Wat je even kwijt wil #33

Wel schuldig maar geen straf kan volgens artikel 9a van het Wetboek van Strafrecht en dat telt dus niet mee bij de aanvraag van een VOG

1 like

Heb besloten dat ik vanavond met blote benen wil dansen. Maar nu moet ik mn benen scheren :sob::sob: haat het haha.

1 like

Mijn huis is zo rommelig maar ik weiger er iets aan te doen.

Nou ik heb net dat gesprek gehad maar ik vond de persoon waar ik het mee had best arrogant en ik denk dat ik volgende week laat weten dat ik de baan sowieso niet wil.

Dus weer door met solliciteren :slight_smile:

3 likes

Uiteindelijk gingen de 3 grote zakken paaseitjes er wel erg snel door heen. Dus geen chocoladelunch gehad haha. Maar thnx @death_by_sexy en @Trenchcoat. :slight_smile:

2 likes

Heb je hier al gekeken? Of de culinair tag? Denk soms dat mensen vergeten dat er meer topics dan wjewk zijn :yum:

Is een light lasagne (€7/8 en 20min. koken) misschien een idee?

Of een zak ovengroente mixen met aardappeltjes, die kruiden en 15min. in de airfryer doen (€4?).

1 like

Ik moet even kwijt dat ik geen pissende koe meer kan zien! Echt élke keer dat het op het nieuws over stikstof gaat, zitten er van die beelden met pissende koeien onder. Het is klaar nu mensen, KLAAR!

4 likes

Deze! Maak hem meestal zonder het water, dan is het een curry ipv een soep (wel het bouillonblokje gebruiken). Als je gewoon zo’n pot voorgegaarde linzen koopt is het helemaal snel klaar

https://ohsheglows.com/2016/04/03/glowing-spiced-lentil-soup/

En deze, nog goedkoper dan die hierboven, superlekker en heel simpel. Ik gebruik ook vaak spinazie in plaats van boerenkool

2 likes

Ik zat godverdomme net noodles naar binnen te werken toen er een pissende koe VOL in beeld was + daarna nog schijtend ook. Laat me met rust

4 likes

Laatste werkdag gehad en nu sushi besteld voor het team. Laat maar komennn

7 likes

Wow mijn baas op m’n horecabaan gaf vandaag aan dat ik als ik zou willen hoogstwaarschijnlijk een vast contract kan krijgen daar! Superblij mee want het is een vet gezellig team en leuk werk, het combineert heel fijn met het freelancen en dan heb ik ook inkomen als ik ziek of op vakantie ben :sparkles:

45 likes

Nee, ik snapte er ook echt niks van😂 Draag echt elke dag een bh, zit helemaal in m’n dagelijkse systeem, alleen vandaag even niet dus?

1 like

Shit dit is zooooo lekker (heb het al eens gemaakt naar aanleiding van een tip hier) en ik heb daar nu enorm veel zin in, maar ik eet al iets anders :pensive:

1 like

Vandaag voor het eerst gaan indoor-klimmen ondanks mijn hoogtevrees. Toen ik me naar beneden moest laten gaan heb ik even een kleine paniekaanval gehad maar daarna ging het top.

Kleine overwinning voor mezelf :slight_smile:

26 likes

Aaah ik zit in de trein naar de Alpen Express en ik ben helemaal hyper en gefokt. Geef wijn.

9 likes

Ja ik heb hem zelf ook al te lang niet gemaakt :frowning: Iets om naar uit te kijken voor morgen?

Belde net de sushi toko waar ik twee uur geleden een bestelling plaatste. Vanwege drukte duurde het zo lang maar het zou nu worden klaargemaakt en ze zouden er echt binnen 5 minuten zijn met daarbij driemaal excuses?

Zeg dan gewoon dat je me vergeten bent. Ook prima, als ik mijn sushi maar krijg. :joy:

Tingelingeling :musical_note::notes:

5 likes

Ik heb gisteren ook nog even lekker een breakdown hierover gehad inclusief hysterisch huilen :sweat_smile: deze ochtend was alles weer goed maar op een of andere manier is het s nachts in bed toch erger en voelt heel het leven zinloos :joy: