Wat je even kwijt wil #33

Ik ben net bijna een uur bezig geweest met het inklappen van een campingbedje en het is nog niet gelukt?! What the hell

Ik heb weer heel de dag in bed gelegen en geslapen. Op deze manier geniet ik eigenlijk niet van het weekend maar ik weet ook niet wat ik wel zou kunnen doen :expressionless:

Sporten? Voor mij helpt dat heel goed. Ben van mezelf ontzettend lui en kan ook makkelijk dagen in bed liggen (en me daar achteraf niet zo goed over voelen omdat ik letterlijk geen flikker heb gedaan). Maar sporten is een reden om uit bed te komen (liefst samen met iemand zodat je wel moet), ik heb vaak geen zin maar als ik eenmaal mn activators door ben is het ook wel lekker en achteraf voelt het goed en voldaan en heb je nog een dag over. Ik ben ook veel actiever en nuttiger als ik eerst heb gesport, denk dan eerder van: oh, ik ga nu eens schoonmaken of de was doen of gezond voor mezelf koken. Het heeft wat dat betreft een positief halo effect op mijn hele dag.

5 likes

Ik heb net 2 grote posters in lijsten opgehangen ZONDER HULP.

Ben zo trots. Die vent van mij moet maar vaker 4 dagen weggaan.

16 likes

Waarom verzend Topshop niet meer naar NL?!

Net aardappelschijfjes, stokbrood en een oosterse schijf met twee bakjes knoflooksaus gegeten. Wat raar dat ik single ben :crazy_face:

5 likes

Ik ben brak voor de tweede dag op rij
M’n huis is een zooi en ik heb geen kater voedsel meer
Ben nu moed aan het verzamelen om naar Albert Heijn te gaan :weary:

Bestel eten

Oh dat is stom. En via Zalando?

Momenteel sport ik niet, maar toen ik nog hardliep ging ik daarna ook altijd weer in bed liggen en slapen :joy: Maar opzich zou iets van beweging wel goed zijn zodat mijn lichaam in iedergeval iets heeft gedaan die dag. Misschien morgen eens wat wandelen.

1 like

Oooh ja die dingen zijn echt vreselijk :sob:

1 like

Sorry voor de dubbelpost.

Ik ga vanavond lekker dansen op oldscool RnB. Zo veel zin in. Usher here i come! :tada:

6 likes

Ja vreemd ook opeens. Belgiƫ, Duitsland en Luxemburg staan er wel nog tussen. Zalando heeft uiteraard de items niet die ik wil hebben. :rage:

Moet je ongesteld worden? Ik heb het 3/4 dagen vooraf altijd ijskoud

1 like

Thanks voor deze tip. Net nog even geprobeerd en nu lukte het ineens de tweede keer! Hallelujah

2 likes

Sjonge ik had met een vriendin afgesproken en ik zit helemaal klaar met m’n gekrulde haar en nieuwe jurkje… zegt ze af :sleepy:

Dus… iemand in omgeving Amsterdam zin om heel spontaan een drankje te drinken? :upside_down_face:

1 like

Ik wou nog even iedereen bedanken voor de lieve berichtjes nav mijn bericht eergisteren. Heb een vriendin te pakken gekregen en daar heb ik een heel open en hartelijk gesprek mee gehad en ze heeft zich verontschuldigd voor haar afwezigheid. Wanneer ze terug is van een lang weekend weg zien we elkaar weer :slightly_smiling_face:

53 likes

Afgelopen nacht gereden naar Oostenrijk, ik wil t liefst nu tegelijk met de kinderen naar bed :upside_down_face: maar we zijn met anderen en voel me dan soort verplicht gezellig te doen?

Omfg. OkƩ ik we hebben zo veel prachtige kledingstukken gekocht vandaag.

Mijn mulberry bayswater is binnen
Comme des garƧons blouse en een Burberry zomerjas ook. Verder nog meer kleding gekocht. Dus ik ben nu blut en heeeeeeeel gelukkig.

9 likes

Pff waarom laat ik mij op het station van Zwolle steeds verleiden om bij de AH to go enz te dure eten enz te halen. :unamused:

2 likes