Wat je even kwijt wil #33

Jullie kijken nog allemaal tv in 2020…

26 likes

Pfff zoveel kleding teruggestuurd. Kan niet wachten tot het geld weer op mijn rekening staat

1 like

Ja echt zo sfeerloos!

Omdat iets soms stom lijkt als je het leest, terwijl het leuk kan zijn als je het aanzet
:heart: zappen

1 like

Omdat het afschuwelijk is om 5 uur in de trein te zitten

4 likes

Ik wil eigenlijk uit vanavond maar de enige reden waarom ik twijfel is dat ik dan hoogstwaarschijnlijk morgen een kater heb en daardoor geen trek heb in alle lekkere dingen die ik vandaag in huis gehaald heb
Dus daarom ga ik maar niet :upside_down_face: werkt wel dit

5 likes

Gisteren en vandaag weekend, en dan vanaf morgen 5 dagen werken. En dan volgende week zondag ook nog een dagje… en daarna een paar dagen vrij! Maar doordat ik dus morgen extra werk kan ik nu helemaal niet genieten van mn weekend, haha, voelt zo kort. Maargoed vond dit kennelijk een goed idee. :grin:

Of je eet nu alle lekkere dingen op :woman_shrugging:t4:

1 like

Haha ja dat zou ook kunnen maar het is nogal veel, dan raak ik in een foodcoma en kan ik alsnog niet uit…
Of ik gooi de planning van m’n weekmenu om🙃(ben al redenen/manieren aan t zoeken om wel te gaan haha)

1 like

Misschien een gekke vraag, maar had dat niet gewassen kunnen worden?

Ja vast wel, maar ik denk niet dat zoiets snel wordt gedaan in een winkel? Ik weet wel dat winkelpersoneel bij veel winkels kleding van daar draagt en dat het vervolgens gewassen of gestoomd wordt en het terug in de rekken wordt gehangen, maar denk niet dat dit bij lingeriezaken snel wordt gedaan?
En nja ik ga niks kopen wat vies is om het vervolgens te wassen. Ik snap dat het iets natuurlijks is maar ik vind het alsnog vies dat iemand dit zo doet en het vervolgens zo weer terughangt. Het was ook niet een beetje maar echt een hele grote klodder. Dat hele plasticje en de stof ervoor zat vol.

Ik heb vandaag vloeren en gordijnen uitgezocht :blush:
Over een week of 4/5/6 verhuizen :innocent:

5 likes

Heb je het ook in een snelkookpan gemaakt? Wil dit ook proberen, maar die heb ik niet.

Voor de mensen die nog een nachtje (of meer) naar de sterrenkubus willen, momenteel een aanbieding via Groupon :star_struck:. Net twee nachtjes geboekt voor iets meer dan €100 (icm WELKOM1 kortingscode).

https://www.groupon.nl/deals/ga-bk-sterrenkubus-erfgoed-bossem-1-1

1 like

Mijn vriend is de enige die mijn reservesleutel gebruikt en is bovendien iemand die altijd alles kwijt geraakt. Toch doet hij nu alsof ik die sleutel ergens gelegd moet hebben. Zucht.

Daarom zet ik op dat soort momenten altijd een noise canceling koptelefoon op. Kunnen ze roepen wat ze willen, hoor het toch niet :v:t3:

Ik heb sriracha op m’n humus komkommer crackers gedaan en m’n mond staat in de fik.

Ik denk soms dat ik beter tegen pittig kan en word dan op dit soort momenten weer keihard teruggefloten.

3 likes

En wat is het geworden?

Oefening baart kunst zeggen ze toch :grimacing:

1 like

5 likes