Wat je even kwijt wil #33

Misschien ook net de windrichting? Vorige week floot het hier langs de ramen en nu hoor ik eigenlijk niks. De boom voor ons huis waait wel ongeveer even hard heen en weer, dus volgens mij waait het ongeveer even hard.

1 like

Heeft er nog iemand tips voor lekkere zondag-snacks die heel zacht zijn (ivm verstandskiezen getrokken) ik heb de fruithapjes, eierkoeken en yoghurt wel even gezien. Maar ik kom zelf niet veel verder dan chocolade die je kan laten smelten in je mond.

Chocolademousse, ijs, smoothies, vla, soep

1 like

Ik vond pannenkoeken heel chill of poffertjes. Als chocolade is Bros wel echt top haha.
Bepaalde chips smelt ook in je mond. Cheetos kaasflips bijvoorbeeld.

2 likes

Ik wil echt geen boodschappen doen, maar dan heb ik morgen geen ontbijt :weary:

1 like

Een echte goede legging zou dit weer makkelijk aankunnen dus dan zou dat de enige wagen zijn die wel uit zou trekken vandaag

6 likes

Yehees toch iemand zo gek gekregen dus nu in de trein naar het strand :raised_hands:t3:

6 likes

Kutzooi. Er zijn 14 mensen met het Corona virus in Noord Italiƫ en nu willen mn moeder en haar man de familievakantie daarheen annuleren

Ik ben Floortje terug naar het einde van de wereld aan het terugkijken en ik ben net tot de conclusie gekomen dat ik Floortje Dessing wil worden als ik later groot ben.

18 likes

Noooooo, na 15 maanden is de lekkage weer terug :cry:
Was toen onduidelijk waar het vandaan kwam, hebben echt van alles gerenoveerd: platte dak, daklood, dakgoot, voegwerk buiten op die plek. En nu is het dus weer nat :disappointed_relieved:

Ugh wat een weer. Ik moet sporten en boodschappen doen maar kan me er echt niet toe zetten hee. Ik wil gewoon de hele dag onder mn dekentje blijven chillen.

Maargoed, er moet ook schoongemaakt worden dus over 20 minuten ga ik mezelf door maar voor van de bank af slepen. Denk ik. Hoop ik.

Ik wilde dit weekend echt mega gaan binge watchen omdat ik alleen thuis ben, dinsdag ook nog. Maar ik kan gewoon NIKS vinden wat me leuk lijkt.

1 like

Vergeet nooit meer dat ik vorig jaar na de provinciale statenverkiezingen de hele nacht wakker had gelegen uit FvD-stress en toen dacht ā€œtijd voor ~self care~ā€. Dus ik ging wat eerder weg van werk om bij Lush een bruisbal te kopen en de hele avond in bad te gaan liggen, was alles in de Lush ook met lavendelgeur?? Echt nare streken van het universum joh

24 likes

Haha nope. Het is alleen maar erger geworden. Fuck.

Godver wij hadden nog een hele discussie na zā€™n concert over of het het waard zou zijn om naar de plek te gaan waar jij werkt (geloof ik?) voor de after om hem te spotten maar te veel regen dus we zijn dichter bij huis gebleven haha

Zou ik met twee jassen bij Ryanair naar binnen komen zonder extra kosten als ik naar mn gate ga als ie bijna vertrekt? Heb al een extra jas gekocht want was mega veel korting dus aub zeg iemand dat lukt :joy:

Zit me af te vragen of beide aan doen beter is of beetje verstopt beide over elkaar op mn arm

Ohh maar dat was niet de moeite waard geweest! Hij heeft alleen beetje op t balkon uit het zicht gezeten en is maar heel even op het podium geweest.

Maar vanavond begint Boer Zoekt Vrouw wel weer. Yeah! :heart:

5 likes

Ohhh chill haha. zā€™n show was wel heel vet!

1 like

Ja geen idee vind heel veel leuk, als het maar genoeg boeit dat ik de hele dag wil blijven kijken haha!

Ben aan Locke & Key begonnen maar ik ben een pussy en ook nog eens alleen thuis vannacht haha, dus dat is misschien niet het beste idee.