Wat je even kwijt wil #33

Ik wou dat ik jouw health-mindset had :wink:

1 like

Ik ben zo onhandig. Het was blijkbaar vanochtend een beetje glad ofzo, want ik stapte op een stoeptegel van van die stipjes (voor slechtzienden) en gleed helemaal languit uit. Gelukkig was het rustig en viel het hopelijk bijna niemand op.

Ohnee he vriendin reageerd niet beter slaapt die meid niet.

Mijn moeder heeft vorige week speciaal voor mij nog een keer oliebollen gebakken en een zakje meegegeven voor in de vriezer. Ik eet er nu eentje uit de oven met veel poedersuiker en ik ben een gelukkig mens. Zo lekker.

28 likes

Naar een postnl punt

1 like

Wat serveren jullie bij de koffie als iemand op visite komt?

Uuulghhhh ik heb zoā€™n honger en mā€™n thuisbezorgd bestelling is al 5min te laat en ik heb nog niet een smsā€™je gehad dat die en die bezorger onderweg is :frown:

Er zijn hier wel andere Doctor Who fans toch?

Ik vind Jodie Whittaker echt geweldig. Het is weer net zo leuk als met David Tennant.
En nu ook nog Jack :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: Hoop zo dat Torchwood ooit weer terugkomt.

3 likes

Alles wat los en vast zit eigenlijk wel.

" Wil je een koekje?" " Nog een?" " Ik heb ook nog ditā€¦ taartje ofzoiets" " Heb je honger wil je lunch? " ā€œHey ik heb nog zuurkool wil je ook?ā€

12 likes

Hahaha, dit weekend kwam een vriendin van mij met de schildpaddenversie (ik heb er zo hard om moeten lachen):

3 likes

@Lula vindt dit vast leuk

3 likes

Kijk naar je eigen titel meid :rofl:

2 likes

Ja maar ik weet gewoon dat ik hier je hele avond mee goed kan maken

Ik heb de laatste aflevering nog niet gezien, maar al wel op insta gezien dat Jack terugkomt, ben zo excited!!
En ja, love Jodie, en love de companions! En de nieuwe master is ook tof (ook al mis ik Missy wel, Michelle Gomez was zo perfect voor die rol), ben benieuwd of hij nog eens langskomt of dat dit het was.

1 like

Ik ben hier tijdens mā€™n 1e studie zovaak onverwachts mee geconfronteerd dat ik nu zonder te luisteren precies weet hoe 't klinkt hahahhaha :sob:

1 like

Welja in februari 3 weken achter elkaar 6 dagen werken (en dan incl za + zon). Heb vandaag zitten janken op het toilet. Heb aangegeven hogerop dat ik het nogal vrij veel vindt maar wordt gewoon overheen gepraat. ā€˜Ja collegaā€™s weg, drukke maand. Hoort erbijā€™. Lig echt met knallende hoofdpijn in bed. Het is letterlijk werken, eten (gister stond ik alleen en heb ik niet eens pauze) en slapen. Leuk hoor.

Ik zit heeeeerlak aan een portje met een kaasje erbij want dan heb ik verdiend. Loop al 2 dagen rond met vette menstruatiepijn en had dit even nodig.

3 likes

Ik denk dat het cao technisch helemaal niet mag.

En in het ergste geval ziek melden?

Sterkte en succes in ieder geval.

1 like

Ben net terug van mā€™n etentje om het te vieren dus had nog geen update gegeven, maar heb een 9,2 voor mijn verdediging gekregen dus ben gewoon afgestudeerd nu! Zo gek haha

110 likes

Gefeliciteerd :partying_face:! En wow, wat een mooi cijfer, super goed!

1 like