Hier ook een weekendje weg dit weekend, met mn moeder naar Eindhoven. Het wordt niet zo mooi weer, dus iemand tips voor lunch/borrel/diner en dingen om te doen? Winkelen gaan we sowieso natuurlijk.
Ik zit lekker in de tuin met m’n jongste zoontje van 4 maanden omringd door duizenden witte vlinders die aan het migreren zijn richting Mozambique en Madagascar. Wow. Echt bijzonder mooi!
Oh ik ben ook echt niet slim. Ga ik reacties lezen op nieuwssites over wat mensen allemaal vinden van de onderwijsstaking. Niet doen Cactusje!
Is het ook wel een beetje!!!
In Zuid Afrika, Johannesburg om precies te zijn. Dit gebeurt jaarlijks, als de conditions optimaal zijn, anders vliegen ze een andere route. Maar het is best speciaal om er tussen te kunnen zitten.
De kleine cultuurbarbaar slaapt er gewoon doorheen
Hahahaha je bent hier van harte welkom, als je die hyena’s maar thuis laat!
Ik ga zometeen met mijn neefjes naar hun nieuwe broertje. En ze zijn allebei zo enthousiast! Er zijn al minstens tien tekeningen gemaakt voor de mini.
Spannend! Ga voor je duimen!
@Salmiak in Eindhoven kan je naar de 4D bios, dat vind ik wel echt een belevenis!
Hoezo denkt mijn bovenbuurman dat hij om zes uur ofzo met iets gruwelijks zwaars moet gaan schuiven. Ik schrok gewoon wakker en dat heb ik niet snel dus ja het was behoorlijk hard.
Ik heb drie!!! jaar geleden van mijn vriend een weekend Londen gekregen en het is nu eindelijk geboekt
Ik ben zo zo zoooo klaar met dat gesodemieter van mijn lijf. Doe gewoon wat je moet doen en stop met dat gezeik
Ugh er is 56 euro afgeschreven via ns, automatisch incasso. Ik heb m’n OV chip niet eens meer.
Mood is goed voor lunch en diner (sushiboot Omg te lekker), toasted & roasted voor een lekkere snelle lunch met hele lekkere tosti’s, downtown gourmet market als je wat kleinere gerechten van meerdere restaurants wilt proberen, de Kreeftenbar ook voor sushi, Mangiare voor alles Italiaans, Brownies & downies heeft een hele lekkere plank om te delen (hun brownieplank is ook super lekker), de vooruitgang is gezellig en daar kun je lekker borrelen.
Ben zo klaar met m’n opleiding. Ik had dinsdag m’n laatste les en er werd mij weer verzocht om de vervolgopleiding te doen omdat ik potentie heb.
Ik trek het gezeik gewoon niet. De opleiding is vanuit m’n werk en wordt op meerdere locaties door meerdere docenten gegeven.
Ik ken mensen uit de andere klassen en we zijn er achter gekomen dat alleen bij mijn docent de verslagen worden afgekeurd. Hij rekent veel strenger dan de anderen doen. Hij vindt dat we pas bij een 7,5 een voldoende hebben terwijl in de uitdeler staat dat 5,5 een voldoende is.
De laatste les besloot hij dat hij de les niet ging geven maar dat we dat zelf moesten doen. Iedereen kreeg een uur de tijd om het gegeven onderwerp te bestuderen en een presentatie van te maken. Ik heb naar de meest vreemde presentaties zitten te kijken en heb echt geen flauw idee wat sommigen hebben verteld want ze snapten het zelf niet eens…
Ben zo blij dat het straks klaar is
Is dat niet van een dalvoordeel abonnement ofzo wat verlengd is? Volgens mij kost dat zoiets
Ik ga vannacht een nachtje ergens aan de kust slapen en ben echt in de verleiding om tot morgen middernacht te blijven zodat ik het VK uit kan zwaaien aan de overkant. Moet echt een leven gaan zoeken joh.
Ja! Heb erachter gebeld, ik dacht zelf dat ik dat abbo al had opgezegd. Heb nu maar het zo gelaten en een nieuwe kaart aangevraagd.
Zou gewoon even 0800 politienummer bellen en uitleggen wat je zag en of je iets met die info moet. Zij kunnen dat beter inschatten.
Maar hebben ze je kunnen zien? Ik heb ook een keer zoiets meegemaakt, maar die mensen zagen mij wel duidelijk en bij mijn huis. Toen raadde een bevriende politieagent mij aan om geen melding te maken omdat dat vermeld wordt aan de daders en ze dan zouden weten waar ik woon.