Ik ben ook één van een tweeling?!?!?! SHIT SHIT SHIT DIT GAAT HELEMAAL MIS
Dat is dus één teveel om single te zijn. Er rust nu een vloek op je liefdesleven.
Ahh god is good
Kaasplankje 8 euro rondleiding 8 euro
Best schappelijk dus. FF uitje?
Ik ben vanavond alleen thuis en heb zin om enorm te snacken, ben alleen zo inspiratieloos als een Riviera Maison huis.
Er is helemaal geen ene flikker te doen vandaag. Verveel me echt mega erg, en zit me hier op werk helemaal op te vreten. Ben misselijk heb hoofdpijn en buikpijn en zit hier echt de uren af te tellen. Heb verdorie al een uur tiktok gekeken, YouTube ook gezien. Ik moet ook nog 2 lange uren. Kan ook niet weg, want de belangrijke mails op vrijdag komen altijd rond 17:30
WE GAAN
bugles met heksenkaas
Volgens dhl is mn pakketje bezorgd om half 4… ik was thuis en heb nergens een dhl bezorger gezien… ik haat dit zo he. Ik heb dit wel eens eerder meegemaakt en toen kwamen ze later. Helemaal prima en ik snap dat pakket bezorger niet altijd even fijn is maar dit is ook irri.
( er zitten schoenen in die ik vanavond aan wil en ik moet nog boodschappen doen.)
Tering, ben niet vooruit te branden. Heb net bedacht dat ik frietjes wil eten vanavond maar dan moet ik dat ook gaan halen, kut.
Nou daar heb ik wel een mannetje voor. T.H. Uisbezorgd
Ik ga dit jaar voor het eerst niet carnavallen. Ik heb nu al heeeerlijk JOMO Vriend slaapt hele week bij zn ouders dus ik ga lekker shoppen, sushi bestellen, taart bakken en series kijken.
Ik vind mezelf dus echt de bomb met m’n vingertattoo
Komt nu niet uit, maar voor een volgende keer lijkt het me leuk.
(heb nog steeds spijt dat ik je heb laten zitten met X-tina)
Heb gesnitched bij dhl en mn schoentjes lagen bij de buren.
Ik weet niet of je er behoefte aan hebt maar ik herken je gevoel. Als je berichten naar elkaar wil sturen, je hart even luchten, laat maar iets weten!
Die lijers hier komen pas vanaf 15e en zoveel friet hoef ik nou ook weer niet. En ze zitten hier om de hoek dus ook licht schandalig, al doe ik het soms wel. Maar vandaag de storm getrotseerd
Ik weet niet of ik me vergis maar ik dacht dat hier een meisje zat met de username ‘Trouwjurk’ maar ik kan het niet vinden anyhow ik zag net iemand op MP met die naam en ik moest aan het forum denken. Ik zou het echt grappig vinden als ik iets verkoop aan iemand van het forum zonder dat te weten (wsl is dat al heel vaak tussen andere mensen gebeurd, maar goed)
Beste manier om je hakken in te lopen is door ze aan te trekken als je gaat koken. Ik ren echt te vaak door het huis heen om ingredienten te zoeken haha.
Maar heb me nog nooit zo sexy gevoeld tijdens het koken.
Wauw ik heb twee werkdagen gehad waar ik al 5 weken tegenop zag en waardoor echt al m’n zelfvertrouwen als mens en als leerkracht even zijn weggenomen. ZO blij dat het vrijdagavond is