Leuk! Heb ze opgeslagen! Zie inderdaad lekkere dingen op de menukaart
Wattttt waarschijnlijk heb ik onder een steen gelegen maar er komt een legally blonde 3???
Mag hopen dat bruiser er ook in zit
HAHAHAH mijn vriendin is haar parkeerkaart vergeten. Nu moeten we een manier vinden om binnen te komen.
OH GELUKT. Alleen hebben we nu met allemaal mensen afgesproken dat we morgen ook gaan⦠helluuup
Ik ben 1. Super dronken, 2. Heb echt enorm slaan tongen met een random dude. 3 weer nog niet hoe ik me hierover voel., 4. Loop nu naar huis
Zeg me dat je dit met een oog dicht hebt getypt.
Misschien
Echt haat aan mijn werk ritme. Dus nu zit ik maar custard cakjes te vreten in bed.
Hey ik zie je reactie nu pas. Ja echt naar, je kan er ook zo van schrikken omdat je furniere achter iemand gezocht hebt.
Ik lig nu op ern leeggelopen luchtbed te wachten tot mn vriendin wakker is. En vanavond weer naar een feestje en morgen ook nog dansles. Waarom heeft Fransien oomen hier geen boek over geschrevenā¦
Waarom komen al die belastingen tegelijk. Eerst 2x de gemeentelijke belastingen, daarna moest ik de belastingdienst terugbetalen en nu de waterschapsbelasting. Zo duur
Je bent gewoon een party #spirit animal.
Ik moet altijd zovaak vragen aan mān date of die ff naar āzijnā kant van het bed wil gaan. Vannacht alweer meerdere malen. Hij gaat aaaltijd weer in het midden liggen. Ik heb een bed met 2 matrassen dus dan lig je toch op die ribbel, maar blijkbaar heeft hij daar geen problemen mee. En mān bed is breed genoeg, ik kan er horizontaal nog makkelijk languit in liggen. Sowieso slaapt ie in elke mogelijke houding, heb hem ook al meerdere malen met zān hoofd aan het voeteneinde van het bed gevonden. Zowel bij zijn bed, als mijn bed, of een hotelbed. Hoeee dan. Ook heeft hij een mouw van mān badjas aan, of nouja een stukje. Hij zou wel gedacht hebben, ik doe die lekkere zachte badjas aan, oh past niet nouja ik ga wel slapen. Crazy.
Wat een schijtweer zeg.
Weet iemand leuke winkelsteden met een overdekt winkelcentrum?
In welke regio?
Als je het niet erg vindt om een stukje te moeten rijden, dan sowieso CentrO in Oberhausen
Super chill! Veel plezier! Stuur even jouw tips als je terug bent.
Eindelijk eens een keer een weekend vrij van werk.
Nu ultiem chill say yes to the dress kijken, daarna lunchen, dan eens een lampenwinkel opzoeken ivm ons huis. Nog wat gegevens invullen voor de notaris, en dan weer chill.
Iemand nog een aanrader voor een leuke film?
Ah, lief. Zie je op 9GAG nog steeds soms mishandelde dieren/geredde dieren met een triest verhaal? Daarom ben ik gestopt de te volgen maar vond het altijd zo leuk.
Ik wil niet naar buiten want mijn haar zit zo mooi en het waait weer tyfus hard. Wie is deze ijdeltuit, ik ken haar niet
Zit in de auto om een dat ultiem te relaxen bij thermae 2000! Zo aan toe