Wat je even kwijt wil #33

Ja ik vind inderdaad dat je het veel groter maakt dan het is en dat je er te snel conclusies aanhangt. Fijn dat je daarop terug komt.

7 likes

Het is niet zomaar een weekendje weg hù, het is zijn vrijgezellenfeest. Ik zou mijn partner daar ook niet op willen “storen”, en ook wachten tot hij initiatief neemt.

8 likes

Ik heb veel zin in van die eigenlijk smerig kleffe pizzabroodjes van Bakkerij het Stoepje, maar volgens mij staan ze hier niet op de markt en zijn die niet plantaardig. Dus dan houdt het op. :joy:

Ik ben echt zo brak als een tak. Hoop dat ik zo nog wat extra slaap kan pakken en straks maar een tosti oid maken.
Ik snap echt niet hoe ik vroeger twee dagen achter elkaar uit kon gaan en kon drinken.

3 likes

Mijn neefje van 4 komt straks bij mij logeren en ik vind dat altijd zo gezellig. Hij gaat sinds kort naar school en heeft er hele verhalen over. En hij wil in de morgen altijd even bij mij in bed :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Ik ga een paar dagen weg en heb mijn oortjes mee, omdat die compacter zijn dan mijn koptelefoon, maar zit me nu vreselijk te ergeren aan het draadje en dat ie overal vast zit. Had het idee dat ik hier vroeger minder last van had.

Ik heb twee mapjes op mijn MacBook staan en als ik die wil openen krijg ik ‘De alias ‘naam mapje’ kan niet worden geopend, omdat het originele onderdeel niet kan worden gevonden.’ Maar ik heb die mapjes nooit verwijderd dus ik snap niet waar die opeens heen zijn? Iemand enig idee?

Over een uur komt iemand via marktplaats een lamp overnemen, toen ik hem op marktplaats zette werkte dat ding nog helemaal prima maar nu doet hij het uiteraard ineens niet meer :thumbsup: Hopen dat hij mijn berichtjes op tijd leest :upside_down_face:

1 like

Ligt eraan hoe inhoudelijk het is haha, maar je kan het altijd proberen.

1 like

Ja hoor!

1 like

Amandelen opwarmen in de air fryer met extra zout is zo chill

Ik had gisteren voor 4 personen risotto gemaakt (@august had het recept van ah gebruikt en die leek op die van jou!) Maar we hebben met zijn tweeĂ«n 3,5 portie opgemaakt :’) Nu had ik net dus nog een half bordje maar nu heb ik alleen maar meer trek :sob::sob: En ik ging net expres geen cola kopen want ben echt verslaafd en ga straks naar een feestje waar ik dat waarschijnlijk al ga drinken, maar damn die cravings elke dag naar cola zero is echt niet normaal. Slecht voor m’n tanden.

1 like

Haha ahw ik vind dit zo lief :sob: klaargemaakt om naar de toko te gaan

Ik ben opgegroeid in Utrecht en op de middelbare school haalden een vriendin en ik sowieso wekelijks eten bij broodje Mario. Eén van de werknemers herkende ons na een tijdje en pakte toen altijd gelijk al onze vaste bestelling als hij ons aan zag komen.
Nu ging ik net, na zo’n 8 jaar, weer een broodje Mario halen. Herkende die man mij gewoon nog!!! Haha ik vond het zo grappig. Hij wist ook nog precies dat ik daar altijd met een vriendin kwam en wat we bestelden, terwijl er dagelijks super veel mensen daar eten halen. Laat staan in de afgelopen jaren.

78 likes

Ja verschrikkelijk, soms maak ik de fout erop te kijken en dan erger ik me steeds. Weet ook niet echt een goed alternatief. Ja voor kleding united wardrobe en facebookgroepen voor spullen (maar ja
 facebook).

1 like

Kreeg met de carnavalsoptocht een verpakte krentenbol tegen mn hoofd en naast me zat een klein jongetje in een dinopak bij een man op de schouders. Dus ik gaf dat jochie die krentenbol en daarna ging hij me de hele optocht stiekem aankijken en lief lachen. Echt wat een drupke, is er iemand die z’n kind kwijt wilt? Ik wil hem wel

12 likes

Ik heb mij net ingeschreven bij een huisarts, een tandarts en een apotheek. Iets wat ik anderhalf jaar geleden al had moeten doen. En vervolgens heb ik mijn bijna verlopen ov-chipkaart vernieuwd. Gevalletje successful adulting. Sta versteld van mijzelf :stuck_out_tongue:

31 likes

Ik ben nou zo aan het nadenken of jij of mijn risotto op hebt, of ik het hier gedeeld heb
 hahah

Het was vals alarm gelukkig, ben toch ongesteld geworden. Maar ik heb mijn lesje wel geleerd: voortaan altijd een bril op, of oogcontact vermijden. Pfoe he, dat was schrikken

20 likes

Ooooh broodje Mario!! Zoooo lekker

1 like