Wat je even kwijt wil #33

Ik zou jaloers zijn en me afvragen waarom ik daar nooit opgekomen ben

27 likes

Ik zou je vet jaloers met kwijl in mijn mondhoeken aan gaan staren. Lekker doen, eet smakelijk!

2 likes

Gewoon lekker eten ik zou alleen jaloers zijn. :rofl:

1 like

Ik moet werken bij m’n horecabaan vandaag en nu twijfel ik of ik m’n eyeliner wil uitbreiden met een klein hartje voor valentijn (we hebben ook een soort special geloof ik) of dat ik het een stomme commerciĂ«le dag vind en ik er dus niet aan mee wil doen

3 likes

Groetjes van een vrouw in een bus die niet eens heeft ontbeten. Wel iets om uit te delen bij haar heeft, maar haar lunch is vergeten. En een kantine heeft die niet gemaakt is voor tamelijk plantaardige zeer kieskeurige eters. :rofl:

Looove de nieuwe James Bond soundtrack van Billie Eilish.

4 likes

Ik houd dus niet van de meeste kaassoorten en sommige vegan vrienden zijn daar jaloers op. :joy:. Maar ik denk dat ik deze dag maar moet teren op paaseitjes. :joy:

Net mijn brievenbus maar leeg gehaald voor alle Valentijnskaarten. Je kan maar beter voorbereid zijn.

@anon42392789
Ik zie dat je jarig bent, happy birthday!

12 likes

Ik ben gezwicht. Heb AirPods gekocht.
Maar heb een vraag over die case :sweat_smile: Google helpt niet. Dus iemand die ze actief gebruikt en mij wilt helpen, please hit me up :eyes:

Vanochtend op school kreeg mijn dochter voor Valentijnsdag een zelf gemaakte tekening en snoep van haar vriendje(hij een cadeautje van haar). Maar toen bleek ze ook nog een geheime aanbidder al die tijd gehad te hebben en een kaart van hem kreeg. Ze heeft al meer gehad dan ik vandaag haha.

35 likes

Heel ongemakkelijk. Alsof je buiten de boot valt.

1 like

Ik heb het beste valentijnscadeau ooit gehad
 M’n vriend heeft alle voedingen vannacht gedaan en ik mocht gewoon doorslapen. Voor zover de romantiek in huize Schorem.

25 likes

Aah vliegveld is wel rottig inderdaad
 Ook niet rechtstreeks bereikbaar met de trein dus.
Dat laatste stuk vanaf knooppunt L. staat ook nog vaak vast. Mijn ex heeft daar 3 jaar gewerkt en tja, fijn is anders inderdaad. Zou fijn zijn als die hele weg sowieso ooit nog eens driebaans wordt, levensgevaarlijk.
Succes met beslissen!

1 like

Ik gebruik ze al bijna drie jaar elke dag zeer actief dus vraag maar raak!

ik vind 50 minuten enkele reis echt niks, dus zou het zeker doen

Ben er paar dag geleden achter gekomen dat Wes Anderson met een nieuwe film komt. Zo’n zin in! Alleen nog even wachten tot de zomer :sweat_smile:

6 likes

Wat vet!! gefeliciteerd!

1 like

50 min reizen is prima, ik zou alleen niet 40 uur willen werken dus ik zou het aanbod daarop afwijzen

Ik had hier nooit over nagedacht maar zou zo mijn spullen pakken voor een maand :star_struck:

Ahhh love it haha, dit had ik echt ff nodig. Mufasa :sparkling_heart: Maakt elke dag een beetje leuker

1 like