Wat je even kwijt wil #33

Even een praktische tip, als je Outlook gebruikt kan je blijkbaar een tijd instellen dat hij automatisch wordt verstuurd. Mijn vriend moest ook een mailtje versturen zonder meteen de confrontatie aan te willen gaan en had het verzenden toen om18.00u ingesteld. Toen hij dus al lang in de bus naar huis zat.

Veel sterkte!

2 likes

Ik heb ā€˜t toen ook met e-learning naast fulltime werken in een nieuwe functie gedaan. Was wel te doen, had een 10 :rofl:. Maar ze kunnen gewoon domme feitjes vragen, dus echt gewoon de stof goed doornemen! En oefenen tot in den treure

1 like

@Falafel @PizzaFunghi dank jullie wel! ik hoop dat het snel ook zo gaat voelen voor mezelf. Ik ga de tijd instellen!

3 likes

Ik belde een bedrijf om wat informatie te vragen voor een vrijgezellenfeest o.a. wat de prijs zou zijn. Toen zei ze ā€œdat wordt dan ongeveer €65 per persoon, dat is dan best duur dat zou ik niet doen. En dit mag ik eigenlijk niet zeggen, maar je kan ook bij de
-naam- concurrent kijken die is wel wat voordeliger.ā€
Ik had helemaal niet gezegd of ik dat te duur oid vond en moest gelijk denken aan het forum misschien zit ze hier ook haha.

9 likes

Alle treinen vallen uit en ik ben moe en wil naar huis. :sob:

Misschien is haar contract verlopen en dacht ze ā€œfuck deze zaakā€

2 likes

hahaha, wel lief!

1 like

Hahha mijn vibe precies de afgelopen weken. Er is ons nadrukkelijk verzocht geen uitspraken te doen over de toekomst van de winkel. Maar als iemand me iets vraagt geef ik gewoon antwoord. En niet in het voordeel van de winkel.

Scant iets niet? Dan is het vandaag idd echt gratis!

6 likes

Ik heb net echt bomb nudes voor mn vriend gemaakt, alleen enigzins riskant dat hij nu op een borrel is dus ik ga ze pas sturen als hij groen licht geeft

13 likes

Het is leuk om even naar Strijp S te gaan misschien, leuke kleine winkeltjes (urban shopper), de veemhal (soort foodhallen) en wat leuke eettentjes (bagel&juice, popei, taartje bij pastryclub).
Leuke koffietentjes zijn Lucifer, Zwart-Wit en Coffeelab (en 't koffiehuisje maar dat zit niet in het centrum, wel op de route tussen centrum en Strijp S). Qua lunch is Krok Madam ook lekker, avondeten kan heel lekker bij de Effenaar, maar ook iets simpeler bij Tortillas (Mexicaans) of Trafalgar pub op de Dommelstraat. Bij die laatste kun je ook goed borrelen uiteraard.
Van Abbe museum is de moeite waard, en qua winkelen zitten op de Kleine Berg en daaromheen ook wel wat leuke kleine boetiekjes (koffietentje Lucifer zit daar ook).
Veel plezier!

1 like

Ik snap best dat ze designerspullen netter willen verpakken maar een doos in een doos in een doos in een dustbag is misschien ook weer een beetje overdreven. Anderzijds moet ik niet zeuren nu hebben beide katten een eigen doos en nog een reserve.

11 likes

Moest net voor mezelf koken en heb lekker luxe een heerlijke biefstuk klaargemaakt.

4 likes

Ik heb dus vanmiddag met m’n vriend gesproken over dat ik graag wil dat het schoon is als de kraamverzorgster komt.

Nu gaat hij het hele weekend schoonmaken en opruimen zegt ie :heart:

Dankbaar!

33 likes

ik kocht altijd dat pakje van 3 van de hema, bijna allemaal hebben nu al gaten (dit jaar gekocht en zijn niet m’n enige onderbroeken lol)

2 likes

Ik heb mijn preek voor volgende week af. Aaaaaahhh. Ik word er bijna emotioneel van dat het nu echt gaat gebeuren en dat ik hetgeen ga doen waarvan ik altijd dacht dat het niet mocht en kon omdat ik een vrouw ben. Zoveel zin in! Maar toch ook zo spannend

48 likes

Goed gedaan! :heart:

1 like

Die heb/had ik dus ook altijd, precies hetzelfde probleem. Heb jij ondertussen al andere fijne gevonden met zo’n pasvorm? Want ik wil eigenlijk niet weer m’n geld vergooien aan die van de Hema.

Nee nog niet gevonden eigenlijk :thinking: + die onderbroeken zijn ook anders qua pasvorm, zegmaar het stukje tussen je benen is veel breder nu echt irri.

Heb vandaag geld betaald aan ace&tate voor nieuwe glazen in mijn brillen… Ze zijn niet meer ok, ik ben minder slechtziend geworden XD. Doet wel weer even pijn in de portemonnee maar ik mis AFWISSELING. Hopelijk zijn ze een beetje snel, heb de zooi vanmiddag op de post gedaan :woman_shrugging:

Oeh volgende week komt er iemand kijken of mijn wc (en alles wat erbij hoort) vervangen kan worden. Spannend haha, ik hoop het zo. En ik hoop stiekem dat als ze dat willen doen dat ze zelf met het goede plan komen om de bruine tegels op de vloer ook te vervangen.

6 likes