Wat je even kwijt wil #33

Ik kijk de serie Marcella en een van de acteurs is echt een kopie van Thierry Baudet en…

Spoiler seizoen 1

Hij blijkt ook de seriemoordenaar te zijn!
Heerlijk passend

7 likes

Ik heb al de hele dag niks aan school gedaan, echt een goede student ik

Mijn man had net voor Valentijnsdag allemaal lekkere hapjes gekocht als avondeten.
Salade, carpaccio, stokbrood, kaasjes, wijntje.

Ben helemaal happy nu :heart:

17 likes

@Chuckie trein had vertraging dus heb vast een wijntje gedronken op het perron met m’n pa, moest aan je denken haha

4 likes

Ik ga dus in een best wel zomerse jurk op nieuwe schoenen dansen… morgen ben ik ziek en heb ik geen voeten meer.

De sportschoolinstructeur beledigde me een paar keer en volgens mij had hij het niet eens door.
Ik trok gewoon hele tijd mijn normale hoofd, nog voor het sporten en erg aan het begin. Toen vroeg hij of het wel ging dus ik ja, waarom?, “ja je kijkt zo moeilijk”. Toen zei ik van “zit je nou mijn normale gezicht een beetje te beledigen?” maar ging hij niet echt op in “ja je trok een apart gezicht”. Ok thanks.
Later was ik enorm rood/paars en ging hij naast me zitten en zei “ik wacht net zo lang tot je de kleur van je shirt hebt”. Die was blauw. :roll_eyes: En hij sprak mijn naam bewust verkeerd uit.
Nou vorig jaar vond ik het een leuke gast, nu vond ik het maar een aparte les.

1 like

Dit staat nu op mijn insta.

12 likes

Is dit een carnaval grap? Of een apreski grap… ik snap m niet.

2 likes

Carnaval

1 like

Ik kreeg totaaaal onverwacht een valentijnskaartje in de bus van mijn date, echt zo lief! Ik vraag me elke keer weer af wat zo’n leuke, degelijke jongen toch moet met zo’n draak als ik :stuck_out_tongue: natuurlijk had ik er ook totaal niet aan gedacht om iets naar hem te sturen… maar we zien elkaar maandag weer dus misschien neem ik dan even iets leuks mee

4 likes

Ik zag hier alleen maar bloemen in de kleuren van oeteldonk

Ik heb dus nog steeds lichte rij-angst maar heb vandaag weer een uur heen en een uur terug gereden met file, driebaanswegen, onbekende wegen en een irritante collega naast me, maar alles is zo goed gegaan. Echt fijn.

33 likes

Ik had n.a.v. een vriend die een deeltijd HBO opleiding wil gaan volgen ook wat info opgezocht op internet. Daarbij stond 24u per week studiebelasting, 2 avonden school en 1 dag stage.

Maar als je dat bij elkaar optelt kom je ook op 38u. Dat kon ik me bijna niet voorstellen? Zullen die 24u niet inclusief die 2 avonden school en dag stage zijn? Lijkt me wel logischer. Hij gaat het volgende week ff navragen.

Misschien kun je die school e-mailen/bellen? Er zijn binnenkort ook weer open avonden.

Maar het is wat @Printemps zegt qua uren wordt het hetzelfde geschat want je moet vaak bij voltijd en deeltijd evenveel ects halen. Alleen bij deeltijd dat je dus meer thuis doet dan dat je college hebt. Maar naar mijn mening overdrijven ze altijd qua zelfstudie haha.

1 like

Fuck wat heb ik een leuke avond gehad. Sowieso is uiteten in mijn favo restaurant altijd goed. Maar ze hadden overal leuke versiering en je kreeg champagne en wijn als onderdeel van het valentijn menu. En ze maakten van elk tafeltje een polaroid foto die je dan ingelijst mee naar huis kreeg. Vind dat soort dingetjes zo leuk. En eindelijk weer eens een echt relaxte avond zonder dress.

6 likes

Haha ik moest even te lang nadenken. Dacht hmmm wat is er eng aan in de rij staan??
Maar same ben ook geen held achter het stuur.

2 likes

Nachten zijn het ergst. En ik heb het op een of andere manier bij lange stukken fietsen, haha. Zo random.

Beste Valentijns cadeau ever: Vriend staat ‘zijn’ vaste parkeerplaats af zodat ik niet elke dag stress heb om het file parkeren :joy:

15 likes

Ik ben bij mijn ouders en heb een tent gemaakt van mijn bed en zit daar nu in met de kat.

Dat ik 26 ben vergeten we maar even

40 likes

@Falula dat is echt adorable

Ik heb een pijnlijke onderhuidse zwelling op mijn onderarm, naar de huisarts geweest en moet volgende week een echo laten maken. Ik ben normaal heel positief ingesteld maar ik heb zooooo’n slecht onderbuik gevoel. Maak mijzelf gek :sweat_smile:

1 like