Wat je even kwijt wil #33

Ah leuk! Laat me iets weten mocht je naar hier komen, dan kunnen we samen een jeneverke drinken en een speculaas eten!

1 like

Ach wat sneu. Wat is er aan de hand?

Let bij een rok wel op dat ie dan eigenlijk over de knie moet vallen. Ik denk dat je eigenlijk misschien veiliger zit met een broek!

1 like

Het Corona virus is vlak bij waar mijn tante woont in Italiƫ. Schijnbaar zitten er mensen in quarantaine omdat ze de rode gebieden stiekem uit zijn gevlucht (wat dus eigenlijk niet mocht) en zijn toen een aantal eerst boodschappen gaan inslaan voor ze zich hadden gemeld bij de gemeente. Dus eerst lekker rond lopen in een supermarkt terwijl je grote kans hebt besmet te zijn, en dan als of in quarantaine gezet worden terwijl dat precies de reden was waarom je die andere stad bent uitgegaan. :exploding_head:

Hoop in ieder geval dat m’n familie daar niet ziek wordt. Bah

Lekker weer dit nieuws: ā€œVegaburgers zijn niet gezond, veel te zout. Dat onderzocht de Consumentenbondā€

En dan aan het eind van het item ā€œZe zijn overigens net zo zout als burgers van vlees.ā€

Dus, wat is je punt nu? Behalve dat mensen nu onthouden dat ~vegaburgers super ongezond zijn want veel te zout!!!1!1!1/~

22 likes

Mango violeta?

https://shop.mango.com/nl/violeta/kostuums_c18198288

1 like

C&A heeft ook een kleine collectie zakelijke kleding, misschien zit daar wat tussen?

1 like

Wat naar! Hoop dat je familie het virus niet krijgt en dat ze verder ook niet al teveel vervelende gevolgen ondervinden (tekort aan boodschappen etc.) :crossed_fingers:

Volgens mij nog niet genoemd, Bonprix misschien?

1 like

Supermarkten waren al helemaal leeg getrokken :joy: bij mijn ook op zijn werk worden ze elke dag gecontroleerd of ze geen koorts hebben en zo wel dat word je direct weg gestuurd en moet je naar een arts. Vind het zo bizar? Zei net al tegen @Saturnus, doet me denken aan een soort ā€˜the walking dead’ ofzo. Mensen in paniek, een virus dat zich verspreid en muteert. Alleen dan zonder zombies :joy:

2 likes

@Swelgje @Salmiak @Theeleut @mieek @anon42392789
Thanks!
Ik ga zo verder met mijn zoektocht, goeie tips.

En @mieek, heb je ervaring met bon prix? Ik zag daar namelijk idd wel wat kanshebbers, maar las super slechte recensies over die webshop. Vooral problemen met retouren, en omdat ik mijn maat daar niet ken ga ik zeker moeten retouren.

1 like

Ik heb daar eens besteld en retouren ging zonder problemen

Sissy boy

Morgen ga ik mijn lieve wagentje wegbrengen naar de garage. Die storm van zondag kost me gewoon 80 euro :sob: Deur moet er helemaal uit en ze moeten nog iets anders doen wat ik niet helemaal begreep. Maar ja, ik heb niet echt een keus want zo kan ik ook niet rond blijven rijden.

Ik las in de krant een koppel dat van de buren eten kreeg. Die zetten het voor de deur zodat ze niet in contact kwamen.

Ik vind bon prix echt fijn!
Bestel er vaker, ook bh"s en jurken. Retour sturen ook nooit problemen.

Maten vallen eigenlijk altijd wel waarheidsgetrouw bij mij ( grotere maat)

Nog nooit problemen gehad met retourneren. Duurt natuurlijk wel een aantal werkdagen voordat je het geld terug op je rekening hebt, maar het werkt eigenlijk hetzelfde als Zalando en Wehkamp etc.

Ik vind het zo lekker als je net salaris hebt en je je huur nog niet betaald hebt.

16 likes

Omgg was op t station en er was een gevecht tussen 2 groepen mensen. En daar moest ik dus langs. En toen kwamen er 4 politie wagens allemaal mensen rennen.
Zo dat was mijn sensatie voor vanavond.

Er stond trouwens een carnaval vierder verkleed als politie bij. Vet nep pak. En ik hoorde dat iemand zij huh waarom doet de politie niks hahaha.

9 likes

Ben net voor het eerst begonnen aan Gossip Girl en weet nu eindelijk op wie dat konijn lijkt

30 likes