Als er werklui over de vloer komt, zijn jullie dan altijd aangekleed? Zit in joggingbroek en grote trui. Geen zin om klaar te maken, maar wil ook niet de tokkie van het complex zijn.
Aantal keer naar die transitievergoeding gevraagd, per mail. Aan mân manager en direct hr en niemand reageert. Dus ga ik vandaag mân manager tackelen en het op de man af vragen. En daarna vragen of hij t ff op de mail kan zetten
Ik kwam er vandaag achter dat sommige mensen een intern monoloog hebben in hun gedachten en dat ze hun gedachten als een soort van stem âhorenâ en dat anderen abstracte gedachten hebben. WTF?
Nu ben ik heel benieuwd hoor hebben jullie een intern monoloog of abstracte gedachten? Ik dacht echt dat iedereen een mix van beelden, stimuli, liedjes etc had net als ik.
Ik heb het gevoel dat ik allebei heb? Of is dit een special snowflake opmerking en kan dat helemaal niet?
Ik heb dat gevoel ook dus we kunnen ook samen snowflakes zijn! Het hangt ook heel erg van het soort gedachten af, als ik actief over iets aan het nadenken ben (omdat ik het wil opschrijven) klinkt het meer als een stem dan de meer ongerichte gedachten.
Doet me trouwens ook denken dat ik met mân ex een keer Inside out gezien had en toen zei ik âwie heeft er nou maar één train of thought tegelijkâ, toen dacht ie ook dat ik gek was geloof ik.
Vind het trouwens heel ingewikkeld om hier over na te denken, volgens mij is mân brein niet zo goed in reflecteren op zichzelf
Ik denk wel in woorden als ik wat wil zeggen of als ik idd actief over iets aan het nadenken ben zoals @chuckie zei, maar dat voelt meer alsof ik eerst mijn gedachten moet vertalen nog. Het gaat heel snel hoor dat vertalen, maar als ik niet bewust aan het nadenken ben heb ik iig geen intern monoloog.
edit En waarschijnlijk kan een mix van beide of iets heel anders ook hoor, het zijn jouw gedachten!
Ah, ik zag ook al een paar vlaggen hangen bij overheidsgebouwen. Raadsel opgelost!
Maar wat wordt er dan bedoeld met abstracte gedachten? Is dat dan ook beelddenken?
Lekker bezig! Ik dacht gisteren bij volledig bewustzijn dat Polen grensde aan Zwitserland
Ik moet een soort van parkour afleggen wil ik op mân werk komen. Heel het appartement krijgt nieuwe kozijnen, dus er staan allemaal steigers en overal staan ramen. Als ik dan op weg ben, dan zijn ze iets verderop met de weg bezig. Dan een stukje normaal, vervolgens zijn ze weer met de weg bezig. En rondom mân werk zijn ze ook bezig waardoor het elke dag afwachten is of ik mân normale route kan rijden.
Ja dit heb ik ook!
Nou ik vroeg het me net zelf af (), is dat nou zo raar? Ben ik wel normaal?!
Ik denk dat het er wel wat mee te maken heeft? Ik denk bijvoorbeeld veel in beelden en visualiseer veel maar er zijn voor mij ook andere gedachten aan de gang op hetzelfde moment.
Voor beelddenkers is het volgens mij typisch dat als je bijvoorbeeld het woord âkatâ zegt, iemand een kat voor zich ziet terwijl non-beelddenkers het woord k-a-t zien etc, toch?
Ik ben nu heel erg benieuwd of er een verschil is met hersenhelften en welke dan het meest wordt gebruikt als je met jezelf monologen hebt.
Beelddenken niet alleen, maar ook woorden zien. En een fotografisch geheugen. Herkenbaar @anon44204370?
Oh nee dit is een 18 jarige jongen die ik al heel lang ken. Het is echt een schatje en zie hem eigenlijk ook als een broertje. Dus ik gun hem die streams echt wel.
Mijn brein staat ook altijd aan, idd met verschillende combinaties van plaatjes, liedjes en gesproken tekst. In ook nooit leeg zijn ofzo. Terwijl mijn vriend zijn gedachten echt âuitâ kan zetten en aan niks kan denken. Onmogelijk voor mij want er gebeurt altijd wel wat
Ik ben ook altijd zo jaloers dat mensen dingen uit kunnen zetten. Mijn hoofd is echt een combinatie van een moshpit, de markt op zaterdagochtend en het begin van de ZARA sale.
Hahahaha vrij specifiek maar kan me er wel iets bij voorstellen
Ik kan alleen aan niks denken wanneer ik heb geblowd, heb dat twee keer in mijn leven gedaan gaan. Maar toen was ik echt blanco haha.
Normaal heb ik precies hetzelfde, maar blijkbaar was ik bij die scriptie ver genoeg heen dat ik het amper herken als mijn eigen tekst :â)
We hadden toch ook mensen die ons via het Too good to go-thread hadden gevonden en iemand van het VIVA-forum die hier de sfeer beter vond of zo.
Zo worden we een gemĂȘleerder gezelschap. Nu nog meer Eurovisiefanaten het is helemaal een feest.
En natuurlijk de aantrekkingskracht van beuty-topic. Eerlijk over beuty.