Ik heb net voor het eerst eten besteld via Thuisbezorgd (ben 30+, OMG’en mag), moet ik de bezorger fooi geven?
Moet niet. Mag wel.
Kwam net Jan-Peter Balkenende tegen op de kunstberg in Brussel. Jammer dat hij iets aan het zoeken was anders had ik om een selfie gevraagd. Lachen man.
Ik heb dat ook wel eens mogen doen, zoo leuk!!
Ik wil chocolade maar mijn baby ligt op mij te slapen dus kan ik niet bewegen. First world problem
Vandaag gehoord dat mijn opa waarschijnlijk nog maar een paar maanden te leven heeft. Er is een flink agressieve vorm van kanker in zijn longen gevonden, tumor is al 6cm en groeit heel snel dus ze gaan niet behandelen. Alleen pijnbestrijding.
Ik ben zó intens verdrietig. Mn lieve, lieve opa tegen wie ik zo op kijk.
Het ging niet door, psycholoog was ziek… verzet naar over 2 weken…
Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte!
Ah wat een vreselijk nieuws, veel sterkte!
Omg ik heb vandaag carnaval gevierd met mn klas en ik heb nu echt zo’n soort carnavalsmedley in mn hoofd gewoon.
Ik wil zuipeeen. Ik zie ze links, ik zie ze rechts. Kom pak je lasso maar… Niet normaal, de hele zaal, complete hal, stuiterbal. Stampen met de voeten en spring spring spring.
Vanmiddag met wat mensen carnaval gevierd ib de kroeg, ga ik net naar huis ‘waarom ga je al, ah niet zo flauw ga mee, nu al naar huis???’
Heb gereageerd: ja ik ga nu naar huis, waarom gewoon. Oke doei.
Ik word daar zo naar van altijd he. Doe rustig
Hahahahaha heeeel herkenbaar. Springen nondeju
Ohh nee, is dat je opa naar wie K is vernoemd? Heel veel sterkte alvast in deze rot periode
Ja, klopt! Ik heb zo veel van hem geleerd. Van tafel etiquette tot skiën en van goocheltrucs tot spreken in het openbaar. Hij is écht een heel bijzondere man.
En dankje
Pffff ik had geen zin om te koken, man stelde de mcdrive voor. Hij komt thuis met het eten, voor mij een veggie burger. Ik eerst natuurlijk de frietjes opeten, pak ik mijn burger… is het echte kip.
Ohh je moet echt even klagen! Krijg je een heel menu gratis.
Ik denk dat ik net het zusje van Jeroen heb ontmoet, Melissa. Ze had haar lege katoenen tasje ook op een stoel gelegd, maar dan in de bus. Ik heb drie keer moeten vragen of ik daar mocht zitten, voordat ze haar tasje op schoot deed.
Ik hoop dat ze in België wat beter omgaan met hun personeel wanneer iemand die functie vervult, in Nederland gooien ze je meestal toch gauw uit met onbenullige verzonnen reden zodra ze je echt niet meer nodig hebben.