Wat je even kwijt wil #33

Ik zag hier alleen maar bloemen in de kleuren van oeteldonk

Ik heb dus nog steeds lichte rij-angst maar heb vandaag weer een uur heen en een uur terug gereden met file, driebaanswegen, onbekende wegen en een irritante collega naast me, maar alles is zo goed gegaan. Echt fijn.

33 likes

Ik had n.a.v. een vriend die een deeltijd HBO opleiding wil gaan volgen ook wat info opgezocht op internet. Daarbij stond 24u per week studiebelasting, 2 avonden school en 1 dag stage.

Maar als je dat bij elkaar optelt kom je ook op 38u. Dat kon ik me bijna niet voorstellen? Zullen die 24u niet inclusief die 2 avonden school en dag stage zijn? Lijkt me wel logischer. Hij gaat het volgende week ff navragen.

Misschien kun je die school e-mailen/bellen? Er zijn binnenkort ook weer open avonden.

Maar het is wat @Printemps zegt qua uren wordt het hetzelfde geschat want je moet vaak bij voltijd en deeltijd evenveel ects halen. Alleen bij deeltijd dat je dus meer thuis doet dan dat je college hebt. Maar naar mijn mening overdrijven ze altijd qua zelfstudie haha.

1 like

Fuck wat heb ik een leuke avond gehad. Sowieso is uiteten in mijn favo restaurant altijd goed. Maar ze hadden overal leuke versiering en je kreeg champagne en wijn als onderdeel van het valentijn menu. En ze maakten van elk tafeltje een polaroid foto die je dan ingelijst mee naar huis kreeg. Vind dat soort dingetjes zo leuk. En eindelijk weer eens een echt relaxte avond zonder dress.

6 likes

Haha ik moest even te lang nadenken. Dacht hmmm wat is er eng aan in de rij staan??
Maar same ben ook geen held achter het stuur.

2 likes

Nachten zijn het ergst. En ik heb het op een of andere manier bij lange stukken fietsen, haha. Zo random.

Beste Valentijns cadeau ever: Vriend staat ‘zijn’ vaste parkeerplaats af zodat ik niet elke dag stress heb om het file parkeren :joy:

15 likes

Ik ben bij mijn ouders en heb een tent gemaakt van mijn bed en zit daar nu in met de kat.

Dat ik 26 ben vergeten we maar even

40 likes

@Falula dat is echt adorable

Ik heb een pijnlijke onderhuidse zwelling op mijn onderarm, naar de huisarts geweest en moet volgende week een echo laten maken. Ik ben normaal heel positief ingesteld maar ik heb zooooo’n slecht onderbuik gevoel. Maak mijzelf gek :sweat_smile:

1 like

Oh nee, wat een heftige situatie. Ik hoop dat die andere medicatie gaat pakken, veel sterkte!

1 like

Jezus wat ongelofelijk klote, heel veel sterkte

1 like

Mijn collega gaat heel vaak live op instagram, ik klik dat vaak per ongeluk aan en het is altijd heel ongemakkelijk want er kijken vaak maar 1/2 mensen en dan zit zij maar te praten van hey stel leuke vragen of dan gaat ze tv kijken terwijl ze live is. Als ze nou 13 was had ik het grappig gevonden, maar ze is ergens in de 30??

6 likes

Je moet klein beginnen :smile: misschien influencer in spé.

1 like

Ugh m’n ribben lijken zowat pijn te doen van het hoesten :face_with_head_bandage:

Ik wil seksssss maar mijn vriend ligt te slapen :sweat:

Migado. Heb zo sensueel gedanst met een knappe latino. Ik ga morgen gelijk een zwangersschap test halen.
Ik wist ook echt niet wat me overkwam trouwens haha bij andere deed tie geen sensual bachata.

Ik was daarna zo van mn apropos dat ik 5 min lang naar mn vriendin gezocht heb die gewoon voor me zat en naar me zwaaide hahaha.

30 likes

We gaan zo met de auto een kleine week op stedentrip en mijn moeder heeft 4 paar platte schoenen mee?
Ze heeft ook 2 grote shoppers met eten mee voor vandaag, zoals olijven en en opwarm pannenkoeken(???) Terwijl ik zelf eten heb voor mezelf???

Ik zei ook: “wow wat veel spullen!” En toen zei mijn zusje; “wat? Ik heb echt heel weinig knuffels mee hoor?”

We zijn met 3 personen???

En we zouden ook 40 minuten geleden al wegrijden :disappointed_relieved: sos help

17 likes

Ik werd echt net op tijd wakker. Volgens mij stonden mijn broer en ik op het punt om seks te hebben :nauseated_face::face_vomiting::nauseated_face::nauseated_face::face_vomiting::nauseated_face::face_vomiting::nauseated_face::face_vomiting:
Vind dat toch zo raar van je onderbewustzijn he bleg.

6 likes

Als ik echt netttt wakker ben kan ik zulke achterlijke dingen zeggen he. Ik kon m’n mobiel niet vinden en ik vroeg dus heel serieus en alsof het de normaalste zaak van de wereld is of m’n date mijn mobiel misschien heeft gejat , ik tikte hem ook echt zo aan van “hey heb jij m’n mobiel gestolen?” (nee natuurlijk niet). Hij moest een beetje lachen maar hij sliep ook nog half en toen zei hij dat m’n mobiel aan de lader lag. Klopt idd. Wtf ben ik dan denkende.

1 like