Wat je even kwijt wil #33

Aah mijn nieuwe “werkplek” is zo chill he. Er zijn echt allemaal soorten mensen daar en dus ook een ICT clubje en nu gaan ze maandag gratis mijn laptop helemaal schoonmaken van binnen voor mij. :heart: Normaal kost dat geld maar omdat ik daar ook dingen schoonmaak binnen het bedrijf doen ze het gratis. Zo chill, nu hopen dat mijn laptop daarna geen enge geluidjes meer maakt haha.

3 likes

Sowieso echt het kutste idee ooit om die F1 in Zandvoort te laten plaatsvinden. Bij de eerste zonnestralen staat het tot Haarlem al vast, dit gaat zooo veel gezeik opleveren.

En nu ook nog dit, mensen zijn gek.

3 likes

Maar nu weet je niet waarom er een spoiler staat haha dus weet je ook niet of het iets is wat je eventueel zou willen vermijden

Ik vind dit zo’n achterlijk idee. Meteen getekend

3 likes

Ja maar dan moet je er wel ff bij vermelden waar je spoiler globaal over gaat, anders weet toch niemand of ze het einde van de titanic verklapt krijgen als ze klikken of iets over spinnen ofzo.

5 likes

Hahhaa. Zo wordt het wel lekker meta.

Ik vlieg ook morgen (met overstap en niet te annuleren hotel) dus ik duim met je mee!

1 like

Nee we hebben geen autorisatie daarvoor :frowning: (Duitse moederbedrijf beheert ons SAP systeem). Wat kan ik daar allemaal gaan vinden? Dan kan ik autorisatie aanvragen als mijn manager er de toegevoegde waarde van in ziet.

Ja klopt in Londen! En het is heel leuk :flushed: (had er geen zin in) maar de trein is geen optie voor ons. Denk dat we dat allebei niet aankunnen

2 likes

Ik kan zo onredelijk kwaad worden op mijn vriend die langs ALLE zenders moet zappen. Het slaat nergens op maar ik vind het super irritant. Klik op menu en bekijk de programma’s voordat je ergens naar toe schakelt :rage:

5 likes

Ik denk dat het juist een topkans voor Zandvoort is om enorm veel fondsen aan te boren om de infrastructuur te verbeteren. 1x per jaar racen, de rest van het jaar genot van verdubbeld spoor, betere busverbindingen en betere doorstroming op de weg.

Nee dat was het enige broekje helaas :cry: . Dus ga nu maar internet afstruinen.

Ah wat fijn dat het zo leuk is!!

Ik begrijp alleen je laatste zin niet. Waarom zouden jullie de trein niet aankunnen??

1 like

Ik ben soms zo’n oma. Ik lees een boek op de bank op zaterdagmiddag, heb nieuwe thee waar ik helemaal blij mee ben, ga straks heerlijk soep maken en geniet echt van de achtergrondgeluiden van schaatsen op TV :upside_down_face:. Tot zover mijn wilde twintiger jaren

22 likes

Ik heb vandaag echt de chillste verjaardag ooit, had nooit verwacht dat ik zo mijn verjaardag zou vieren maar ik ben er echt blij mee. Ben gaan lunchen en ga zo sushi bestellen om dit in pyjama op te eten! :partying_face:

15 likes

Ik ga uit eten vanavond maar geen idee waar en ik krijg daar stress van

1 like

Dat snap ik helemaal, wil je graag het menu alvast bekijken?

Ja! Maar ook gewoon… is het sushi, pannekoeken, avg, chinees, ik weet echt niks…

2 likes

Mijn overburen hebben zo’n tv met gekleurd licht aan de zij/achterkant en ik vind het ZO lelijk kan er niet over uit

2 likes

@Rockabye maar jullie zappen dus allemaal. Dat vind ik juist zo irritant. Ik open altijd de tvgids en kijk dan wat er op tv is dat ik wil zien. Ik snap niet waarom je iedere zender langs moet.

5 likes