Wat je even kwijt wil #33

Ja hoor!

1 like

Amandelen opwarmen in de air fryer met extra zout is zo chill

Ik had gisteren voor 4 personen risotto gemaakt (@august had het recept van ah gebruikt en die leek op die van jou!) Maar we hebben met zijn tweeĂ«n 3,5 portie opgemaakt :’) Nu had ik net dus nog een half bordje maar nu heb ik alleen maar meer trek :sob::sob: En ik ging net expres geen cola kopen want ben echt verslaafd en ga straks naar een feestje waar ik dat waarschijnlijk al ga drinken, maar damn die cravings elke dag naar cola zero is echt niet normaal. Slecht voor m’n tanden.

1 like

Haha ahw ik vind dit zo lief :sob: klaargemaakt om naar de toko te gaan

Ik ben opgegroeid in Utrecht en op de middelbare school haalden een vriendin en ik sowieso wekelijks eten bij broodje Mario. Eén van de werknemers herkende ons na een tijdje en pakte toen altijd gelijk al onze vaste bestelling als hij ons aan zag komen.
Nu ging ik net, na zo’n 8 jaar, weer een broodje Mario halen. Herkende die man mij gewoon nog!!! Haha ik vond het zo grappig. Hij wist ook nog precies dat ik daar altijd met een vriendin kwam en wat we bestelden, terwijl er dagelijks super veel mensen daar eten halen. Laat staan in de afgelopen jaren.

78 likes

Ja verschrikkelijk, soms maak ik de fout erop te kijken en dan erger ik me steeds. Weet ook niet echt een goed alternatief. Ja voor kleding united wardrobe en facebookgroepen voor spullen (maar ja
 facebook).

1 like

Kreeg met de carnavalsoptocht een verpakte krentenbol tegen mn hoofd en naast me zat een klein jongetje in een dinopak bij een man op de schouders. Dus ik gaf dat jochie die krentenbol en daarna ging hij me de hele optocht stiekem aankijken en lief lachen. Echt wat een drupke, is er iemand die z’n kind kwijt wilt? Ik wil hem wel

12 likes

Ik dacht dat ik vanochtend vroeg op pad was, toen ik om 09.45 in de rij stond voor een museum. Maar naast ons werd al, of waarschijnlijk nog steeds, carnaval gevierd :weary:

Ik heb mij net ingeschreven bij een huisarts, een tandarts en een apotheek. Iets wat ik anderhalf jaar geleden al had moeten doen. En vervolgens heb ik mijn bijna verlopen ov-chipkaart vernieuwd. Gevalletje successful adulting. Sta versteld van mijzelf :stuck_out_tongue:

31 likes

Ik ben nou zo aan het nadenken of jij of mijn risotto op hebt, of ik het hier gedeeld heb
 hahah

Het was vals alarm gelukkig, ben toch ongesteld geworden. Maar ik heb mijn lesje wel geleerd: voortaan altijd een bril op, of oogcontact vermijden. Pfoe he, dat was schrikken

20 likes

Ooooh broodje Mario!! Zoooo lekker

1 like

Kut kut kut kut. Eén van mijn grote voorbeelden, mijn favoriete theologen ever en echt mijn held, blijkt nu veel mensen te hebben misbruikt. Ik vind het zó erg. Waarom kunnen mensen nooit hun handen thuishouden? Ik ben zo teleurgesteld in hem en de wereld. De meeste papers die ik heb geschreven de afgelopen jaren, zijn geïnspireerd op wat hij heeft opgezet. Door hem doe ik wat ik doe.
Maar mijn held blijkt geen held te zijn, maar een klootzak. Kut.

4 likes

Ik las (weer eens) niet goed en dacht dat dat kindje die bol richting jou gooide :joy:

1 like

Net Little Women de film gezien oh my, waarom heb ik geen drie zussen??? En waarom leef ik niet 120 jaar geleden :(((

2 likes

Jij hebt 1800 online zussen

47 likes

Hahahaha love it

Wat heftig, welke theoloog?

Jean Vanier, oprichter van l’Arche, waar oa Henri Nouwen heeft gewoond

1 like

Ik ken hem niet. Heel erg :disappointed_relieved: