H&M of WE misschien?
Het liefst een rok ja, of een jurk.
Broek mag ook wel maar 1) het is daar 30 graden 2) bepaalde cultuur 3) ik vind het zelf mooier.
Om het nog moeilijker te maken: het liefst in het blauw (onze kleur) het mag in elk geval niet groen zijn (kleur van de concurrent).
H&M heeft wel wat dingen maar niet in de juiste kleur ⦠Mango ook geen enkele rok+blazer gevonden. WE ook niet trouwens @Dubio al ben ik nog niet in een fysieke WE geweest.
Vaak zara, en de h&m heeft fijne bloesjes vind ik. Of mango!
Even een flinke klaagpost over mijn werk.Een maand geleden heb ik mijn functioneringsgesprek gehad,ik wist dat niet alles soepel verliep (ik had een leidinggevende functie en had geen ervaring daarin) maar had wel heel veel plezier in mijn werk en deed echt mijn best.Uiteindelijk duurde mijn gesprek maar liefst 2 uur(!) en kwam het erop neer dat ik eigenlijk alles verkeerd deed en ze nergens positief over waren.Wat me nogal verbaasde want al mijn collegaās waren hartstikke positief over mij als hun leidinggevende (dit gaven ze ook aan in het gesprek).Maar zij waren dat dus totaal niet.Ze zeiden dat de mensen waarschijnlijk niet negatief over mij durfden te zijn omdat ze me de hand boven het hoofd hielden o.w.v mijn verleden (ze zeiden letterlijk: āze vinden je vast zielig dus daarom nemen ze het voor je opā).Ze hebben nog veel meer dingen gezegd tijdens het gesprek maar dat is teveel om uit te typen. Ze gaven aan dat ze graag iemand erbij wilden hebben om mij te ondersteunen,die desbetreffende collega scheen achteraf al aangewezen te zijn en wist dus ook dat ik dat te horen kreeg tijdens mijn gesprek.En omdat ik het wel wilde proberen heb ik toegestemd met het aanbod.Na een week of 2 begon het me toch tegen te staan,ze nam zoān beetje al het werk uit mijn handen en sloot zich de hele tijd op op kantoor.Ook nadat ik (en anderen) haar erop aanspraken ging ze ermee door.En toen ik niet welkom was bij de vergadering over de afdeling was ik er klaar mee: ik ben gewoon de vergadering ingelopen en heb ze verteld dat als het zo moet dat het dan niet hoeft van mij.Achteraf hoorde ik dus ook dat ze niet eens gedacht hebben om mij uit te nodigen voor de vergadering.Hierna heb ik niks meer over de afdeling te horen gekregen en ben ik overgeplaatst naar een andere afdeling.Ik besloot om tijdelijk van 40/50 uur naar 32 te gaan (hier heb ik zelf om gevraagd).
Vandaag heb ik mijn eerste werkdag gehad na de vakantie en vroeg ik een gesprek aan om te bespreken dat ik voorlopig 32 uur wil blijven werken,mede doordat ik door alle gebeurtenissen het plezier in mijn werk een beetje kwijt ben geraakt.En de rust kon ik ook wel even gebruiken,nou dat was prima zeiden ze.Maar toen kwam het: of ik niet beter naar een andere baan kon gaan zoeken.Tuurlijk heb ik mijn ogen altijd wel open en kijk ik wel vaak of er leuke vacatures zijn in vakgebieden die me aanspreken.Dat gaf ik ook aan maar ook dat ik niet van plan was om de komende 2 jaar ergens anders heen te gaan.Uiteindelijk kwam het erop neer dat ze toch zouden willen dat ik verder ging kijken om iets te vinden wat me aansprak etc.Ik heb hier later met een andere leidinggevende over gesproken en die vertelde me dat ze voor mijn gesprek een gesprek had gehad,ze hebben haar toen verteld dat ze mijn contract niet zouden verlengen.En ze wilden haar mening daarover,nou ze zei dat het belachelijk was en dat ik juist hartstikke goed functioneerde met de juiste mensen om me heen en ze heeft het heel erg voor me opgenomen.Ze hebben zelfs gezegd tegen haar: we hopen dat ze asap een andere baan heeft gevonden.Dus ze waren al niet van plan om mijn contract te verlengen (ik zou eigenlijk na het einde van dit contract een vast contract krijgen).Ze hebben mijn āik heb minder plezier in mijn werk en heb op dit moment even behoefte aan rustā aangegrepen om me aan te sturen om half mijn eigen ontslag in te dienen.En ik voel me nu echt zoān sukkel? Ik had echt heel veel plezier in mijn werk en heb ook het idee dat het echt bij mij past.Maar nu ben ik dus in juni gewoon werkeloos? Echt alles waar ik het afgelopen jaar keihard voor gewerkt heb is gewoon voor niks geweest?
Thumbs up als je je door deze belachelijk lange post geworsteld hebt trouwens.
Wow hoe onprofessioneel dat ze jouw collega eerst hebben verteld dat ze jouw contract niet gaan verlengen, en vervolgens jou niet eens diezelfde waarheid mede te delen maar proberen jou een richting in te duwen.
Ik weet niet eens of het allemaal legaal is wat ze doen, maar hoop dat je zelf ook in ziet dat je beter af bent bij een werkgever die je wel waardeert en wel respectvol met je omgaat
Wow jeetje wat achterlijk! Sorry ik heb verder totaal geen tips voor je ofzo maar ik vind dat ze heeeel raar met je omgaan. Ik hoop echt dat je snel een leuke nieuwe baan kan vinden waar ze je wel waarderen voor wat je doet en je normaal behandeld wordt. Sterkte! xx
Esprit? Heeft wel een business lijn zag ik laatst toen ik eens binnen wandelde op zoek naar een zwarte broek.
Ah leuk! Laat me iets weten mocht je naar hier komen, dan kunnen we samen een jeneverke drinken en een speculaas eten!
Ach wat sneu. Wat is er aan de hand?
Let bij een rok wel op dat ie dan eigenlijk over de knie moet vallen. Ik denk dat je eigenlijk misschien veiliger zit met een broek!
Het Corona virus is vlak bij waar mijn tante woont in Italiƫ. Schijnbaar zitten er mensen in quarantaine omdat ze de rode gebieden stiekem uit zijn gevlucht (wat dus eigenlijk niet mocht) en zijn toen een aantal eerst boodschappen gaan inslaan voor ze zich hadden gemeld bij de gemeente. Dus eerst lekker rond lopen in een supermarkt terwijl je grote kans hebt besmet te zijn, en dan als of in quarantaine gezet worden terwijl dat precies de reden was waarom je die andere stad bent uitgegaan.
Hoop in ieder geval dat mān familie daar niet ziek wordt. Bah
Lekker weer dit nieuws: āVegaburgers zijn niet gezond, veel te zout. Dat onderzocht de Consumentenbondā
En dan aan het eind van het item āZe zijn overigens net zo zout als burgers van vlees.ā
Dus, wat is je punt nu? Behalve dat mensen nu onthouden dat ~vegaburgers super ongezond zijn want veel te zout!!!1!1!1/~
C&A heeft ook een kleine collectie zakelijke kleding, misschien zit daar wat tussen?
Wat naar! Hoop dat je familie het virus niet krijgt en dat ze verder ook niet al teveel vervelende gevolgen ondervinden (tekort aan boodschappen etc.)
Volgens mij nog niet genoemd, Bonprix misschien?
Supermarkten waren al helemaal leeg getrokken bij mijn ook op zijn werk worden ze elke dag gecontroleerd of ze geen koorts hebben en zo wel dat word je direct weg gestuurd en moet je naar een arts. Vind het zo bizar? Zei net al tegen @Saturnus, doet me denken aan een soort āthe walking deadā ofzo. Mensen in paniek, een virus dat zich verspreid en muteert. Alleen dan zonder zombies
@Swelgje @Salmiak @Theeleut @mieek @anon42392789
Thanks!
Ik ga zo verder met mijn zoektocht, goeie tips.
En @mieek, heb je ervaring met bon prix? Ik zag daar namelijk idd wel wat kanshebbers, maar las super slechte recensies over die webshop. Vooral problemen met retouren, en omdat ik mijn maat daar niet ken ga ik zeker moeten retouren.
Ik heb daar eens besteld en retouren ging zonder problemen
Sissy boy