Wat je even kwijt wil #33

Ik weet niet hoe laat je wilde pinnen maar sinds december zijn alle pinautomaten buiten gebruik vanaf 23:00 uur. Wel chill dat je gratis naar binnen mocht :dancer:

1 like

Mijn stem is dus gewoon helemaal weg. Ik kan alleen fluisteren en ik vergeet dat telkens als ik wat wil zeggen. WAT irritant.:exploding_head:

Oooh dat was het blijkbaar! Thanks dan weet ik dat voortaan.

1 like

“Je komt toch wel de optocht kijken” Meid heb je naar buiten gekeken. Ik ga taart bakken en netflixen.

21 likes

Zal ik kind vriendelijke bachata filmpjes maken ?

2 likes

Oh ik lig zo heerlijk in m’n warme bed te genieten van half dutten/half niksen met geluid van de regen op de achtergrond :heart::heart: Beste zondagen

3 likes

Ik was gisteren naar een super heftig toneelstuk van 4 uur en hoewel ik het boek al gelezen heb, heeft get zoveel indruk gemaakt. Het ging ook over depressie en nu moet ik steeds aan mijn ex date denken die richting depressie ging :frowning:

God wat een weer. Gelukkig gaan we straks binnen carnavallen.

Doet mij denken aan wat mijn vader ooit tegen een ander zei. Dat we zulke gemakkelijke kinderen waren omdat geen van allen behoefte had om op een soort sport te gaan die veel vrije tijd in beslag nam of waar hij zelf een hekel aan had. Al vraag ik mij soms toch af wat er van mij geworden was als ik besmet was geraakt met het lokale hockeyvirus.

2 likes

Wtf dit is echt al de 3e zondag op een rij dat ik door een storm naar m’n werk moet. Zondag stormdag?

7 likes

Ik moet 2 dingen doen; stofzuigen en een was aanzetten. Ik heb er zo geen zin in bleh.

Zijn er aanpassingen mogelijk waardoor je het wel weer leuk zou gaan vinden?

Jaa! Toevallig kwam ik erbij omdat iemand het hier een jaar geleden poste!

Ja, ik vond het een hele mooie aanvulling en ze hebben er een heel mooi stuk van gemaaktm natuurlijk zijn sommige dingen niet zo diep uitgewerkt, maar het is toch heel trouw aan het boek gebleven. Ik vond de scènes waarin hij zichzelf sneed echt heel heftig en intens(bloed spoot uit zijn arm) en er waren nog wat heftige scènes, maar die verwacht je natuurlijk al als je het boek hebt gelezen.

1 like

Ik wilde vandaag gaan hardlopen. Ha, who was I kidding :sweat_smile:

1 like

Kijk eens uit je raam zou ik zeggen

36 likes

Voor degenen die het nog niet gezien hebben, ook dit jaar is er weer een Secret Bunny! Mochten jullie zin hebben om mee te doen en een leuk pakketje samen te stellen (en ontvangen), dan kunnen jullie je tot en met 1 maart aanmelden :blush:

5 likes

Ik ga zo naar de Euromast, maar daar ben je waarschijnlijk na een uurtje wel klaar. Wat is er nog meer leuk in Rotterdam of waar kun je leuk zitten? Met dit weer door de stad lopen zie ik niet zo zitten.

Ik had gisteren een feestje en er was een quiz en een van de vragen had bachata als mogelijke antwoord dus de geest van @Soy.peor nam me over en koos dat antwoord EN HET WAS GOED! Dankjewel <3
Nu teringbrak want gisteren ook gesport dus kan amper lopen en ben supergaar ondanks dat ik niet heb gedronken.

9 likes

Hahahaha ik ben er altijd voor je Bertie :heart:
Wat was de vraag eigenlijk haha wie weet weet ik het zelf nie eens.

Oh wacht bachata was het antwoord haha.

2 likes

Ja welke dans hoor je hier en ik dacht dus meteen BACHATA!!!

2 likes