Wat je even kwijt wil #33

Ja dat snap ik goed! Doe voorzichtig!!

1 like

ah wat rot voor je! Hele vervelende timing inderdaad. Kun je misschien een extra rustdag inlassen om te kijken hoe je je dan voelt?
En als het echt alleen slechter wordt misschien toch naar een dokter? De kans dat je zo ziek bent dat je je tocht helemaal af moet breken lijkt me echt nihil - desnoods lift je als je je beter voelt weer terug naar waar je gepauzeerd bent en zet je je tocht gewoon weer voort. Beterschap in elk geval!

1 like

Ik heb echt letterlijk elk uur gezien, nu opstaan voor een vroege dienst :unamused:

Net als vorige week weer tijdelijk spijt dat ik vroege iffr kaartjes gekocht heb maar als ik straks in de zaal zit met koffie is dat wel weer over.

Ja te laat. Ben inmiddels zwanger. :stuck_out_tongue:
Nee grapje, super bedankt! Hoe meer tips hoe beter.

1 like

Oh neee ik heb een Bluetooth oogmasker gekocht en dat wilde ik uitzetten maar in plaats daarvan ging het via de voice control op m’n telefoon mensen bellen :cry:

Eerst m’n baas van 6 jaar geleden en toen een advocaat die ik eigenlijk niet ken. Dat beeld hing gewoon vast en kon pas na 15 seconden ofzo ophangen

Hahahaha oh god

19 likes

Ik heb een vraag, heb een discussie op werk, misschien weet iemand het antwoord

Stel je sluit een krantenabonnement af van 20 euro per maand en je zegt het na 2 weken op (herroepingsrecht). Krijg je dan die 20 euro terug of betaal je wel voor de kranten die je hebt ontvangen?

Wij hebben geleerd dat je wel betaalt voor de krant (90 cent per dag ongeveer) maar collega’s van een andere vestiging hebben geleerd dat je dat terugkrijgt

schattig :smiling_face_with_three_hearts: wat voor vogel is het?

1 like

Ik vind dat je wel moet betalen voor de kranten die je hebt gekregen.

1 like

Denk omdat ik het eerder als schooljaar zie dan als kalenderjaar

Hoe je normaal gesproken van links naar rechts een rechte lijn trekt zie ik het van rechts naar links in een rechte lijn tot aan ongeveer juli/augustus dan gaat die lijn rechts naar beneden tot december.

Je kan de kranten die je hebt gekregen niet meer ongedaan maken zeg maar, dus dien je ervoor te betalen.

Ik heb een paar weken geleden een kopersiraal laten zetten en blijf de pil gewoon doorslikken. Vergat hem ook regelmatig en moest ongeveer 1-2 keer per jaar een morning afterpil halen.

Nooit aan gedacht dat deze combi ook kon, de veiligheid van het spiraal en alsnog de voordelen van de pil. Misschien dat dit ook een optie voor je is?

1 like

Wow nog nooit van deze combi gehoord!

Ja kwam de gynaecoloog mee toen ik vroeg op welke leeftijd ik een sterilisatie mocht :sweat_smile:

ohhhh zo lief :heart_eyes: mijn ouders hebben ook altijd valkparkieten gehad en het zijn zulke leuke beestjes. m’n zusje en haar vriend hebben er sinds november ook eentje en ze vinden het zo leuk! hij eet ook al met hun mee aan tafel enzo, echt heel gezellig!

2 likes

Dan luister ik een nieuw liedje van Maan en dan denk ik ah ja opzich best leuk. Om er dan achter te komen dat alleen de eerste 10 sec leuk zijn en de rest allemaal herhaling is.

Ik heb niet heel veel verstand van vogels maar is het niet leuker voor hem (haar?) om er een bij te nemen? Volgens mij zijn vogels best sociale dieren. En mag hij straks ook uit zijn kooitje om rond te vliegen? Ik weet niet… ik word altijd een beetje sad van zo’n vogeltje in een klein kooitje in een woonkamer omdat mensen het zo leuk vinden🤷🏼‍♀️

Maar eigenlijk heeft die spiraal dan in principe geen nut, maar functioneert meer als back-up middel?

@pastelzwart heeft het over planten die weg moeten. Dat lijkt me niet nodig als die vogel altijd in zijn kooi zit, toch?
Vind het juist klinken alsof er heel goed over nagedacht wordt en niet zomaar een vogeltje in een kooi gestopt wordt.

4 likes