Wat je even kwijt wil #32

Mijn dichtsbijzijnde lidl ( die ze verkoopt tenminste er zit er een dichterbij die heeft ze niet klootzakken.) Die is 12 km fietsen! Dus ja hup hup hoe eerder je gaat lopen hoe eerder je ze hebt.

2 likes

brb ga weer terug onder mn steen

1 like

Nee jij gaat niet onder je steen jij gaat naar de lidl!

3 likes

Afbeeldingsresultaat voor tour de france gif

16 likes

zo’n meid die van mijn studie naar een studie aan de TU is geswitcht stuurt regelmatig snaps in onze gemeenschappelijke ‘snapgroep (2020 jaja)’ over hoe moeilijk dingen aan de TU zijn en wat voor ingewikkelde berekeningen ze allemaal moet maken

wat kinderachtig man man man

ONS BOD IS GEACCEPTEERD
WE HEBBEN EEN HUIS

:dancingbanana::dancingbanana: :dancingbanana: :dancingbanana:

142 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Webex *gaaaaap *

nee haha, ik denk dat ik er zelf maar uit ga want zij is eigenlijk ook de enige die af en toe iets stuurt

1 like

ik voel me altijd echt hackergirl™ als ik tijdens m’n overstap op Utrecht Centraal naar de normale Appie ipv To Go ga en zo geld bespaar

23 likes

© Instantramen feat. glittermeit

20 likes

image

8 likes

16 likes

picasion.com_cdHR

15 likes

Ik voel me blutgirl™ nu ik me besef daf ik dit al jaren had kunnen doen en zo best wat geld had kunnen besparen :thumbsup:

1 like

hier krijg ik hoofdpijn van

Je moet ook maar net genoeg tijd hebben om naar die AH te lopen.

1 like

Heb ik meestal wel :frowning_face: en ben ook al aan de goede kant van het station

Nu ben ik echt in twijfel of je gewoon je moeder bedoelt, of dat je praat in de derde persoon.

4 likes

Ik heb veel te veel koffie op en dan word ik altijd een beetje hysterisch in mijn hoofd, ik moest net echt overdreven lachen omdat mijn werkmail van “vriendelijke groet” “grenadelike groet” maakte :tired_face:

4 likes