Wat je even kwijt wil #33

Zou ik met twee jassen bij Ryanair naar binnen komen zonder extra kosten als ik naar mn gate ga als ie bijna vertrekt? Heb al een extra jas gekocht want was mega veel korting dus aub zeg iemand dat lukt :joy:

Zit me af te vragen of beide aan doen beter is of beetje verstopt beide over elkaar op mn arm

Ohh maar dat was niet de moeite waard geweest! Hij heeft alleen beetje op t balkon uit het zicht gezeten en is maar heel even op het podium geweest.

Maar vanavond begint Boer Zoekt Vrouw wel weer. Yeah! :heart:

5 likes

Ohhh chill haha. z’n show was wel heel vet!

1 like

Ja geen idee vind heel veel leuk, als het maar genoeg boeit dat ik de hele dag wil blijven kijken haha!

Ben aan Locke & Key begonnen maar ik ben een pussy en ook nog eens alleen thuis vannacht haha, dus dat is misschien niet het beste idee.

Is dat eng? Ik dacht dat dat een tienerdrama was

Lees wisselende verhalen. Ik ben echt een pussy dus voor mij is het waarschijnlijk wel eng haha!

Een nieuwe feel good serie vind ik ook prima, maar bij alle denk ik: meh.

Nee is niet eng klein beetje thrillerish

Nooo wat kut :frowning: het kan zijn dat door de stormen laatste tijd iets beschadigd is. Bijvoorbeeld het lood opgewaaid.

Ja, ik hoop dat het idd zoiets simpels is. Het heeft natuurlijk ook wel belachelijk veel en hard gewaaid en geregend de laatste tijd, dus hopelijk blijft het hierbij!

1 like

Denk dat ik keizersvrouwen maar aan zet! Ik hou wel van Nederlandse series. Daarna maar idd weer over op Love Is Blind. Thanks :dizzy:

1 like

Klem, of undercover? Mocro mafia?

1 like

Ik ben nu eigenlijk wel weer klaar met deze werkdag.

Nee weet ik. We zouden voor de accomodatie wel wat geld terug kunnen krijgen, mits we t voor de 27e laten weten.

Ik vind het een beetje overdreven, we gaan pas in april. Gelukkig zijn mn zus en stiefbroer het met me eens. Dus we kijken het nog even aan

Grace and frankie?

3 likes

Ik had alleen oog voor deze.

48 likes

Update: gelukt. Voor wie de tip ooit nodig heeft: in elkaar vouwen zodat je eentje ziet en sjaal erover op je arm :smile:

3 likes

Hoe krijg ik m’n stem terug :cry:

niet praten. 24 uur helpt meestal wel bij mij

1 like

Hebben jullie een spaartip voor contant geld? Ik heb de afgelopen week best wat contant geld gekregen maar mijn bank (ASN) heeft geen kantoren waar je het kan storten, dus het zit nu maar een beetje in een spaarpot :sweat_smile: is er nog een andere manier om er iets mee te doen?