Mood is goed voor lunch en diner (sushiboot Omg te lekker), toasted & roasted voor een lekkere snelle lunch met hele lekkere tosti’s, downtown gourmet market als je wat kleinere gerechten van meerdere restaurants wilt proberen, de Kreeftenbar ook voor sushi, Mangiare voor alles Italiaans, Brownies & downies heeft een hele lekkere plank om te delen (hun brownieplank is ook super lekker), de vooruitgang is gezellig en daar kun je lekker borrelen.
Ben zo klaar met m’n opleiding. Ik had dinsdag m’n laatste les en er werd mij weer verzocht om de vervolgopleiding te doen omdat ik potentie heb.
Ik trek het gezeik gewoon niet. De opleiding is vanuit m’n werk en wordt op meerdere locaties door meerdere docenten gegeven.
Ik ken mensen uit de andere klassen en we zijn er achter gekomen dat alleen bij mijn docent de verslagen worden afgekeurd. Hij rekent veel strenger dan de anderen doen. Hij vindt dat we pas bij een 7,5 een voldoende hebben terwijl in de uitdeler staat dat 5,5 een voldoende is.
De laatste les besloot hij dat hij de les niet ging geven maar dat we dat zelf moesten doen. Iedereen kreeg een uur de tijd om het gegeven onderwerp te bestuderen en een presentatie van te maken. Ik heb naar de meest vreemde presentaties zitten te kijken en heb echt geen flauw idee wat sommigen hebben verteld want ze snapten het zelf niet eens…
Ben zo blij dat het straks klaar is
Is dat niet van een dalvoordeel abonnement ofzo wat verlengd is? Volgens mij kost dat zoiets
Ik ga vannacht een nachtje ergens aan de kust slapen en ben echt in de verleiding om tot morgen middernacht te blijven zodat ik het VK uit kan zwaaien aan de overkant. Moet echt een leven gaan zoeken joh.
Ja! Heb erachter gebeld, ik dacht zelf dat ik dat abbo al had opgezegd. Heb nu maar het zo gelaten en een nieuwe kaart aangevraagd.
Zou gewoon even 0800 politienummer bellen en uitleggen wat je zag en of je iets met die info moet. Zij kunnen dat beter inschatten.
Maar hebben ze je kunnen zien? Ik heb ook een keer zoiets meegemaakt, maar die mensen zagen mij wel duidelijk en bij mijn huis. Toen raadde een bevriende politieagent mij aan om geen melding te maken omdat dat vermeld wordt aan de daders en ze dan zouden weten waar ik woon.
Ik was sneller klaar met m’n werk buiten het kantoor en zit nu te schuilen bij Starbucks tot dat het de werkelijke tijd is die ik klaar zou zijn.
net gebeld en ik mag maandag op sollicitatiegesprek!
Ook mijn jaarrekening van gas sn stroom gekregen. Heb afgelopen naar iéts meer dan €1000 aan termijnbedragen betaald en krijg nu nét iets minder dan €1000 terug. Rekening was maar €95 euro voor gas en licht mede door mijn zonnepanelen
Bah er is hier in de stad 20 min verderop een persoon met het coronavirus geweest, is zojuist bevestigd door de overheid. Het is nog onduidelijk waar die persoon allemaal precies is geweest, mogelijk ook in mijn dorp aangezien dat een toeristenhotspot is. Was ook wel te verwachten dat het virus hier in dit land zou komen, er zijn hier zo enorm veel Chinezen op het moment ivm Chinees nieuwjaar. Niet chill dit, hoop dat het allemaal meevalt.
Edit: ik woon dus in het buitenland, voordat mensen in de stress schieten
Nemen jullie zelf maatregelen (als dat uberhaupt kan) of niet?
Nou we wasten wel extra vaak onze handen, op m’n werk was ik ook extra voorzichtig. Nam m’n eigen beker mee van huis enz. Maar nu het bevestigd is wordt aangeraden om zoveel mogelijk thuis te blijven en ook mondkapjes te gebruiken. Denk dat we dat maar doen tot er meer bekend is.
Hoop dat het meevalt. Lijkt me wel schrikken!
He wat stom zeg! Ik vind het juist prachtig om te zien dat volle mensen nu ook meer dans videos durven te maken. Door een zon dans video heb ik juist de stap gezet om het zelf te doen.
Vind het sws krom dat diezelfde mensen ook tegen dikke mensen roepen dat ze moeten sporten en dan doen ze dat worden ze alsnog raar aangekeken.
Waar kan ik je pagina bewonderen trouwens?
Jongens ik zit weer met een error. Klopt dit, het gaat over een hij: Grows up with digital (knows how the newest digital things work)
Ik ben dyslectisch en ook gewoon zwak in Engels. Al die gekke s’en en dingen kan ik niet aan…
Wat wil je zeggen ? Want ik kan hier niet echt iets uit opmaken. Je werkwoordvervoegingen kloppen maar de zin is beetje raar.
Dankjewel! Het gaat over hoe een 12 jarige over 20 jaar met digitalisering omgaat, waarin ik dus duidelijk wil maken dat hij opgroeit met het hele digitale gebeuren en weet hoe de nieuwste dingen werken.
Gewoon alles goed doornemen, samenvatting maken en waar mogelijk heel veel oefenexamens. Via welk instituut heb je die e-learning? Lindenhaeghe is heel examen gericht, slecht eigenlijk maar niet nadelig voor jou