Ik heb heel lang geen boeken kunnen lezen omdat er teveel problemen in mijn leven en in mijn hoofd zaten. Sinds kort lukt het ineens weer en ik ben zo blij en dankbaar dat ik me weer uren in een boek kan verliezen. Hoef me nooit meer te vervelen
Oh, gatver.
Ik heb eens gedroomd dat mijn vriend mijn moeder befte
Het zag er zo echt uit, echt smerig. Heb dat echt pas weken later aan mijn vriend kunnen vertellen, toen was dat beeld een beetje van mijn netvlies.
Iehh ja ik heb ook heel gekke dromen gehad die te maken hebben met familieleden en vriendjes Ben dan echt bang dat er wat mis is met me :’) Onbewuste verlangens ofzo gadver. Zou dit ook niet tegen hun (hen?) durven vertellen :’)
Ja, ik hoopte dat ik het kwijt zou zijn als ik het een beetje luchtig zou brengen. Zo van: ‘haha, moet je horen wat ik nu weer door achterlijks gedroomd heb’. Hielp niet. Heb het mijn moeder uiteraard nooit gezegd.
Die heb ik ook eens gehad zo raar, waar komt dat vandaan joh
Gister was zo’n leuke dag! Werd er een boeket op mijn werk bezorgd van mijn vriend en in de avond lekker uiteten geweest😍
Mn nichtje is gisteravond geboren maar omdat ik koorts heb mag ik er (terecht) niet naartoe
Jaa… Helemaal schijt
Dankjewel! Ze is minstens net zo schattig als de jouwe
Mijn moeder (65+) was naar de film geweest (weet niet welke) en ging vertellen waar de film over ging: ‘ja, de hoofdpersoon was een zwarte man en toen (blablabla) een blanke man… Oh, dan moet ik daar zeker wit zeggen? Nog even wennen hoor, ben net zo blij dat ik geen neger meer zeg’.
En ik vond het echt goed om te merken dat ze zo hardop aan het bedenken was hoe ze dat moest verwoorden.
Dit klinkt echt super fancy haha
Nog geen half 11, mijn huis is opgeruimd en er staat een cake in de oven.
Mijn huis is echt niet perfect (moet nog dweilen) maar ik weet gewoon dat mijn broer gaat judgen dat het niet oké is. Maar fuck dat, mijn leven.
Ik ga lekker taart bakken met mijn nichtje!
Ik ben gisteren in de Zwaluwhoeve geweest en het was er zo druk. Lekker in de file staan voor de sauna
Ik liet een filmpje van Lucky tv aan m’n date zien. Dat Willie en max in Kopenhagen zijn. Er wordt wat Engels in gepraat dus hij kon het een beetje volgen en vond het helemaal geweldig? Haha. Ik zei dus van ja dat is onze echte koning ook. Hij kon dat niet geloven en vroeg of dat wel mocht enzo. En hij zei dat hij er als de meest Nederlandse man ooit uitzag. Daar ben ik het overigens mee eens. Hij vond hem lelijk maar hij hij had wel een lief uitziend hoofd.
Ik heb last minute een reis in elkaar geflanst maar ik ben bang dat mijn vlucht wordt geannuleerd morgenochtend door het weer. Ben echt sip want ik wil zo graag weg en kan de andere vlucht en hotel niet annuleren
Vanavond / vannacht leukste feestje van het jaar: opgestaan met hoofdpijn. NIET OKE DIT.
Ugh ik heb zo’n zin om dit weekend uitgebreid te koken maar kan niks bedenken om te maken waardoor ik uiteindelijk gewoon saai voedsel ga eten
Gatverdarrie weer Kensington op de radio. Kan ik please 1 dag Kensington-vrij leven? Brrrrr.
Ik ben in mijn ouderlijk huis in het bos en het is zo heerlijk. Hoor alleen maar vogeltjes fluiten en heb de hele ochtend in de zon in de tuin gewerkt.
Had gisteren een etentje bij me thuis en was erg gezellig. Alleen als ik wat gedronken heb en ik ben op m’n gemak met m’n omgeving/gezelschap kan ik zo enorm cocky worden. Nu, ik ben sowieso erg zelfzeker en fier op wat ik bereikt heb so far in m’n leven maar johhh ik voel me s ochtends altijd zo slecht over m’n grote mond m’n familie en vrienden weten wel dat ik zo ben maar wil er graag toch wat rustiger in worden, geen mooie eigenschap imo.
Ik vind het dan wel weer een hele goeie eigenschap dat je dit over jezelf weet! En uberhaupt ook dat je trots bent op wat je doet hoor! Mogen meer wel zijn denk ik. Als je maar niet op anderen neerkijkt.