Wat je even kwijt wil #33

Ik schaam me gewoon voor de zooi in mijn huis,kan niet eens op de bank zitten :see_no_evil: Overal kleding en de bank en het bed liggen vol met papieren,boeken en weet ik wat nog meer.Hoef gelukkig dinsdag pas weer te werken dus dan maar even wat nuttigs doen in huis.

Ja bij mij ligt er ook van alles, maar ik heb vooral allemaal troep weggestopt. Toen ik vorige keer ging verhuizen waren mijn ouders echt al superverbaasd hoeveel dozen en tassen met spullen ik uit Ć©Ć©n kamer kon halen, en nu heb ik nog veel meer spullenā€¦ in een kleine studio wonen houdt mij niet tegen helaas haha

1 like

Heel herkenbaar haha.Ik ben van een vrij groot appartement naar ook een kleine studio gegaan en woon meer dan de helft kleiner.En toen mijn beste vriendin en ik de spullen gingen verhuizen vroeg ze: passen al je spullen wel? En het ergste nog: ik weet gewoon dat ik 80% helemaal niet gebruik.Ik ben best kritisch in wat ik in huis haal en/of koop.Maar ik begin al te stressen als ik de voordeur open doe :sweat_smile:

1 like

Ja! Maar met mijn werk kan ik het echt niet maken om niet helder te zijn, dus heb genoeg ruggengraat in dit geval. En mijn vriendin stuurt me weg om een bepaalde tijd.

Ik heb al de hele dag best veel nekpijn en mijn nek zit ook behoorlijk vast, ik hoop echt dat het morgen weg is want zelfs gapen doet helemaal pijn achter in mijn nek enz.

Lang leve carnaval! Alle pin automaten waren uit voorzorg buiten werking gezet. Dus we dachten kak we kunnen geen entree betalen voor ons feestje. Maar we kenden de host. Dus we mochten gratis naar binnen maar kregen ook de drank muntjes!

8 likes

Oh jongens Stormzy kwam langs op mā€™n werk en ik smolt toen hij langs liep.

8 likes

Ik ben ook klaarwakker maar kon ook niet in slaap komen omdat ik gistermiddag een dutje gedaan had :sob:

Gatver, ik moet zo op de fiets naar mā€™n werk maar het komt echt met bakken uit de lucht :sob:

Het is echt in-je-bed-blijf-weer, maar helaas. Moet werken. :sweat_smile:

Ik weet niet hoe laat je wilde pinnen maar sinds december zijn alle pinautomaten buiten gebruik vanaf 23:00 uur. Wel chill dat je gratis naar binnen mocht :dancer:

1 like

Mijn stem is dus gewoon helemaal weg. Ik kan alleen fluisteren en ik vergeet dat telkens als ik wat wil zeggen. WAT irritant.:exploding_head:

Oooh dat was het blijkbaar! Thanks dan weet ik dat voortaan.

1 like

ā€œJe komt toch wel de optocht kijkenā€ Meid heb je naar buiten gekeken. Ik ga taart bakken en netflixen.

21 likes

Zal ik kind vriendelijke bachata filmpjes maken ?

2 likes

Oh ik lig zo heerlijk in mā€™n warme bed te genieten van half dutten/half niksen met geluid van de regen op de achtergrond :heart::heart: Beste zondagen

3 likes

Ik was gisteren naar een super heftig toneelstuk van 4 uur en hoewel ik het boek al gelezen heb, heeft get zoveel indruk gemaakt. Het ging ook over depressie en nu moet ik steeds aan mijn ex date denken die richting depressie ging :frowning:

God wat een weer. Gelukkig gaan we straks binnen carnavallen.

Jezus wat een tyfusweer om in terug te komen van vakantie

Doet mij denken aan wat mijn vader ooit tegen een ander zei. Dat we zulke gemakkelijke kinderen waren omdat geen van allen behoefte had om op een soort sport te gaan die veel vrije tijd in beslag nam of waar hij zelf een hekel aan had. Al vraag ik mij soms toch af wat er van mij geworden was als ik besmet was geraakt met het lokale hockeyvirus.

2 likes