Wat je even kwijt wil #33

Thanks, ga ik checken!

1 like

Ik heb zooooo’n trek in verse tonijn met sesamzaadjes en wat sojasaus, moet er gewoon bijna van kwijlen.

Ik kwam vanmiddag buiten en had mijn winterjas aan met een dikke sjaal, ik smolt gewoon bijna want het was echt bloedheet. :tired_face:

Mijn wekker gaat over 5,5 uur en er is gewoon totaal geen spoortje moeheid te bekennen :weary:

ik heb zo’n erge kater nog steeds :sob: gisteravond veel te veel en alles door elkaar gedronken, blegh. lig nu ook met een existentiële crisis in bed hahaha

1 like

Late reactie, maar even terugkomend op gedachten en beelddenken: als jullie het bijv. over februari hebben, zien jullie dan dit ook voor je?

Ik zie echt een tijdlijn die van september tot juli loopt met ergens rond 't midden een streep want Nieuwjaar en verder zie ik alle maanden erop staan en nu staat er een pijl boven februari.

3 likes

Ja, en dat heeft ook een naam:

Ik betwijfel overigens of het echt zo zeldzaam is.

Goh wat grappig, nooit geweten. Verklaart wel bepaalde dingen voor mij!

Omg het is EINDELIJK februari. Ik heb nooit gesnapt waarom mensen januari zo lang vonden duren of waarom januari stom was, maar nu ben ik helemaal team er-komt-geen-eind-aan-wanneer-is-het-nou-eindelijk-februari (NOU NU DUS :grin: :grin:)

21 likes

Ik vond januari juist zoooo snel gaan!

2 likes

Hoezo dan september tot juli

Ben je nu alleen? Wel naar zeg :frowning:

Wij hebben echt de aller liefste vrienden ooit, zo gezegend met deze mensen. Het is nog geen hand vol maar zo waardevol.

2 likes

Was de hele avond supermoe en lig uiteraard nu klaarwakker in bed😫

Ja dat snap ik goed! Doe voorzichtig!!

1 like

ah wat rot voor je! Hele vervelende timing inderdaad. Kun je misschien een extra rustdag inlassen om te kijken hoe je je dan voelt?
En als het echt alleen slechter wordt misschien toch naar een dokter? De kans dat je zo ziek bent dat je je tocht helemaal af moet breken lijkt me echt nihil - desnoods lift je als je je beter voelt weer terug naar waar je gepauzeerd bent en zet je je tocht gewoon weer voort. Beterschap in elk geval!

1 like

Ik heb echt letterlijk elk uur gezien, nu opstaan voor een vroege dienst :unamused:

Net als vorige week weer tijdelijk spijt dat ik vroege iffr kaartjes gekocht heb maar als ik straks in de zaal zit met koffie is dat wel weer over.

Ja te laat. Ben inmiddels zwanger. :stuck_out_tongue:
Nee grapje, super bedankt! Hoe meer tips hoe beter.

1 like

Oh neee ik heb een Bluetooth oogmasker gekocht en dat wilde ik uitzetten maar in plaats daarvan ging het via de voice control op m’n telefoon mensen bellen :cry:

Eerst m’n baas van 6 jaar geleden en toen een advocaat die ik eigenlijk niet ken. Dat beeld hing gewoon vast en kon pas na 15 seconden ofzo ophangen

Hahahaha oh god

19 likes