Wat je even kwijt wil #33

Wat wil je weten?

Lag gister en om 1u in bed en voel me nu alsof ik de hele nacht ben wezen stappen. Ben bejaard.

Fijne vriendschapsdag allemaal!

7 likes

Ik heb zo’n soort “vibe” waar het hier laatst op het forum over ging met iemand op mijn werk en net kwam hij heel dicht bij staan bij het koffiezetapparaat om zogenaamd iets te pakken en omg echt deze spanning i cant ik heb helemaal de kriebels ik moet echt afkoelen nu

12 likes

Ik wil vanavond als Valentijnsdiner voor mij en een vriendin zalm uit de oven maken, maar ik ben een beetje inspiratieloos wat betreft groenten e.d. of aardappels of dat. Wat eten jullie graag bij zalm?

Pommes duchesse!

1 like

Altijd ja! Iron maiden!

1 like

Altijd confronterend om op dezelfde dag jarig te zijn als iemand in je omgeving… Waarom kan ik dit niet loslaten?

Ik heb zo beroerd geslapen en voel me echt naar daardoor allemaal door het stom berichtje van gisteravond :disappointed:

Ik heb sinds een tijdje via app weer contact met een vriend van vroeger. Het klikt nog steeds erg goed. Ik vind het zo ontzettend jammer dat hij tegenwoordig zo ver weg woont.

Awww gisteren heb ik voor het laatst die vriendin van mij gezien die in Madagascar woont en ik was best wel sad toen ze wegging. Geen idee wanneer ik haar weer zie. Achteraf gezien, heb ik haar echt gemist eigenlijk, ze haalt mij echt altijd een beetje uit mijn schulp, en ik was door haar Instagram bang dat ze zon wanderlust type was geworden, maar ze is gelukkig geen spat veranderd eigenlijk, alleen haar Instagram is gewoon pretentious maar ja dat gaf ze ook zelf toe hahahaha :joy:

18 likes

Ik maak vanavond zalm met zoete aardappel, gele paprika, courgette en rode ui uit de oven. Op t laatst voeg ik nog cherrytomaatjes toe.

Ik maak het ook wel eens met zoete aardappel, rode ui, brocolli en cherrytomaatjes.

2 likes

Pff ik moet 3,16 betalen aan NS haha wat suf.

Groene asperges, gestoomde broccolli, spinazie en dan idd iets van pommes duchesse ofzo. Veel plezier vanavond!

1 like

Wow wtf! Dat is echt niet ok idd! Wat vindt jouw vriendin daarvan? Of weet ze niet dat hij dat gevraagd heeft?

Ik heb vrij weinig vrienden en op deze dag merk ik dat extra erg.

Er gaat iemand even vier uur rijden vandaag om mij een bed te brengen. :open_mouth::heart:

2 likes

Da fuck. Zij is zijn bezit niet. Als mijn vriend dit zou zeggen, zou ik degene die de foto op insta had gezet niet eens inlichten. Doe even normaal pik. Hoe kun je zo zijn ook.

1 like

Ik moest nog aan je denken, ik zag een filmpje op Facebook van een mbo waarbij ze dat hadden gedaan. Maar ik denk dat het een andere was, dit waren de leerlingen die het aan docenten gaven.

1 like

Dank je! Ik heb zeker wel interesse, ben benieuwd. Stuur me maar een PB :grin:

1 like