Wat je even kwijt wil #33

Je boodschappen er mee betalen?

1 like

Ik wissel het 2x per jaar bij de buurtkroeg :joy:. Zijn ze altijd heel blij mee!

Ik doe bijna nooit boodschappen… en al helemaal niet bij een bemenste kassa. Ik wil het ook niet gewoon opmaken, dat vind ik zonde ofzo? Heel gek

Hahaha ja dit wil ik!! @Tessa ook goeie tip!

Ik geef contant geld vaak aan mijn moeder en zij maakt het dan over naar mijn rekening, dat kan ook

4 likes

Bewaren voor festivals of feestjes waar je contant geld nodig hebt?

Dat doe ik meestal ook ja. Maar ik zie mijn ouders voorlopig niet. Misschien moet ik gewoon een spaarpot kopen met sleutel en die sleutel weggooien. En dan als ik mijn ouders zie die spaarpot openmaken met een tang ofzo

Maar je geld zit nu toch al in een spaarpot?

Je vraagt wat je met het geld kan doen, mensen geven tips om 't uit te geven en vervolgens zeg je dat je wil sparen. Maar dat doe je nu toch al?

2 likes

Vandaag alleen de deur uitgeweest om een bak B&J ijs te halen bij de Appie.Nu met een boek op de bank + ijs :+1:t2:

4 likes

Ja, dat is zo, maar ik heb op mijn bankrekening allemaal potjes en ik heb dat helemaal uitgekiend en ben aan het beleggen en nu zit ik ineens met een vrij groot bedrag contant. Ik vind dat niet fijn. Ik dacht, misschien kan ik dat ergens omwisselen ofzo, dat ik het alsnog op de bank krijg. Of een ander trucje, idk

Ik heb net een succesvol dutje gedaan zo fijn.
Russisch roulette altijd hoe ik eruit kom: chill of extreem kut.

9 likes

Misschien vragen aan vrienden/ouders of hun bank wel kantoren heeft waar je kan storten? En dat zij het dan naar je overmaken ofzo

Gewoon over je arm houden en doen alsof je gek bent

Ik heb dat ook en ben niet zwanger, dus zit het gewoon in de lucht.

Ik heb al gegeten vandaag:

Een halve zak rucola
American pancakes met maple syrup
Een verdwaalde ui???

5 likes

Ja en die ui dan? Als een appel?

7 likes

Ik ben brak en misselijk. Hoor ik een kind op het station " Omg papa weet je wat lekker is bij de mc. Peer met ketchup".

5 likes

Nee als een konijn openen en eten maar (al zou ik konijnen nooit rucola geven).

1 like

Mental breakdown level: heb zojuist m’n eigen haar geknipt

15 likes

In een envelop doen en mijn kant op sturen?

4 likes

Wiens opa zei er nou ā€œneem geen voorschot op je verdrietā€, want ik heb dat weer gejat en ik geniet er echt van hoe wijs ik overkom als ik dat zeg.

28 likes