. Die hond had geroken dat ik hondensnoepjes in m’n jaszak had en probeerde even zichzelf te bedienen, zo schattig! Wel suf van die jongen dat hij niet op zat te letten maar het was een leuke hond dus ik vond het niet erg.

34 likes

Ben jij mijn overbuurvrouw?

1 like

Eentje kan genoeg zijn natuurlijk! Zet m op :+1:

Ik zit echt mijn hersens te breken over draineren. Het enige wat ik kan vinden is:
draineren . Def.: af- of toestromen van poriewater mogelijk maken. Zitten mensen in jouw poriewater?

3 likes

Ik beschouwde het eerder als een creatieve vervoeging van het Engelse drain (‘deprive of strength or vitality’)

2 likes

@Dazed Ohh, ik ken dat hele woord niet in het Engels, haha. Maar ik snap 'm nu.

2 likes

Niet geslaagd voor praktijkexamen (4e keer), ik kwam rustig het CBR uit en thuis net ook niks aan het handje; gewoon doorgaan. Maar nu voel ik me toch een potje kut. :persevere:

1 like

Oh ik zeg best vaak dat ik me ‘gedraineerd’ voel. Maar dat is kennelijk helemaal geen woord

2 likes

vanaf nu wel

2 likes

Haha thanks! Heb m gehaald! Nu praktijk nog.

maar m’n theorie 3x bij de eerste poging halen moet ook al een dubieus record op zich zijn

14 likes

YouTube heeft soms rare aanraders. Maar ik moet er wel hard om lachen! Geluid moet wel aan.

7 likes