Wat je even kwijt wil #33

Even richting het show je laatste aankopen topic? Klinkt heel fijn allemaal :heart_eyes: Mijn Burberry trench is echt een van mā€™n favoriete jassen, ga je geen spijt van krijgen!

Ik ga stuk om die vrouw bij all you need is love.

1 like

Als ik thuis ben ga ik mijn aankopen laten zien!

2 likes

Ben kapot en ga zo nog naar een feestje. Opzich wel leuk alleen ik hoop zooo dat er weer bijna geen carnavalers in mn trein zitten. Dat kan ik echt niet aan.

Een deel van mij wil echt slapen, maar ik ga zo nog even de stad in (wat ik zelf heb voorgesteld afgelopen week en niet af kan zeggen vind ik) maar heb al allemaal drankjes op en er staat een aangebroken fles prosecco in de koelkast dus die zet ik zo ook nog even aan mijn mond.
Morgenavond maar op tijd slapen.

2 likes

Ik ga normaal altijd op tijd slapen als ik vroege dienst heb in het weekend, maar er is vanavond een feestje waar ik heel graag heen wil. Dus ik had het goede voornemen om van tevoren alvast te slapen maar dat is letterlijk Ć©Ć©n uur gelukt, en ik weet nu al dat ik morgen spijt heb (ook al blijf ik nuchter, het aantal slaapuren daalt drastisch).
Ik wilde al maar een paar uur gaan maar ik ga nu twijfelen want de wekker gaat zĆ³ vroeg :ā€™)

Kut mijn vriend heeft een dure jurk in de wasmachine gedaan die daar eigenlijk niet in mag. En daarna ook nog heel hard laten centrifugeren. Hopelijk valt de schade mee.

Oh was helemaal vergeten om mijn review te geven! Ik vond het heel erg lekker! Ben denk ik wel iets te enthousiast geweest wat betreft vanille, dus dat doe ik volgende keer wat minder. Maar verder echt top! Favo oats tot nu toe.

1 like

Stond de mircofoon aan?
stond de microfoon aan?
STOND DE MICROFOON AAN?

32 likes

IHM? Benieuwd of je besloten hebt te gaan! Ik zou het niet kunnen, als ik eenmaal ergens ben en het is leuk om dan verstandig op tijd weg te gaanā€¦

Maar hoe ben je dan herkenbaar? (buiten bepaalde accesoires)? Strooi je dan met Latijnse loze kreten? Werd er de hele tijd een vleugel verplaatst?

2 likes

Of had ie een vriendin mee en zei hij steeds ā€˜dat Nederland dan ook een echte first lady krijgtā€™.

3 likes

Ik was laatst op een themafeest met oa kakkers als thema.
En ik walgde echt van al die mensen die nu hun ultieme zelf waren als kakkers.
Tot bleek dat ze echt niet zo waren en het gewoon een outfit was :ā€™).

1 like

Of hij was tegen linkse meisjes aan het schreeuwen dat zij een goede beurt nodig hebben van een rechtse man.

6 likes

Straks vinden mensen dit forum nog met google zoekacties ā€˜thierry baudet carnavalā€™ ā€˜politiek lavendelā€™. Zijn wij een inspiratiebron.

4 likes

Zeker eerste hit ā€˜doktertje spelen met harry styles fanficā€™

7 likes

Lol het ging hierna ook al over Thierry maar ik wilde dus even mijn leed delen dat ik tegenwoordig bij lavendelgeur ALTIJD aan Thierry moet denken en dan dus lichtelijk opgefokt raak :frowning: hij verpest echt alles.


Zat net trouwens nog wat werk te doen en alvast mailtjes klaar te zetten voor morgen, scroll ik ff terug in een mail waarin ik in de cc stond, kom ik erachter dat daarvoor echt duidelijk iets werd uitgeruzied tussen twee hogergeplaatste mensen op mā€™n werk waarvan ik al had gehoord dat ze elkaar niet kunnen luchten of zien, love it echt, toch nog een juicy zaterdagavond.


@midheavenmoon wat fijn!! Wat voor opleiding (als je dat wil delen)?

5 likes

Kun je kaarsen in de koelkast leggen en daarna nog wel gebruiken?

Het leek me een goed idee om de kaarsjes op de taartdoos te leggen zodat ik het morgen niet vergeet. Maar nu lig ik in bed en weet ik niet of ik ze nog wel kan gebruiken morgen. De koelkast is 2 trappen naar beneden dus ik vermijd dat uiteraard liever tenzij ik zeker weet dat het niet kan.

Jezus,mijn huis is zoā€™n bende.Thuiskomen van vakantie waar alles zo netjes was elke dag naar deze troep.Wel hele goede motivatie om eindelijk eens orde in deze chaos te scheppen.En om ook eindelijk eens die 30 dagen minimalism challenge te gaan doen.

Ja kan prima. Er zijn mensen die dat juist doen omdat ze dan langer mee zouden gaan

@macaron ja dat denk ik ook altijd, ik wil echt een grote opruiming houden

1 like