Wat je even kwijt wil #33

Ik ben nu eigenlijk wel weer klaar met deze werkdag.

Nee weet ik. We zouden voor de accomodatie wel wat geld terug kunnen krijgen, mits we t voor de 27e laten weten.

Ik vind het een beetje overdreven, we gaan pas in april. Gelukkig zijn mn zus en stiefbroer het met me eens. Dus we kijken het nog even aan

Grace and frankie?

3 likes

Ik had alleen oog voor deze.

48 likes

Update: gelukt. Voor wie de tip ooit nodig heeft: in elkaar vouwen zodat je eentje ziet en sjaal erover op je arm :smile:

3 likes

Hoe krijg ik m’n stem terug :cry:

niet praten. 24 uur helpt meestal wel bij mij

1 like

Hebben jullie een spaartip voor contant geld? Ik heb de afgelopen week best wat contant geld gekregen maar mijn bank (ASN) heeft geen kantoren waar je het kan storten, dus het zit nu maar een beetje in een spaarpot :sweat_smile: is er nog een andere manier om er iets mee te doen?

Je boodschappen er mee betalen?

1 like

Ik wissel het 2x per jaar bij de buurtkroeg :joy:. Zijn ze altijd heel blij mee!

Ik doe bijna nooit boodschappen
 en al helemaal niet bij een bemenste kassa. Ik wil het ook niet gewoon opmaken, dat vind ik zonde ofzo? Heel gek

Hahaha ja dit wil ik!! @Tessa ook goeie tip!

Ik geef contant geld vaak aan mijn moeder en zij maakt het dan over naar mijn rekening, dat kan ook

4 likes

Bewaren voor festivals of feestjes waar je contant geld nodig hebt?

Dat doe ik meestal ook ja. Maar ik zie mijn ouders voorlopig niet. Misschien moet ik gewoon een spaarpot kopen met sleutel en die sleutel weggooien. En dan als ik mijn ouders zie die spaarpot openmaken met een tang ofzo

Maar je geld zit nu toch al in een spaarpot?

Je vraagt wat je met het geld kan doen, mensen geven tips om 't uit te geven en vervolgens zeg je dat je wil sparen. Maar dat doe je nu toch al?

2 likes

Vandaag alleen de deur uitgeweest om een bak B&J ijs te halen bij de Appie.Nu met een boek op de bank + ijs :+1:t2:

4 likes

Ja, dat is zo, maar ik heb op mijn bankrekening allemaal potjes en ik heb dat helemaal uitgekiend en ben aan het beleggen en nu zit ik ineens met een vrij groot bedrag contant. Ik vind dat niet fijn. Ik dacht, misschien kan ik dat ergens omwisselen ofzo, dat ik het alsnog op de bank krijg. Of een ander trucje, idk

Ik heb net een succesvol dutje gedaan zo fijn.
Russisch roulette altijd hoe ik eruit kom: chill of extreem kut.

9 likes

Misschien vragen aan vrienden/ouders of hun bank wel kantoren heeft waar je kan storten? En dat zij het dan naar je overmaken ofzo