Wat je even kwijt wil #33

Oh nee, wat een heftige situatie. Ik hoop dat die andere medicatie gaat pakken, veel sterkte!

1 like

Jezus wat ongelofelijk klote, heel veel sterkte

1 like

Mijn collega gaat heel vaak live op instagram, ik klik dat vaak per ongeluk aan en het is altijd heel ongemakkelijk want er kijken vaak maar 1/2 mensen en dan zit zij maar te praten van hey stel leuke vragen of dan gaat ze tv kijken terwijl ze live is. Als ze nou 13 was had ik het grappig gevonden, maar ze is ergens in de 30??

6 likes

Je moet klein beginnen :smile: misschien influencer in spé.

1 like

Ugh m’n ribben lijken zowat pijn te doen van het hoesten :face_with_head_bandage:

Ik wil seksssss maar mijn vriend ligt te slapen :sweat:

Migado. Heb zo sensueel gedanst met een knappe latino. Ik ga morgen gelijk een zwangersschap test halen.
Ik wist ook echt niet wat me overkwam trouwens haha bij andere deed tie geen sensual bachata.

Ik was daarna zo van mn apropos dat ik 5 min lang naar mn vriendin gezocht heb die gewoon voor me zat en naar me zwaaide hahaha.

30 likes

We gaan zo met de auto een kleine week op stedentrip en mijn moeder heeft 4 paar platte schoenen mee?
Ze heeft ook 2 grote shoppers met eten mee voor vandaag, zoals olijven en en opwarm pannenkoeken(???) Terwijl ik zelf eten heb voor mezelf???

Ik zei ook: “wow wat veel spullen!” En toen zei mijn zusje; “wat? Ik heb echt heel weinig knuffels mee hoor?”

We zijn met 3 personen???

En we zouden ook 40 minuten geleden al wegrijden :disappointed_relieved: sos help

17 likes

Ik werd echt net op tijd wakker. Volgens mij stonden mijn broer en ik op het punt om seks te hebben :nauseated_face::face_vomiting::nauseated_face::nauseated_face::face_vomiting::nauseated_face::face_vomiting::nauseated_face::face_vomiting:
Vind dat toch zo raar van je onderbewustzijn he bleg.

6 likes

Als ik echt netttt wakker ben kan ik zulke achterlijke dingen zeggen he. Ik kon m’n mobiel niet vinden en ik vroeg dus heel serieus en alsof het de normaalste zaak van de wereld is of m’n date mijn mobiel misschien heeft gejat , ik tikte hem ook echt zo aan van “hey heb jij m’n mobiel gestolen?” (nee natuurlijk niet). Hij moest een beetje lachen maar hij sliep ook nog half en toen zei hij dat m’n mobiel aan de lader lag. Klopt idd. Wtf ben ik dan denkende.

1 like

Ik heb heel lang geen boeken kunnen lezen omdat er teveel problemen in mijn leven en in mijn hoofd zaten. Sinds kort lukt het ineens weer en ik ben zo blij en dankbaar dat ik me weer uren in een boek kan verliezen. Hoef me nooit meer te vervelen :biggrin:

35 likes

Oh, gatver.

Ik heb eens gedroomd dat mijn vriend mijn moeder befte :nauseated_face:
Het zag er zo echt uit, echt smerig. Heb dat echt pas weken later aan mijn vriend kunnen vertellen, toen was dat beeld een beetje van mijn netvlies.

6 likes

Iehh ja ik heb ook heel gekke dromen gehad die te maken hebben met familieleden en vriendjes :weary: Ben dan echt bang dat er wat mis is met me :’) Onbewuste verlangens ofzo gadver. Zou dit ook niet tegen hun (hen?) durven vertellen :’)

Ja, ik hoopte dat ik het kwijt zou zijn als ik het een beetje luchtig zou brengen. Zo van: ‘haha, moet je horen wat ik nu weer door achterlijks gedroomd heb’. Hielp niet. Heb het mijn moeder uiteraard nooit gezegd.

1 like

Die heb ik ook eens gehad zo raar, waar komt dat vandaan joh

1 like

Gister was zo’n leuke dag! Werd er een boeket op mijn werk bezorgd van mijn vriend en in de avond lekker uiteten geweest😍

1 like

Mn nichtje is gisteravond geboren maar omdat ik koorts heb mag ik er (terecht) niet naartoe

afbeelding

14 likes

Jaa… Helemaal schijt

Dankjewel! Ze is minstens net zo schattig als de jouwe :joy::heart_eyes:

2 likes

Mijn moeder (65+) was naar de film geweest (weet niet welke) en ging vertellen waar de film over ging: ‘ja, de hoofdpersoon was een zwarte man en toen (blablabla) een blanke man… Oh, dan moet ik daar zeker wit zeggen? Nog even wennen hoor, ben net zo blij dat ik geen neger meer zeg’.
En ik vond het echt goed om te merken dat ze zo hardop aan het bedenken was hoe ze dat moest verwoorden.

6 likes

Dit klinkt echt super fancy haha

1 like