Wat je even kwijt wil #33

Is dat eng? Ik dacht dat dat een tienerdrama was

Lees wisselende verhalen. Ik ben echt een pussy dus voor mij is het waarschijnlijk wel eng haha!

Een nieuwe feel good serie vind ik ook prima, maar bij alle denk ik: meh.

Nee is niet eng klein beetje thrillerish

Nooo wat kut :frowning: het kan zijn dat door de stormen laatste tijd iets beschadigd is. Bijvoorbeeld het lood opgewaaid.

Ja, ik hoop dat het idd zoiets simpels is. Het heeft natuurlijk ook wel belachelijk veel en hard gewaaid en geregend de laatste tijd, dus hopelijk blijft het hierbij!

1 like

Denk dat ik keizersvrouwen maar aan zet! Ik hou wel van Nederlandse series. Daarna maar idd weer over op Love Is Blind. Thanks :dizzy:

1 like

Klem, of undercover? Mocro mafia?

1 like

Ik ben nu eigenlijk wel weer klaar met deze werkdag.

Nee weet ik. We zouden voor de accomodatie wel wat geld terug kunnen krijgen, mits we t voor de 27e laten weten.

Ik vind het een beetje overdreven, we gaan pas in april. Gelukkig zijn mn zus en stiefbroer het met me eens. Dus we kijken het nog even aan

Grace and frankie?

3 likes

Ik had alleen oog voor deze.

48 likes

Update: gelukt. Voor wie de tip ooit nodig heeft: in elkaar vouwen zodat je eentje ziet en sjaal erover op je arm :smile:

3 likes

Hoe krijg ik m’n stem terug :cry:

niet praten. 24 uur helpt meestal wel bij mij

1 like

Hebben jullie een spaartip voor contant geld? Ik heb de afgelopen week best wat contant geld gekregen maar mijn bank (ASN) heeft geen kantoren waar je het kan storten, dus het zit nu maar een beetje in een spaarpot :sweat_smile: is er nog een andere manier om er iets mee te doen?

Je boodschappen er mee betalen?

1 like

Ik wissel het 2x per jaar bij de buurtkroeg :joy:. Zijn ze altijd heel blij mee!

image

24 likes

Ik doe bijna nooit boodschappen
 en al helemaal niet bij een bemenste kassa. Ik wil het ook niet gewoon opmaken, dat vind ik zonde ofzo? Heel gek

Hahaha ja dit wil ik!! @Tessa ook goeie tip!