Ik snap sowieso niet waarom je zoiets zomaar even zou nemen of waarom iemand dat random aan je geeft :’).
Volgens mij rijd jij geen auto toch @Fenayi? Überhaupt even oppassen ook op de fiets dan, kan ook gevaarlijk zijn!
Oh ik snap het wel, ik stop ook alles in m’n mond dat me aangereikt wordt.
Zo leren kinderen ook toch.
Haha, ongelooflijk dat ik daar zelf niet op kwam. Gelukkig kwam mijn vriend ineens thuis en drukte meteen op een knop waardoor hij stopte.
Ben best trots, weer gesport vandaag dat was mijn mininaal twee keer per week, ook weer afgevinkt.
Shit. Ik moet ongesteld worden, vanmiddag lange douche-sessie onder het mom van treat yourself en sindsdien voel ik me met het uur slechter. Stomme verkoudheid met slijm van hier tot Tokio. Weet nou niet of ik misselijk ben of dat ik het standaard zenuwachtige gevoel heb wat altijd komt als ik ongesteld moet worden. Én zondag ook nog eens een belangrijke bruiloft, dit is zo’n klote timing.
Thanks! Ik ga dit proberen
Ik ging om te ontspannen een nachtje weg en naar de sauna maar kreeg in het Turkse stoombad vette discussie met twee mannen die onwetende, racistische bullshit aan het verkondigen waren over het nieuwe coronavirus. Heb ook altijd prijs. Ze leken wel te luisteren maar kon door de stoom hun gezichtsuitdrukking niet zien helaas (of misschien maar beter?)
Best knap dat je dan nog leeft.
Als je ooit kinderen tegenkomt, stuur ze dan maar naar mij
Ik googlede net op m’n eigen scriptie omdat ik door het beautyblogtopic benieuwd was hoe makkelijk die te vinden is (antwoord: makkelijk) en ik heb heel geïnteresseerd één van m’n eigen hoofdstukken zitten lezen. Aan de ene kant leuk dat ik er na een half jaar nog steeds enthousiast van word, aan de andere kant ook een goede indicatie van m’n state of mind toen ik dit schreef want kon me het meeste amper herinneren 🤷
Ik lees soms mijn conclusie of inleiding weer als ik mij rot of onzeker voel. Dan denk ik erna weer van “dat heb ik toch gewoon gedaan”.
Een vriend van m’n broertje heeft een nummer gereleased op spotify, maar het is echt van die Nederlandse rap, niet mijn ding dus. Nu draai ik dat nummer op loop met het geluid heel zachtjes om toch mij support te showen
Wat lief!
Ik haat het als er geschreeuwd wordt buiten. Ben meteen vol alertheid aan het luisteren ,(soms kijken) of iemand hulp nodig heeft. Maar altijd zijn het dronken studenten die voor niks hun smoelwerk opentrekken. Houd je mond als er niks aan de hand is. Dan kunnen mensen slapen ipv zich afvragen of iemand in nood is.
Ik ben net thuis van een vriendin die ik 2 weken geleden random tegenkwam en al zeker ruik tien jaar niet heb gezien. Ook al de tweede x dat we afspreken samen met een andere vriendin waarmee we een drie eenheid vormde op de middelbare school. Het was zooo leuk en er was zoooveel wijn en ga ik zoooveel spijt hebben als ik morgen wakker word.
Ugh, ik raakte vanochtend niet uit bed (dus ben langer blijven liggen), ik deed vanmiddag ongewild een dutje en ik viel vanavond ongepland in slaap (moest nog de was ophangen).
En nu kan ik uiteraard niet slapen. Heel logisch, maar wel frustrerend .
Wow ik heb heel de nacht doorgeslapen. Was helemaal gedesoriënteerd toen ik wakker werd😅. Alsnog tekort maar het gaat de goede kant op
Ik had een vage droom waarin ik werd ontvoerd en per boot naar Eritrea werd vervoerd. Ik google net Eritrea en het ligt daadwerkelijk aan zee trots op mijn onbewuste topografische kennis
Wat vet! Is het een lezing van haar of komen er ook nog andere sprekers? Veel plezier!
ugh sliep pas na drie uur dankzij een feestje van één van m´n onderburen en zit nu alweer achter m´n bureau moet ook dingen doen waar ik goed bij na moet denken dus dit wordt een lange dag.
Waarom vertellen mensen hun levensverhaal bij de huisarts, ben hier veels te Onsociaal voor