Midden/West Nederland
Oeh wil je me vertellen hoe die was?
Ik twijfel tussen die en Barendrecht en Schiedam
Mijn vriend (ohnee verloofde) is het hele weekend weg omdat hij zān vrijgezellenfeest heeft. Normaal als hij een weekend weg is appen we altijd even in de ochtend met wakker worden en 's avonds met slapen gaan, maar vind het zo moeilijk om dat nu niet te doen. Hij was gisteravond totaal overrompeld toen hij opgehaald werd, en hij was niet helemaal fit ook, dus ben echt benieuwd hoe hij het vindt en hoe hij zich voelt, dus zit me enorm in te houden hier, niet fijn.
Je kunt hem toch best even appen? Of hebben jullie specifiek afgesproken dat niet te doen?
Nee we hebben er niets over afgesproken, maar ik vind gewoon dat hij dit weekend met zān vrienden moet hebben zonder dat ik daar tussen ga zitten met appjes en zorgen. Ik maak het mezelf moeilijk, dat heb ik wel in de gaten.
Even carnavals geld uitgeven in de stad Voel zo goed dat ik alles heb afgezegd.
Ik heb net ā¬4,40 voor een half brood afgerekend bij het Vlaamsch Broodhuys. FML.
@Eddie Nou nou om meteen conclusies te gaan trekken over gecontroleerd leven en ongezonde gedachtenpatronen vind ik wel heel ver gaan aan de hand van mijn post van amper 11 regels.
Zorgen trouwens omdat hij zich al de hele week niet lekker voelde en gisteren ziek in bed lag, dan ben ik benieuwd of hij het wel volhoudt, zoān heftig weekend.
Maar nevermind allemaal, hij appte net uit zichzelf met o.a. dat hij me miste, dus ik ga lekker terug appen zo
Gouden sneetjes?
Hoop dat die 5 sneetjes enorm goed snaken, meine Güte wat een prijsš«
Gatsie, waarom zo naar? Ik post gewoon dat ik me ergens een beetje druk over maak, en je maakt er meteen een discussie van over of ik wel of niet gezond bezig ben. En dan āhet is niet het eerste bericht in dit genre over je vriendā, klinkt gewoon bijna een beetje bedreigend. Wie wordt hier nou beter van? Vind dit echt niet chill hoe je reageert iig, en je toon komt ook echt aanvallend op me over, weet niet zo goed waarom dat nodig is.
Ik vind dit wel een beetje overdreven. Het klonk mij nogal onschuldig in de oren.
Ja ik vind inderdaad dat je het veel groter maakt dan het is en dat je er te snel conclusies aanhangt. Fijn dat je daarop terug komt.
Het is niet zomaar een weekendje weg hĆØ, het is zijn vrijgezellenfeest. Ik zou mijn partner daar ook niet op willen āstorenā, en ook wachten tot hij initiatief neemt.
Ik heb veel zin in van die eigenlijk smerig kleffe pizzabroodjes van Bakkerij het Stoepje, maar volgens mij staan ze hier niet op de markt en zijn die niet plantaardig. Dus dan houdt het op.
Ik ben echt zo brak als een tak. Hoop dat ik zo nog wat extra slaap kan pakken en straks maar een tosti oid maken.
Ik snap echt niet hoe ik vroeger twee dagen achter elkaar uit kon gaan en kon drinken.
Mijn neefje van 4 komt straks bij mij logeren en ik vind dat altijd zo gezellig. Hij gaat sinds kort naar school en heeft er hele verhalen over. En hij wil in de morgen altijd even bij mij in bed
Ik ga een paar dagen weg en heb mijn oortjes mee, omdat die compacter zijn dan mijn koptelefoon, maar zit me nu vreselijk te ergeren aan het draadje en dat ie overal vast zit. Had het idee dat ik hier vroeger minder last van had.
Ik heb twee mapjes op mijn MacBook staan en als ik die wil openen krijg ik āDe alias ānaam mapjeā kan niet worden geopend, omdat het originele onderdeel niet kan worden gevonden.ā Maar ik heb die mapjes nooit verwijderd dus ik snap niet waar die opeens heen zijn? Iemand enig idee?
Over een uur komt iemand via marktplaats een lamp overnemen, toen ik hem op marktplaats zette werkte dat ding nog helemaal prima maar nu doet hij het uiteraard ineens niet meer Hopen dat hij mijn berichtjes op tijd leest
Ligt eraan hoe inhoudelijk het is haha, maar je kan het altijd proberen.